Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجری معروف و جنجالی شبکه یک که به طرفداران باشگاه پرسپولیس توهین کرده بود، از سمت خود برکنار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بنا بر شنیده ها و خبرهایی که به خبرگزاری فوتبالی رسیده است، عبدالرضا امیراحمدی، مجری برنامه سلام صبح بخیر شبکه یک سیما که از دیروز با اظهارنظر جنجالی اش در قهرمانی پرسپولیس و استفاده از ترکیب "بابا مسعود" در صدر اخبار قرار گرفته بود، پس از آنکه با فشار مدیران شبکه اول، در فضای مجازی یک ویدیوی تقریبا دو دقیقه ای پر کرد، قرار شد که امروز صبح هم در همین برنامه عذرخواهی کند تا از دل هواداران پرسپولیس دربیاورد اما او در خلال عذرخواهی اش، روی قیمت دلار و سکه و تورم و اینها مانور داد و در پایان عذرخواهی اش کنایه ای به گالیله زد تا به نوعی نشان دهد که مثل گالیله، مجبور شده بگوید زمین گرد نیست و عذرخواهی اش با فشار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضع گیری نشان داد که او همچنان روی مواضعش ایستاده و کلا به حرفهایی که دیروز در برنامه گفته بود، اصرار دارد.

شنیده شده که این ماجراها باعث شده مدیران شبکه یک، عذر او را بخواهند و از شبکه یک سیما و برنامه سلام صبح بخیر، کنار گذاشته شود.

دیروز کار امیراحمدی باعث شد تا سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس به برنامه فوتبال برتر نرود و همین عوامل این برنامه و مدیران شبکه سه را هم حسابی عصبانی کرده بود تا جایی که وقتی روابط عمومی شبکه یک رسما یک بیانیه عذرخواهی منتشر کرد با سید جلال حسینی تماس گرفته می شود که او به برنامه فوتبال برتر شبکه سه برود اما باشگاه پرسپولیس چون خواهان عذرخواهی تلویزیونی مجری برنامه در همان برنامه سلام صبح بخیر بوده، اجازه حضور سیدجلال حسینی در برنامه فوتبال برتر داده نمی شود و دست میثاقی خالی می ماند. به همین دلیل بود که دیشب میثاقی دقایقی به شدت از کل کل های هواداری و واکنش های برخی مجریان تلویزیون انتقاد کرده بود. در واقع دود کاری که در شبکه یک انجام شد، به چشم شبکه سه هم رفت!

در هر حال به نظر می رسید فشارهایی که روی شبکه یک و عبدالرضا امیراحمدی وجود داشت منجر به برکناری او شود و این مجری توسط مدیران شبکه یک، کنار گذاشته شد. باید دید این خبر به صورت رسمی کی از سوی مدیران شبکه یک اعلام می شود اما فردا صبح به احتمال زیاد دیگر امیراحمدی را در قاب شبکه یک نخواهیم دید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مدیران شبکه شبکه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۵۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف منچستر یونایتد در رقابت‌های این فصل و به دست نیاوردن سهمیه حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان فصل آینده باعث نارضایتی مدیران این باشگاه شده و انتظار می‌رود که تن‌هاخ در پایان فصل این تیم را ترک کند.

بسیاری از رسانه‌های انگلیسی در روزهای اخیر شایعات زیادی را درباره احتمال اخراج این مربی هلندی از سوی مدیران یونایتد بلافاصله پس از پایان فصل جاری مطرح کرده‌اند و اسنایدر معتقد است که کار این مربی در اولدترافورد ۱۸ ماه قبل به پایان رسیده بود.

این ستاره سابق رئال مادرید درباره شرایط هم‌وطنش به برنامه تلویزیونی ورونیکا آفساید در هلند گفت: «او با شروع رقابت با رونالدو اشتباه بزرگی را مرتکب شد. احترام همه را در این تیم از دست داد. فکر می‌کرد که این کار نتیجه دیگری دارد اما البته که نداشت. همه بازیکنان در رختکن با خودشان فکر کردند که آیا این مرد دیوانه است؟

او همین حالا هم می‌داند که باید برود. اما هیچکس دوست ندارد که خودش با پای خودش جدا شود. اگر من هم جای او بودم با آرامش و بدون نگرانی روی نیمکت می‌نشستم تا زمانی که اخراج شوم.»

دیگر خبرها

  • مناظره مدیران پرسپولیس و سپاهان درباره اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی
  • بازداشت لیدر جنجالی سپاهان پس از توهین به زنان پرسپولیسی
  • روایت اخراج یک روحانی از مسجد به اتهام توهین به مسئولان + ویدئو
  • روایت اخراج یک روحانی از مسجد به خاطر توهین به مسئولان
  • عذرخواهی پیرمرد هوادار طلایی پوشان / سپاهان: فرد توهین‌کننده به بانوان پرسپولیس لیدر ما نیست
  • مجری جنجالی صداوسیما به اصلاح‌طلب و اصولگرا رحم نکرد: حرامید! +تصویر
  • چند فریم از جنجالی‌ترین تصمیم داور بازی پرسپولیس و سپاهان
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • توهین جنجالی مجری تندرو صداوسیما به اصلاح طلبان و اصولگرایان /حسام الدین آشنا: بی ادب نباشید؛ چه برای سیدخندان و چه برای پاورقی
  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!