Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادگاه حکمیت ورزش بی اعتنایی سیتیزن ها به تحقیقات یوفا را به شدت محکوم می کند.

حدود دو هفته قبل، منچسترسیتی با اعتراض به حکم محرومیت دو ساله خود از لیگ قهرمانان اروپا موفق شد تا خطر این محرومیت را از باشگاه خود رفع کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از تلگراف و BBC، دادگاه حکیمت ورزش (CAS) طبق یک سند 92 صفحه ای فاش کرده است که در طی تحقیقات یوفا برای بررسی نقض قوانین فیرپلی مالی توسط منچسترسیتی، مسئولان این باشگاه نسبت به این تحقیقات بی اعتنایی کرده اند اما نقض قوانین فیرپلی مالی توسط سیتیزن ها اثبات نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق برخی از گزارش ها، سران منچسترسیتی عمدا مسئولان یوفا را گمراه کرده و در موارد بی شماری از پاسخگویی به سوالات و ارائه اسناد خودداری کرده اند و حتی به کارشناسان خود دستور داده اند تا به برخی از سوالات خاص و ویژه پاسخی ندهند. بر همین اساس، دادگاه حکمیت ورزش خواهان مجازات منچسترسیتی است اما طبق اسناد CAS، هیچگونه مدرکی مبنی بر نقش قوانین فیرپلی مالی توسط این باشگاه منتشر نشده است.

تلاش باشگاه های انگلیسی برای محرومیت سیتی از لیگ قهرمانان اروپا

طبق اسناد منتشر شده توسط CAS، فاش شده است که 9 باشگاه حاضر در لیگ برتر انگلیس در ماه مارس 2020 از این دادگاه درخواست کرده اند تا منچسترسیتی از حضور در رقابت های اروپایی محروم شود اما در نهایت محرومیت منچسترسیتی از حضور در رقابت های اروپایی بخشیده شد. نام این 9 باشگاه نیز فاش شده است: تیم های آرسنال، چلسی، برنلی، لسترسیتی، لیورپول، منچستریونایتد، نیوکاسل، تاتنهام و وولورهمپتون خواستار محرومیت منچسترسیتی از حضور در رقابت های اروپایی بوده اند.

همچنین بخوانید:

محرومیت منچسترسیتی از لیگ قهرمانان اروپا بخشیده شد؛ کاهش 20 میلیون یورویی جریمه نقدی

ژوزه مورینیو: بخشیده شدن محرومیت منچسترسیتی یک فاجعه است

پپ گواردیولا: بخشیده شدن منچسترسیتی خبر خوبی برای فوتبال بود؛ باید از ما عذرخواهی کنند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محرومیت منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۶۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس یوفا: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی است

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر چفرین، رئیس یوفا، همچنان مخالف جدی برگزاری پروژه سوپرلیگ است و در میان سخنرانی جدیدش به این موضوع اشاره کرد.

چفرین در مجمع عمومی لیگ‌های اروپایی که این جمعه در لندن برگزار شد، گفت:"از مخالفت قاطعانه لیگ‌های اروپایی با پروژه ای اخلاقی سوپرلیگ حمایت کرده و معتقدیم پیامدهای آن چه از نظر ورزشی و چه از نظر اقتصادی، برای تمامی لیگ‌ها فاجعه‌بار خواهد بود. یوفا اهمیت ارتباط مستقیم بین رقابت‌های باشگاهی‌ما و لیگ‌های ملی در سراسر اروپا را می‌شناسد و برای آن ارزش قائل است."

چفرین با حمایت از تقویت روابط بین لیگ‌ها ادامه داد:"ایجاد تفاهم‌نامه جدیدی بین یوفا و لیگ‌های اروپایی نه تنها تعهدات متقابل را رسمی و شفاف می‌کند، بلکه سیگنال واضحی را نیز ارسال می‌کند که یوفا و ذینفعان آن با یکدیگر متحد هستند."

او با تاکید به مخالفت باشگاه‌ها یا سوپرلیگ گفت:"ما با هم، در این چارچوب، برای توسعه پایدار فوتبال در سطح ملی و بین المللی، با تمرکز بر ترویج فوتبال هیجان انگیز، تعادل رقابتی قوی، یکپارچگی مالی و رشد فوتبال در سراسر اروپا کار خواهیم کرد."تاکید رئیس یوفا: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی است

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی کرمان نسبت به احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • سید حسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر بخشیده می‌شوند؟
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • جوی به‌نسبت پایدار در یزد
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید
  • الکساندر چفرین: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی و عواقب آن ویرانگر خواهد بود
  • تاکید رئیس یوفا: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی است
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا