Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا ملاک نحوه برگزاری مراسم عزاداری است گفت: متاسفانه کاشان مجدد از وضعیت نارنجی به قرمز تغییر پیدا کرد. - اخبار استانها -

محمد حاجی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به قرار گرفتن مجدد کاشان در وضعیت قرمز اظهار داشت: با توجه به افزایش بیماران مبتلا به ویروس کرونا و همچنین و افزایش میزان افراد بستری در بیمارستان شهید بهشتی کاشان مجدد کاشان از وضعیت نارنجی به قرمز تغییر پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عدم جدی گرفتن پروتکل‌های بهداشتی توسط شهروندان یکی از مهمترین علل افزایش مبتلا به ویروس کرونا است، افزود: به تمامی شهروندان توصیه می‌شود تا در حد ضرورت از منزل خارج شوند و به هنگام خروج از منزل از ماسک استفاده کنند چرا که استفاده از ماسک احتمال ابتلا را بسیار کاهش می‌دهد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه در برگزاری مراسم عزاداری ویژه ایام محرم و صفر تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا هستیم ابراز داشت: در صورت برگزاری مراسمات عزاداری شهروندان خود باید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید داشته باشند.

نوزاد 9ماهه بوشهری قربانی بیماری کرونا شدادامه وضعیت قرمز کرونا در گلستان/ مشکل کمبود دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان‌های استانتراکنش‌های الکترونیکی در قم در زمان کرونا 2 برابر شد

وی ضمن اشاره به روش موثر پلاسما درمانی در بهبود بیماران کرونایی گفت: یکی از موثرترین روش‌های شناخته شده درمان بیماران کرونایی پلاسما درمانی است که از این جهت از تمامی افرادی که به بیماری کرونا مبتلا شدند درخواست می شود برای تمایل به اهدای پلاسمای خون خود با شماره تلفن‌های 55442015 و 55444016 از هشت تا 14 تماس بگیرند.

حاجی جعفری با بیان اینکه شهروندان در ایام کرونا مراقب کلاهبرداران باشند، تصریح کرد: برخی داروها به اسم داروی درمان بیماری کرونا در میان شهروندان رواج پیدا کرده در حالی که این دارو تنها در میان بیمارستان‌هایی توزیع می‌شود که به درمان بیماران کرونایی مشغول هستند و به دلیل کمبود به صورت سهمیه‌بندی تخصیص داده می‌شود.

وی با بیان اینکه داروهای ارائه شده به نام داروی درمان بیماری کرونا تقلبی است، عنوان کرد: ویروس کرونا در شرایط فعلی با یک جهش یافتگی در میان مردم شیوع پیدا کرده است و همین جهش یافتگی باعث تغییر در علائم بالینی شده است به نحوی که در حال حاضر برخی از بیماران کرونایی در کاشان با علائم گوارشی به بیمارستان ارجاع داده می‌شوند.

انتهای پیام/801/ح

R7760/P/S6,1369/CT1 بیشتر بخوانید... آمار فوتی‌‌های کرونا از مرز ۱۶هزار نفر گذشت/ فوت ۲۳۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۷ هزار بیمار مبتلا به کرونا در روسیه تحت درمانند امکان دریافت پلاسمای بهبودیافتگان کرونایی در استان خراسان جنوبی فراهم شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آمار فوتی‌‌های کرونا از مرز ۱۶هزار نفر گذشت/ فوت ۲۳۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۷ هزار بیمار مبتلا به کرونا در روسیه تحت درمانند امکان دریافت پلاسمای بهبودیافتگان کرونایی در استان خراسان جنوبی فراهم شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ نوبخت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر ماه اجرایی می‌شود / واریز پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده ۲ گزارش میدانی خبرنگار تسنیم از آتش‌سوزی تانکرهای حمل سوخت در کرمانشاه به همراه جزئیات و علت حادثه +‌ فیلم ۳ حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی استان بوشهر ۵۰ تا ۸۰ درصد افزایش یافت ۴ گزارش| کارون در سیطره برج‌های بی‌مجوز؛ طرح جامع شهری اهواز چه زمانی اجرایی می‌شود؟ ۵ آیت‌الله مکارم‌شیرازی: ‌عزاداری محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود/ ‌نمی‌توان جلوی برگزاری مراسم عاشورا را گرفت ۶ آتش سوزی ۳۰۰ هکتار از مراتع و اراضی دوراهی سربیژن استان کرمان مهار شد ۷ گزارش| آیا همسان‌سازی حقوق بازنشستگان پاسخگوی تورم است؟ ۸ بارش فصلی ۷۰ خانوار عشایر کوهرنگ را دچار خسارت کرد مهمترین اخبار استانها گزارش میدانی خبرنگار تسنیم از آتش‌سوزی تانکرهای حمل سوخت در کرمانشاه به همراه جزئیات و علت حادثه +‌ فیلم آخرین جزئیات از سلطان فروش قبر/ شاکیان به دادستانی شهرری مراجعه کنند همدان|مصرف قلیان و دود ناشی از آن یکی از راه‌های انتقال کرونا است آیت‌الله علم‌الهدی: کرونا هزاران کارگر روزمُزد را بیکار کرده/ به معیشت قشر آسیب‌پذیر توجه شود مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: توسعه تسلیحات ما منطبق بر شناخت واقعی از نقاط ضعف و قوت دشمن است وحشت از حزب الله،ارتش اسرائیل را به جنگ با سایه‌ها کشاند/ اشغالگران مجددا در مرز لبنان آتش گشودند دستیار وزیر امور خارجه: سفر مقامات آمریکایی به منطقه در راستای ایران‌هراسی است عراق|تکذیب اصابت موشک کاتیوشا به اطراف فرودگاه بغداد دیپلمات ارشد آمریکایی: نگران برداشته شدن تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران هستیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیماران کرونایی برگزاری مراسم بیماری کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۶۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسن یزدانی پس از دوری ۶ ماهه از میادین به علت انجام عمل جراحی کتف، چند روزی است تمرینات کشتی خود را از سر گرفته و قرار است در دور جدید تمرینات تیم ملی به اردو ملحق شود.

در گزارش ایسنا آمده است: طبق برنامه ریزی های انجام شده و تاکید کادر فنی تیم ملی، یزدانی عازم تورنمنت رنکینگ بوداپست مجارستان خواهد شد تا در یک رویداد خارجی محک بخورد و کادر فنی در جریان وضعیت او قرار گیرد.

اما در حالیکه پیش از این صحبت های زیادی مبنی بر احتمال برگزاری مبارزه انتخابی المپیک میان یزدانی و قاسمپور مطرح شده بود، این مبارزه به احتمال فراوان برگزار نخواهد شد و این دو کشتی گیر قرار نیست مبارزه رو در رو با یکدیگر داشته باشند.

از سوی دیگر باید منتظر ماند و دید آیا قاسمپور به وزن ۸۶ کیلوگرم باز می‌گردد و همراه یزدانی عازم تورنمنت مجارستان می شود یا قید آزمودن شانس خود را برای حضور در المپیک می زند؟

مشخص نیست قاسمپور علاقه‌ای به رقابت جهت حضور در المپیک پاریس دارد یا تنها به حضور در وزن ۹۲ کیلوگرم در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی فکر می‌کند؟

هر چه هست مهمترین موضوع برای کادرفنی تیم ملی و فدراسیون کشتی، وضعیت بدنی و کتف حسن یزدانی برای اعزام به المپیک است چرا که آن ها قصد ندارند یزدانی را در صورتیکه ناآماده باشد به المپیک اعزام کنند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900590

دیگر خبرها

  • پویشی برای مبارزه با گرانی افسار گسیخته
  • با دقت در نحوه خوابیدن به خواسته‌های درونی خود پی ببرید
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد