Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: در چند سال اخیر برخی از اهدف تعیین شده برای ورزش بانوان تحقق یافته است.

زهرا سروی، نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو، درباره عملکرد ورزش بانوان در چند سال اخیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا عنوان کرد: در بحث کلی همیشه مستنداتی وجود دارد که نشان می‌دهد ورزش بانوان روز به روز پیشرفت کرده که فکر می‌کنم این اواخر هم بیش از گذشته شاهد تحقق اهداف تعیین شده در حوزه بانوان بودیم هر چند که هنوز هم امکان رشد و توسعه وجود دارد به شرطی که حمایت‌ها ادامه دار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: اما در بخش تکواندو می‌توانم بگویم تکواندو بانوان به‌صورت جدی پس از پیروزی انقلاب اسلامی پیگیری شد هر چند پیش از آن‌هم فعالیت‌هایی به‌صورت محدود وجود داشته اما پی از آن ابتدا تکواندو بانوان زیرنظر انجمن تکواندو بانوان که زیرمجموعه سازمان تربیت بدنی بود آغاز به کار کرد و بعد به دلیل عملکرد خوب، وجود استعدادهای بالقوه و همچنین مورد تایید بودن لباس این رشته در بخش بانوان اولین مجوز‌های لازم جهت حضور در میادین بین‌المللی را کسب کرد. خوشبختانه اگر این چند دهه را مرور کنیم عملکرد کلی تکواندو خوب بوده در بخش بانوان هم این عملکرد قابل قبول است که به مهمترین بخش آن می‌توانیم به کسب مدال در المپیک اشاره کنیم. برای این دوره‌ هم در تلاش بودیم دو سهمیه را به دست بیاوریم که فعلا با شرایطی که کرونا به وجود آورد و باعث لغو و یا تعلیق مسابقات گزینشی شد همه چیز بلاتکلیف مانده است. بدون شک در این خصوص ما الان یک قدم عقب‌تر هستیم اما هدف‌مان تغییری نکرده و اگر شرایط مهیا شود دوباره با اوج به مسابقات و اردوها باز خواهیم گشت.

سروی در پایان در مورد زمان شروع رقابت‌های لیگ توضیح داد: با توجه به وضعیت حال حاضر برگزاری رقابت‌های لیگ برای فدراسیون مقدور نیست. چراکه در این زمینه مرجع ما همچنان وزارت ورزش و جوانان و ستاد مقابله با کروناست که تا به امروز هم هیچ مجوزی برای شروع اردوهای تیم‌ملی و یا برگزاری رقابت‌های لیگ به دست ما نرسیده است. 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تکواندو ورزش بانوان زهرا سروی تکواندو بانوان ورزش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۶۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور وزیر ورزش درمورد تغییر نام استقلال

وزیر ورزش به طور ضمنی با تغییر نام تیم استقلال مخالفت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در خصوص تغییر نام باشگاه استقلال گفت: کمیسیونی به عنوان کمیسیون ماده پنج باشگاه‌ها داریم و هر باشگاهی که بخواهد تغییر نام بدهد بایستی مسیر قانونی را طی کند لذا تقاضا داریم هر باشگاهی در هر سطحی چه بزرگ و یا خُرد قرار است تغییر نام دهد بایستی مسیر قانونی خود را طی کند.

کیومرث هاشمی با این جملات، عملا تغییر نام باشگاه را به تصویب زیر مجموعه خودش منوط کرده است و با توجه به حرف و حدیث‌های مطرح شده در مورد احتمال تحریم شدن استقلال در میادین آسیایی، باید گفت اضافه شدن پسوند خلیج فارس به نام استقلال منتفی است و اولین تصمیم مالک جدید باشگاه آبی ، وتو شده است. تصمیمی آماتوری که از علی عسگری رئیس سابق صداوسیما بعید بود.

دیگر خبرها

  • لفاظی مقام سابق آمریکا در مورد اقدام تنبیهی اخیر ایران علیه اسرائیل
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • تعیین ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری برای احقاق حق کارگران
  • واکنش تند درویش به درگیری سپاهانی‌ها با بانوان
  • دستور وزیر ورزش درمورد تغییر نام استقلال
  • معلمان و کارگران بازوان حرکت جامعه در مسیر توسعه هستند
  • یونس فضلی مسئول کوکیوان فدراسیون تکواندو کانادا شد
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • تحقق ۱۳۱ درصدی صدور سند مالکیت شهری و روستایی در گیلان
  • چه کنیم آلزایمر نگیریم؟