Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان گفت: مرکز نوآوری اجتماعی همدان نخستین مرکز در کشور است که زمینه های توسعه طرح های نوآورانه برای مشارکت بیشتر اجتماعی را فراهم می کند.

باقر کریمی‌شعار در گفت‌وگو با ایسنا، از افتتاح نخستین مرکز نوآوری اجتماعی با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در چهارم مردادماه در همدان خبر داد و اظهار کرد: در راستای سیاست های کلان و اهداف کمیته امداد در استفاده از مراکز شتاب و نوآوری کار مشترکی با پارک علم و فناوری انجام و تفاهم نامه ای در این زمینه منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف مرکز نوآوری و شتاب دهنده تخصصی و اجتماعی پذیرش و حمایت از استارتاپ ها و ایده های قابل اجرا و تأثیرگذار اجتماعی است.

مدیر برنامه ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان با بیان اینکه قشرکم درآمد، آسیب پذیر و مددجویان کمیته امداد مخاطبان اصلی مرکز نوآوری اجتماعی هستند، مطرح کرد: فعالان حوزه اجتماعی می توانند طرح های خود را به این مرکز ارائه کنند تا با حمایت های این مرکز طرح های آنها توسعه یابد.

کریمی شعار بیان کرد: در جلسات متعدد کمیته امداد و پارک علم و فناوری استان همدان تصمیم بر این شد تا کمیته امداد فضایی به وسعت ۲۰۰ مترمربع آماده و برای استقرار استارتاپ ها تجهیز کند و اکنون این فضا در خیابان شریعتی آماده شده و نزدیک به هفت واحد در این مرکز می توانند مستقر شوند.

وی با بیان اینکه این نخستین مرکز نوآوری اجتماعی کشور است که زمینه های توسعه طرح های نوآورانه برای مشارکت بیشتر اجتماعی را فراهم می کند، گفت: طرح های برجسته پس از حمایت در این مرکز برای توسعه بیشتر به پارک علم و فناوری همدان معرفی می شوند.

مدیر برنامه ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان با بیان اینکه فراخوان پذیرش ایده و کسب و کار نوآورانه در حوزه کارآفرینی اجتماعی از طریق فضای مجازی، سایت کمیته امداد و دانشگاه ها منتشر شده است، افزود: فعالان اجتماعی تا پایان مردادماه برای ارسال ایده های خود فرصت دارند.

وی کمک به بهبود فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار برای افراد نیازمند، شناسایی و ایجاد ارتباط بین خیرین کارآفرین و مددجویان، بهره گیری از بسترهای نوین فناورانه با هدف ارتقاء مشارکت عمومی در امور خیر و نیکوکارانه و کاهش هزینه و افزایش کارآیی فرآیندهای عملیاتی خیریه ها با رویکرد خدنات رسانی بهتر به نیازمندان را از محورهای پذیرش فراخوان اعلام شده برشمرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کمیته امداد امام خمینی فناوري نوآوري پارك علم و فناوري کمیته امداد امام خمینی ره مرکز نوآوری اجتماعی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۶۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود

به گزارش همشهری آنلاین، محمدعلی الفت‌پور با اشاره به تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران گفت: حفظ سلامت اداری در شهرداری به‌ عنوان یکی از مجموعه‌هایی که به‌طور مستقیم با شهروندان سروکار دارد، نقش بسیار مهمی در اعتمادسازی و ارتقای سرمایه اجتماعی دارد و اهمیت این امر زمانی آشکار می‌شود که مجموعه شهرداری تهران به‌عنوان یکی از سازمان‌های پیشرو در امر مبارزه با فساد، بتواند با پیگیری و رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان خود و انتشار نتایج حاصله، گامی اساسی و اجرایی در این زمینه بردارد و از این طریق ضمن جلب اعتماد شهروندان سرمایه اجتماعی قابل ملاحظه‌ای برای شهرداری تهران کسب شود.

دبیرکمیته برنامه‌ریزی و نظارت ستاد ارتقاء سلامت اداری با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از راهکارها و استراتژی‌های مبارزه با فساد و ارتقاء سلامت اداری، خصوصا ارتشاء از طریق شناسایی نظرات و ایده‌ها و مطالعات گذشته شناسایی و بررسی شده است، گفت: تلاش در جهت اجرایی ساختن آن‌ها، بی‌شک یکی از مهم‌ترین اقدامات این حوزه خواهد بود که به واسطه آشنایی با موضوع و به سبب آگاهی از شرایط و اقتضائات شهرداری تهران، راهبردها و راهکارهایی نیز در زمینه‌های اقتصادی، اداری، مدیریتی، فرهنگی، قانونی و قضایی، مدیریت اخلاق حرفه ای، اجتماعی، اطلاع رسانی و شفاف سازی ارائه شده است که هم به لحاظ موضوعی و هم اجرایی قابل توجه و اجرا هستند.

الفت‌پور در پایان تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های صورت‌گرفته در این زمینه و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و تخصصی، تشکیل شعبه‌ای مشخص و ویژه جهت پیگیری اخذ رشوه در شهرداری تهران، توسط اداره کل دفتر هماهنگی هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و کمیته‌های انضباطی در دست اقدام است و پرونده‌های مرتبط در این خصوص با حساسیت بالا و دراسرع وقت، بررسی و تا حصول نتیجه، پیگیری می‌گردند.

کد خبر 847455 برچسب‌ها شهرداری شهردارى تهران رشوه

دیگر خبرها

  • حمایت از طرح‌های نوآورانه و ایجاد اشتغال نخبگان در دانشگاه
  • توسعه حمل و نقل بر پایه هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کارخانه نوآوری آزادی
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای