Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@23:18:38 GMT

برگزاری آزمون سمپاد در مازندران

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۶۸۸۸

برگزاری آزمون سمپاد در مازندران

ایسنا/مازندران مدیرکل آموزش و پرورش مازندران بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری آزمون سمپاد استان تاکید کرد.

بر اساس گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، علیرضا سعدی‌پور در جلسه‌ای که به جهت بررسی شرایط برگزاری آزمون و تمهیدات قبل از آزمون برگزار شد، گفت: آزمون در روز مقرر در حوزه‌هایی که از قبل مشخص شده بود برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعدی‌پور با اشاره به زمان آزمون، خاطر نشان کرد: آزمون ورودی پایه هفتم ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۹ مرداد و آزمون ورودی پایه دهم ساعت ۹ صبح روز جمعه ۱۰ مرداد برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ضمن تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، افزود: با توجه به اهمیت رعایت بیشتر بهداشت، لازم است تا در دستورالعمل‌های بهداشتی بازنگری صورت گیرد و قبل از امتحان به حوزه‌های امتحانی ابلاغ شود و همچنین از ناظرین بهداشتی برای نظارت هرچه بهتر در این آزمون استفاده شود.

وی همچنین در همین راستا خاطرنشان کرد: قبل از برگزاری آزمون اقدام به تهیه چک لیست بهداشتی شود تا مدیران برگزاری آزمون اقدام به بررسی محیط از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی کنند.و همچنین ورود و خروج دانش‌آموزان نیز باید به گونه ای باشد تا هیچ تجمعی از سوی دانش‌آموزان و خانواده ها صورت نگیرد.

این مقام مسئول هم با اشاره به این که بیش از ۱۰ هزار داوطلب ورودی پایه هفتم و بیش از ۶ هزار نفر داوطلب ورودی پایه دهم ثبت نام کرده اند، تصریح کرد: تاکنون حدود ۶۰ درصد داوطلبان اقدام به واریز وجه کرده و ثبت نام خود را قطعی کرده اند، سایرین نیز تا روز چهارشنبه ساعت ۱۲ شب می‌توانند با واریز وجه ثبت نام خود را قطعی و اقدام به تهیه کارت ورود به جلسه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آزمون ورودی مدارس سمپاد برگزاری آزمون ورودی پایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۶۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم در خواف

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خواف گفت: در این دوره از آزمون، ۲۰ نفر از بانوان و ۶۰ نفر از آقایان در رشته‌های حفظ ۱۰ جز، ۲۰ جز و کل قرآن با یکدیگر به رقابت پرداختند.   حجه الاسلام حسین مصلایی افزود: قبول شدگان تیرماه مصاحبه شفاهی خواهند داد که در صورت قبولی به آنها،مدرک سطح ۲ قرآن معادل لیسانس تقدیم خواهد شد.   وی بیان کرد: این آزمون یکی از آزمون‌های تخصصی و دشوار قرآن کریم است که حافظان در آن معلومات و تسلط خود بر مفاهیم، معانی و تفاسیر قرآن را به معرض سنجش می‌گذارند

دیگر خبرها

  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری در مازندران
  • قلع و قمع 12 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • آغاز ثبت‌نام آزمون جهش تحصیلی / والدین تصمیمات احساسی و هیجانی نگیرند
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • برگزاری آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم در خواف
  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در ساری
  • برگزاری دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در مازندران
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری