Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس سازمان دانش آموزی استان البرز، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا خرید لباس فرم مدرسه برای دانش‌آموزان در این استان الزامی نیست. - اخبار استانها -

محسن صادقیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به زمزمه‌های بازگشایی مدارس طبق تصمیم‌گیری‌های ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، اظهارداشت: در مصوبه‌ای که به تمامی مدارس استان البرز ابلاغ شده است ذکر شده که خرید فرم لباس مدرسه برای دانش‌آموران اجباری نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این فرم لباس  تنها برای دانش آموزان پایه مورد تاکید است، افزود: به دلیل عدم تغییر در فرم لباس مدارس دانش آموزان می‌توانند از لباس‌های فرم سال گذشته خود استفاده کنند.

اجبار مدارس برای خرید "لباس فرم اختیاری" به قیمت 300 هزار تومان!اجبار تغییر لباس فرم دانش‌آموز در قم حذف‌ شد‌‌دانش‌آموزانی که هنوز لباس فرم مدرسه ندارند؛ دوخت بی‌کیفیت و گرانی ‌دغدغه والدین بیرجندی‌

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان البرز با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی برای پیشگیری از شیوع کرونا بین دانش‌آموزان، بیان کرد: در صورت مجازی برگزار شدن کلاس‌ها الزام بر پوشیدن لباس فرم نیست و تنها پوشیدن لباس رسمی  برای دانش‌آموزان کافی است.

صادقیان با بیان اینکه تلاش می‌شود برنامه‌های جهت اطلاع رسانی برنامه‌های آموزش و پرورش تدوین شود، تصریح‌کرد: مقرر گردیده در این استودیو خبری با مسئولین آموزش و پرورش استان در خصوص برنامه‌ها اطلاع رسانی شود.

وی با اشاره به اجرای جشنواره تابستانه شاد در استان البرز، خاطر نشان کرد: در این جشنواره تولید محتوا در 10 محور برای دانش آموزان در استان تولید و در شبکه شاد بار‌گذاری می‌شود.

انتهای پیام/ی

R7810/P/S6,50/CT1 بیشتر بخوانید... ‌دانش‌آموزانی که هنوز لباس فرم مدرسه ندارند؛ دوخت بی‌کیفیت و گرانی ‌دغدغه والدین بیرجندی‌ اما و اگرهای لباس فرم دانش‌آموزان کردستانی در آستانه سال‌تحصیلی جدید ارومیه| دومینوی گرانی به لباس فرم مدارس نیز رسید قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ‌دانش‌آموزانی که هنوز لباس فرم مدرسه ندارند؛ دوخت بی‌کیفیت و گرانی ‌دغدغه والدین بیرجندی‌ اما و اگرهای لباس فرم دانش‌آموزان کردستانی در آستانه سال‌تحصیلی جدید ارومیه| دومینوی گرانی به لباس فرم مدارس نیز رسید پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ نوبخت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر ماه اجرایی می‌شود / واریز پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده ۲ گزارش میدانی خبرنگار تسنیم از آتش‌سوزی تانکرهای حمل سوخت در کرمانشاه به همراه جزئیات و علت حادثه +‌ فیلم ۳ گزارش| ۳۰ روستای بخش لوداب آب شرب ندارند ۴ کاشان در وضعیت قرمز قرار گرفت/ تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا ملاک نحوه برگزاری مراسم عزاداری ۵ آغاز توزیع نهاده‌های دامی بین مرغداری‌های گیلان/ واحدهای متخلف سهمی از نهاده‌ها نمی‌برند ۶ رئیس سازمان چای کشور: پرداخت ۸۲ درصد از مطالبات چایکاران/ تولید چای خشک امسال ۱۵ درصد افزایش یافت ۷ چگونه از خطر ابتلا به کووید-۱۹ در امان بمانیم+ پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی ۸ آیت‌الله مکارم‌شیرازی: ‌عزاداری محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود/ ‌نمی‌توان جلوی برگزاری مراسم عاشورا را گرفت مهمترین اخبار استانها وعده رئیس جمهور برای توسعه پتروشیمی خراسان منتفی شد / تیم‌داری صنایع ‌معنایی ندارد+ فیلم گزارش ویدئویی | چرا جوانان ازدواج نمی‌کنند؟ قطب صنعتی ایران محروم از صنایع تبدیلی کشاورزی/ وقتی محصولات کشاورزی استان مرکزی دور‌ریز می‌شود+ فیلم چگونه از خطر ابتلا به کووید-۱۹ در امان بمانیم+ پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: توسعه تسلیحات ما منطبق بر شناخت واقعی از نقاط ضعف و قوت دشمن است هشدار رئیس کمیسیون بهداشت مجلس برای حل مشکلات زیرساختی برای مقابله با کرونا واگذاری کیش به چینی ها صحت ندارد/براساس منافع ملی با شرکا قرار داد می بندیم دلایل اصلی گران شدن نهادهای دامی/انحصار واردات در اختیار ۹ شرکت است وعده رئیس جمهور برای توسعه پتروشیمی خراسان منتفی شد / تیم‌داری صنایع ‌معنایی ندارد+ فیلم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برای دانش آموزان لباس فرم مدرسه استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۶۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، پلیس اعلام کرد این دختر دانش آموز که دو معلم و یک دانش آموز را با ضربات کارد زخمی کرد به جرم تلاش برای قتل بازداشت شده است. به گفته پلیس افراد زخمی برای مداوا با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند. منابع بیمارستانی می‌گویند زخم‌ها کاری نیست و زندگی مصدومان را تهدید نمی‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در پی انتشار این خبر شمار زیادی از والدین دانش آموزان سراسیمه به سوی مدرسه عزیمت کردند، اما پلیس راه‌های ورود و خروج مدرسه را مسدود کرد و ساعاتی بعد پس از انجام تحقیقات اولیه پلیس با تعطیلی مدرسه به دانش آموزان اجازه داد مدرسه را ترک کنند.
ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس چاقو کشی در مدرسه با شوک آور دانست و بر ضرورت پیگیری ماجرا تاکید کرد.
این واقعه نگرانی خانواده‌ها به ویژه والدین دانش آموزان را در جامعه انگلیس در پی داشته است وشماری از والدین دانش آموزان این مدرسه می‌گویند می‌ترسند فرزند خود را روانه این مدرسه کنند.
ساعاتی پیش در مدرسه‌ای به نام "امان ولی" (Amman Valley) در منطقه "کارمارثن شایر" (Carmarthenshire) چاقو کشی روی داد که دارای یکهزار و ۸۰۰ دانش آموز ۱۱ تا ۱۸ ساله است.
بر اساس گزارش‌های رسمی منتشر شده در انگلیس پارسال ۵۰ هزار و ۴۸۹ جرم مرتبط با چاقو و قداره در انگلیس ثبت شد که در مقایسه با سال پیش از آن، ۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

 

دیگر خبرها

  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • کتابخانه سیار، روشی خلاق برای ترویج کتابخوانی
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • دانش‌آموزان آمریکایی از مدرسه خود به دلیل ممنوعیت مراسم حمایت از فلسطین شکایت کردند
  • شکایت دانش‌آموزان در واشنگتن از مدرسه خود به علت ممنوعیت اعلام حمایت از فلسطین
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است