Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گلستان گفت: در روز عید قربان بیش از 200 راس گوسفند ذبح شده و بین نیازمندان استان توزیع می شود.

محمد مهدی سلمانزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: با مشارکت کمیته امداد استان، مرکز نیکوکاری مصلی، موکب حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بیش از 200 راس گوسفند تهیه شده تا در روز عید قربان برای نیازمندان استان ذبح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: قرار است بخشی از این دام‌ها در مرکز استان و بخشی دیگر در قربانگاهی که  در منطقه اینچه‌برون در نظر گرفته شده ذبح شود و بین نیازمندان و افراد تحت پوشش کمیته امداد توزیع شود.
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گلستان ادامه داد: افراد تحت‌پوشش کمیته امداد و دیگر نیازمندان توسط گروه‌های جهادی و کمیته امداد شناسایی شدند که گوشت‌های قربانی در بسته‌های کاملا بهداشتی آماده و بین آنها توزیع می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: تلاش داریم با توجه به شرایط کنونی استان نسبت به شیوع کرونا تمام پروتکل‌های بهداشتی در مرحله ذبح و توزیع رعایت شود تا سلامت افراد جامعه نیز حفظ شود.
سلمانزاده گفت: از همه مردم استان گلستان  به ویژه مردم خوب اهل‌سنت درخواست داریم تا ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در ایام عید و ذبح قربانی خود حتی‌الامکان از دید و بازدید و تجمعات در این ایام خودداری کنند تا دوباره شاهد وضعیت سفید و عادی در استان باشیم.
انتهای پیام/2307

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان گلستان ذبح عید قربان تحت پوشش کمیته امداد نیازمندان گروههای جهادی گوشت قربانی اهل سنت فاصله گذاری اجتماعی عید و ذبح اینچه برون مرکز نیکوکاری مصلی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۶۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل

سید علی حجتی ا در نشست مشترک مسئولان کمیته امداد به منظور بررسی مفاد تفاهم نامه بین این ۲ نهاد و اجرای فاز سوم طرح یاس اظهار کرد: طرح یاس بر اساس تفاهم نامه منعقد شده میان هلال احمر و کمیته امداد در این استان با هدف جذب، ساماندهی و آموزش، ارتقا سطح دانش و مهارت‌های مخاطبین در خصوص پذیرش مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ خود امدادی و دگر امدادی در بین مدد جویان (دختران ۳۰ الی ۴۰ سال مجرد) زیر حمایت کمیته امداد اجرا می‌شود.

او با بیان اینکه در این طرح آموزش‌های مورد نیاز در خصوص شیوه‌های مواجهه با بحران و بلایای طبیعی توسط حوزه جوانان جمعیت هلال احمر اردبیل به شرکت کنندگان ارایه می‌شود، اذعان کرد: در این طرح افراد در خانه‌های هلال وارد چرخه و فرآیندی می‌شوند که در بروز بحران احتمالی می‌توانند در مرحله نخست خود، سپس خانواده و در مرحله سوم اعضای محله را از بحران نجات دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز