Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ عطیمی فرمانده پلیس راه استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،گفت:در ساعت ۲۳:۳۰ نیمه شب گذشته با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف فوتی در جاده انگوران محور دندی - زنجان، بلافاصله مأموران انتظامی و کارشناس پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.
سرهنگ عظیمی افزود: در این حادثه دو دستگاه موتورسیکت با چهار نفر راکب و سرنشین  که یک تن از راکبان موتور سیکلت در دم فوت کرد و ۲ تن دیگر مصدوم و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او  علت حادثه را انحراف به چپ از جانب  یکی از راکبین  موتور سیکلت اعلام کرد.
انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادف رانندگی پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۷۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کشته در تصادف زنجیره‌ای در آزادراه خلیج فارس

ایسنا/خوزستان سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از کشته شدن دو نفر در تصادف زنجیره‌ای و حریق خودرو در آزادراه خلیج فارس خبر داد.

عارف شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۰۱:۵۶ امروز (۱۴ اردیبهشت‌ ماه) از طرق تماس با سامانه ۱۲۵ خبر حادثه حریق یک دستگاه کامیون خاور و دو دستگاه پژو ۴۰۵ به‌دنبال تصادف زنجیره‌ای در آزادراه خلیج فارس ۱۵ کیلومتر مانده به بندر امام به اورژانس اطلاع‌رسانی شد.

او افزود: در این حادثه دو نفر جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هفت مصدوم و کشته بر اثر برخورد سواری تارا و پراید در بویین میاندشت
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت / ۴ کشته و ۳ مصدوم
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت ۴ کشته و ۳ مصدوم داشت
  • اولین موتور سیکلت CNG جهان رونمایی می‌شود
  • تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت
  • ۲ کشته در تصادف زنجیره‌ای در آزادراه خلیج فارس
  • ۲ کشته و ۲ مجروح در برخورد زانتیا با پژو در فارس
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان