Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@12:11:58 GMT

راز جسد زن جوانی که یک معتاد آن را حمل می کرد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۷۰۶۰

راز جسد زن جوانی که یک معتاد آن را حمل می کرد

اما مرد معتاد با دیدن کارگران شهرداری ناگهان وحشت‌زده گاری را رها و فرار کرد. کارگران شهرداری که از این رفتار مرد متعجب شده بودند به سراغ گاری رها شده رفتند، اما به‌محض کنار زدن کارتن پاره با جسد زن جوانی روبه‌رو شدند. بدین‌ترتیب موضوع به مأموران کلانتری ۱۱۵ رازی و سپس به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بدین ترتیب تیم تحقیق راهی محل شدند، در تحقیقات اولیه آن‌ها با جسد زن جوان در حالی مواجه شدند که چند ساعتی از مرگ وی می‌گذشت، اما به‌شدت بدبو و کثیف بود. همچنین روی بدنش آثار خراشیدگی، درگیری یا کبودی وجود نداشت و آثاری از خفگی و قتل نیز به چشم نمی‌خورد.

در تحقیقات میدانی نیزکارآگاهان دو لنگه کفش کتانی مردانه پیدا کردند که نشان می‌داد مرد معتاد هنگام فرار آن‌ها را جا گذاشته است. بازپرس محمدجواد شفیعی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی برای مشخص شدن علت مرگ را صادر کرد.

همچنین بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران دستور بررسی پرونده‌های فقدانی و شناسایی هویت زن جوان و شناسایی و بازداشت مرد معتاد را صادر کرد.

  منبع:فارس

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قتل کشف جسد معتاد پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۷۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری

خبری مبنی بر کشف پیکر قاضی سابق شهرستان بابل در شهرستان آمل مازندران منتشر شده که گفته می‌شود به قتل رسیده است.   مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره کشف پیکر قاضی سابق دادگاه ویژه زمین‌خواری در دادگاه ولنجک تهران و مرگ مشکوک وی توضیح داد.   به گزارش ایران، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به عنوان مرگ مشکوک کالبدشکافی شده است. بررسی‌های لازم در این زمینه در حال انجام است که در صورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.   مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله، اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • گشت صیانت از حقوق شهروندی در رفسنجان
  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی به کرمان صادر شد  
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد  
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد