Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت ثبت نام در آزمون دانشنامه تخصصی دندانپزشکی امروز چهارشنبه ۸ مرداد ماه سال جاری پایان می پذیرد.

به گزارش ایسنا، دستیاران رشته های تخصصی دندانپزشکی متقاضی شرکت در آزمون بورد دندانپزشکی سال ۹۹  تاپایان وقت امروز چهارشنبه ۸ مردادماه فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

بر اساس اطلاعیه های قبلی مندرج در سایت  مرکز سنجش آموزش پزشکی  و سامانه obligat.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

behdasht.gov.ir  ثبت نام و ارسال مدارک آن دسته از داوطلبان فوق که موفق به ثبت نام اولیه در آزمون رشته های تخصصی دندانپزشکی نشده اند تا آخر وقت امروز مقدور است.

طبق اعلام معاونت آموزشی وزارت بهداشت مهلت ثبت نام در آزمون فوق قابل تمدید نیست و داوطلبان لازم است با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت فرم ثبت نام در این آزمون را تکمیل کنند.

داوطلبان همزمان ملزم به ثبت نام از طریق سامانه توزیع نیروی انسانی، تعهدات و خدمات قانونی به نشانی ibligat.behdasht.gov.ir نیز هستند.

مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی شامل تصویر اسکن شده از عکس ۳×۴ رنگی داوطلب، تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی است. مدارک لازم برای ثبت نام دانش آموختگان خارج از کشور شامل تصویر اسکن شده از عکس ۳×۴ رنگی داوطلب، تصویر اسکن شده از معرفی نامه مرکز خدمات آموزشی جهت شرکت در آزمون، تصویر اسکن شده از صفحات اول و دوم شناسنامه، تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی است.

همچنین هزینه شرکت در آزمون به شیوه اینترنتی پرداخت می شود و داوطلبان باید به لینک «پرداخت الکترونیک هزینه ثبت نام» مراجعه و هزینه شرکت در آزمون را بر اساس مبالغ مندرج در سایت با استفاده از کارت های بانکی عضو شتاب پرداخت و کد پرداخت را دریافت کنند.

هزینه ثبت نام برای افرادی که برای نخستین بار در آزمون گواهینامه یا دانشنامه رشته های تخصصی دندانپزشکی در سال ۹۹ شرکت می کنند یک میلیون ریال (۱۰۰ هزار تومان) و برای افرادی که برای دومین بار در آزمون شرکت می کنند ۲ میلیون ریال (۲۰۰ هزار تومان) و برای افرادی که برای سومین بار یا بیشتر در آزمون شرکت می کنند ۴ میلیون ریال (۴۰۰ هزار تومان) است.

به گزارش ایسنا، آزمون کتبی گواهینامه یا دانشنامه رشته‌های تخصصی دندانپزشکی در سال ۹۹ روز دوشنبه ۲۱ مهرماه ۹۹ و آزمون شفاهی در روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه ۲۲ تا ۲۴ مهرماه ۹۹ برگزار می شود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشنامه تخصصی دندانپزشکی وزارت بهداشت رشته های تخصصی دندانپزشکی شرکت در آزمون ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۷۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان

مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان، محمد قویدل با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر استان تا دهم اردیبهشت جاری، اظهار کرد: امتیاز ویژه ثبت‌نام در این آزمون برای افراد دارای سوابق نهضت سوادآموزی، حق‌التدریس و خرید خدمات آموزشی است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: به منظور تأمین نیروی انسانی ماندگار در مناطق خاص و صعب‌العبور (سخت گذر) استان برای نخستین بار در کشور سهمیه‌ای خاص به منطقه بشاگرد و جزایر استان اختصاص داده شد و از بین جوانان تحصیل کرده این مناطق ۲۵۰ نفر معلم به منطقه بشاگرد و ۵۰ نفر به جزایر استان شامل ابوموسی، لاوان، لارک، هنگام و هندورابی اختصاص داده شده است که ثبت‌نام در این آزمون از روز پنجشنبه سی‌ام فروردین آغاز شد.

وی ادامه داد: مهلت ثبت‌نام متقاضیان که تا پایان هشتم اردیبهشت سال‌جاری بود، تمدید شده است و علاقه‌مندان تا دهم اردیبهشت فرصت دارند تا با مراجعه به سایت مرکز جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

قویدل ادامه داد: کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه چهاردهم خردادماه روی درگاه مرکز جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت و آزمون نیز در روز پنجشنبه هفدهم خرداد در بشاگرد و برای سهمیه جزایر در بندرعباس برگزار خواهد شد.

کد خبر 748701

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد/ میزبانی از ۲ هزار تاجر خارجی