Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

اکران فیلم سینمایی «هفت و نیم» به نویسندگی و کارگردان نوید محمودی و تهیه کنندگی جمشید محمودی که قرار بود از هشتم مردادماه به صورت آنلاین آغاز شود به تاخیر افتاد از این رو پخش این فیلم از سه شنبه ۱۴ مردادماه ساعت ۲۰ خواهد بود.

اخبار فرهنگ و هنر - «هفت و نیم» محصول مشترک ایران و افغانستان است که در فستیوال بین المللی فیلم بوسان در سال گذشته افتتاح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم ماجرای زندگی هفت دختر افغانی و ایرانی را در هفت اپیزود به صورت سکانس پلان  روایت می کند و قصه دخترانی است که جمعه شب مراسم عروسی آنها برگزار شود اما هر کدام از آنها به نوعی درگیر مسئله ای هستند.

نوید محمودی غزال طلایی هشتمین جشنواره جهانی فیلم پارسی را برای فیلم «هفت و نیم» دریافت کرده است.

بازیگران « هفت و نیم » به ترتیب قصه‌ها عبارتند از:

قصه شبانه: ندا جبرائیلی، شادی مختاری، آتیه جاوید

قصه نگار: هستی مهدوی، محمدرضا غفاری

قصه ناهید: آناهیتا افشار، علی رضا کمالی نژاد

قصه فرشته: فرشته حسینی، حسین مهری، رویا جاویدنیا، هانیه قاسمی

قصه نیلوفر: شیدا خلیق، علی رضا استادی

قصه شکر: متین حیدری نیا، روژان تقی زاده

قصه راحیل: افسانه کمالی ، زهرا بهروز منش، مهسا همتی، محیا صدرزاده، آرمیتا فروزنده، فاطمه صادقی.

عوامل فیلم «هفت و نیم» عبارتند از نویسنده و کارگردان : نوید محمودی، تهیه کننده: جمشید محمودی، مدیر فیلمبرداری: مهران ممدوح، دستیار اول فیلمبردار: امیر پرچمی، دستیاران کارگردان: مهرداد نژاد و نوشین شکری، برنامه ریز: نوشین شکری، تدوین: نیما جعفری جوزانی، مدیرصدابرداری: سعید بجنوری، طراح و ترکیب صدا: حسین قورچیان، آهنگساز: سهند مهدی زاده، طراح صحنه: مهدی موسوی، طراح لباس: شبنم اصغری، منشی صحنه: زهرا تحقیقی، عکاس: نوشین جعفری، جلوه های ویژه بصری: علیرضا قادری اقدم، طراح گریم: محمدرضا قومی، مجری گریم: نیلوفر گوهر دوست، مدیر تولید: علیرضا باقربیگی، مجری طرح: آسمان پرواز فیلم، مشاور تهیه کننده: ارشاد محمودی، طراح پوستر: محمد موحدیان، مدیر روابط عمومی: سپیده حیدر آبادی، مدیر تدارکات: برزو تقی نژاد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: هفت و نیم محمدرضا غفاری افسانه کمالی کارگردان هفت و نیم اکران آنلاین هستی مهدوی فر هفت و نیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۷۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ بنابر اعلام ستاد برگزاری نماز جمعه قبل از خطبه‌ها محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان با موضوع شهادت اندیشمند مجاهد آیت الله شهید مرتضی مطهری و بزرگداشت هفته مقام معلم سخنرانی می‌کند.


همچنین میز‌های خدمت دادگستری، سازمان بازرسی، ثبت اسناد و املاک، آموزش و پرورش، ثبت احوال، ویزیت تخصصی پزشکی رایگان، مرکز وکلای قوه قضائیه، بیمه سلامت، فرماندهی انتظامی در این مراسم برپا می‌شود.

دیگر خبرها

  • نوید روزهای خوش برای کویرنشینان/دریای عمان؛ ناجی خراسان جنوبی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • پارک آبی در اراک احداث می‌شود
  • «فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد
  • رقابت «لوتریا» در آلمان و اسپانیا
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • داستان شگفت‌انگیز یک معلم در«مدیر مدرسه شریعت»/ از مبارزه با بهائیت تا تربیت چوپانی که مدیر مدرسه شد
  • «مدیر مدرسه» به اکران آنلاین رسید