Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از صدور موافقت اصولی برای راه‌اندازی مرکز رشد فناوری سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد خبر داد.

شهرام مشهدی‌زاده با اعلام صدور موافقت اصولی و راه‌اندازی مرکز رشد فناوری سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به خبرنگار خبرگزاری آنا در شهرکرد گفت: این مجوز پیرو تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به استناد رأی صادره در چهارمین جلسه کمیته برنامه‌ریزی و هماهنگی مراکز رشد حوزه علوم‌پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اردیبهشت امسال به دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون علوم‌پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با قدردانی از حمایت­‌های همه‌جانبه ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و تلاش‌های بی‌وقفه مهدی جهانگیری مدیر مرکز رشد فناوری سلامت واحد شهرکرد بیان کرد:  این مرکز رشد به‌منظور ایجاد اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، تجاری‌­‌سازی دستاوردهای تحقیقاتی- کاربردی، توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط دانش‌­بنیان، تسهیل در انتقال دانش و فناوری از مراکز دانشگاهی به دیگر مراکز جامعه و صنعت و برطرف کردن نیازهای جامعه در حوزه علوم پزشکی راه‌اندازی شده است.

مشهدی‌زاده تصریح کرد: مأموریت اصلی این مرکز ایجاد یک مرکز قابل اطمینان برای حمایت، هدایت و کمک به تجاری‌سازی ایده‌های فناور کارآفرینان و دانش‌آموختگان دانشگاهی در حوزه‌های گوناگون علوم‌پزشکی و دامپزشکی ازجمله گیاهان دارویی، امنیت غذایی، تولید دارو، واکسن، تجهیزات پزشکی و نرم‌افزارهای مرتبط برای کارآفرینی و توسعه اقتصاد مبتنی بر دانش و فن در استان و کشور است.

انتهای پیام/4117/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: ابراهیم رحیمی مرکز رشد فناوری سلامت مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه آزاد اسلامی علوم پزشکی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۷۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فرهیختگان جوان آغاز شد

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ششمین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی فرهیختگان جوان در راستای ایجاد شور و نشاط علمی در میان دانش‌آموزان و استعدادیابی و ظهور خلاقیت دانش آموزان با هدف گسترش فرهنگ و تحقیق و پژوهش و رشد مهارت‌های علمی، فناورانه و مهارتی دانش‌آموزان ایران اسلامی امروز ۱۹ اردیبهشت با حضور محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آغاز به کار کرد و تا ۲۱ اردیبهشت ادامه دارد.

این جشنواره در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، کتابخانه و مرکز اسناد دکتر حبیبی واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جشنواره فرهیختگان جوان آغاز شد
  • راه‌اندازی۶ دانشکده موضوعی جدید در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • راه‌اندازی رشته آسیب‌شناسی ورزشی و تمرینات اصلاحی در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • تلاش دانشگاه آزاد برای تبدیل‌شدن به مرکز مهارتی
  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • مرکز ملی نوآوری مغز راه اندازی می‌شود
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • مرکز ملی نوآوری مغز در بیمارستان فیروزگر تهران راه‌اندازی می‌شود
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران