Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه‌های حزب‌الله و جنبش امل به منظور رسیدگی به مطالبات کشاورزان لبنانی و حل مشکلات آنها جلسه‌ای با وزیر کشاورزی این کشور داشتند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد٬ روز گذشته «حاج هاشم سهلب» مسئول واحد اتحادیه‌ها در حزب‌الله و «علی حمدان» مسئول دفتر کارگران در جنبش امل به همراه هیئت مشترکی با «عباس مرتضی» وزیر کشاورزی دیدار و درباره امور کشاورزان و مطالبات آنها بحث و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشاورزی لبنان در این جلسه ضمن صدور دستوراتی برای پیگیری خواسته‌های کشاورزان و ارائه خدمات لازم به آنها تاکید کرد که این وزارت کشاورزی دارای سازوکار شفاف و دقیق برای اطمینان از ارائه خدمات به کشاورزان نیازمند بوده و در همه مراحل اجرا پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد.

ترسی که به رسوایی ختم شد؛ در نقطه مرزی لبنان و فلسطین اشغالی چه اتفاق افتاد؟وحشت از حزب الله،ارتش اسرائیل را به جنگ با سایه‌ها کشاند/ اشغالگران مجددا در مرز لبنان آتش گشودندتازه‌ترین تحرک نظامی تحریک‌آمیز ارتش رژیم صهیونیستی در مرز لبنان

وی اشاره کرد که این وزارتخانه لیستی از بذرهای مورد نیاز کشاورزان را طبق استانداردهای علمی دقیق آماده کرده و در صدد برقراری روابط مستقیم با کشاورزان است.

انتهای پیام/

R36346/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط حزب‌ الله لبنان لبنان بیشتر بخوانید... ترسی که به رسوایی ختم شد؛ در نقطه مرزی لبنان و فلسطین اشغالی چه اتفاق افتاد؟ وحشت از حزب الله،ارتش اسرائیل را به جنگ با سایه‌ها کشاند/ اشغالگران مجددا در مرز لبنان آتش گشودند تازه‌ترین تحرک نظامی تحریک‌آمیز ارتش رژیم صهیونیستی در مرز لبنان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ترسی که به رسوایی ختم شد؛ در نقطه مرزی لبنان و فلسطین اشغالی چه اتفاق افتاد؟ وحشت از حزب الله،ارتش اسرائیل را به جنگ با سایه‌ها کشاند/ اشغالگران مجددا در مرز لبنان آتش گشودند تازه‌ترین تحرک نظامی تحریک‌آمیز ارتش رژیم صهیونیستی در مرز لبنان واژه های کاربردی مرتبط حزب‌ الله لبنان لبنان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ سی‌ان‌ان: نیروهای آمریکایی در منطقه از ترس رزمایش سپاه در پناهگاه خوابیدند ۲ کلافه شدن صهیونیست‌ها از جنگ روانی استادانه حزب الله ۳ گاف بزرگ نتانیاهو در مزارع شبعا؛ معرفی دختر ۱۹ ساله اسرائیلی به عنوان مقصر! ۴ وحشت از حزب الله،ارتش اسرائیل را به جنگ با سایه‌ها کشاند/ اشغالگران مجددا در مرز لبنان آتش گشودند ۵ واکنش آمریکا به رزمایش بزرگ موشکی و دریایی سپاه پاسداران ۶ دادستان کل آمریکا دلیل رفتن ترامپ به پناهگاه کاخ سفید را فاش کرد ۷ دیپلمات ارشد آمریکایی: نگران برداشته شدن تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران هستیم ۸ دستیار وزیر امور خارجه: سفر مقامات آمریکایی به منطقه در راستای ایران‌هراسی است مهمترین اخبار بین الملل ترسی که به رسوایی ختم شد؛ در نقطه مرزی لبنان و فلسطین اشغالی چه اتفاق افتاد؟ گزارش| شلوغ‌کاری مرزی، سناریوی اسرائیل برای فرار از انتقام حزب‌الله سی‌ان‌ان: نیروهای آمریکایی در منطقه از ترس رزمایش سپاه در پناهگاه خوابیدند بندهای نسخه جدید «توافق ریاض» منتشر شد مهمترین اخبار تسنیم هشدار رئیس کمیسیون بهداشت مجلس برای حل مشکلات زیرساختی برای مقابله با کرونا وعده رئیس جمهور برای توسعه پتروشیمی خراسان منتفی شد / تیم‌داری صنایع ‌معنایی ندارد+ فیلم واگذاری کیش به چینی ها صحت ندارد/براساس منافع ملی با شرکا قرار داد می بندیم دلایل اصلی گران شدن نهادهای دامی/انحصار واردات در اختیار ۹ شرکت است «اصل ۴۴؛ زشت یا زیبا؟»| پورابراهیمی: نقدینگی باید به بازار اول بورس هدایت شود/توسعه بازار دوم تهدید است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حزب الله لبنان لبنان حزب الله لبنان لبنان وزیر کشاورزی ترین اخبار بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۷۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه «المطله»


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان امروز دوشنبه در دومین بیانیه خود درباره عملیات‌ها علیه رژیم صهیونیستی از هدف قرار دادن مواضع نظامیان ارتش اسرائیل و خودروهای زرهی آن‌ها در پایگاه المطله خبر داد.

در بیانیه حزب‌الله به این منظور آمده است: در حمایت از مردم استوار فلسطین و نیز مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز دوشنبه مواضع و محل استقرار نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و خودروهای زرهی آن‌ها را در پایگاه المطله با پهپاد انتحاری هدف قرار داده است و در این عملیات تعدادی از نظامیان اسرائیلی کشته و زخمی شدند.

رسانه‌های خبری امروز اذعان کردند، در حمله پهپادی امروز حزب الله لبنان به پایگاه المطله رژیم صهیونیستی دو نظامی این رژیم زخمی شده است.

حزب‌الله لبنان امروز همچنین  مقر فرماندهی لشکر جولان (210) ارتش رژیم اسرائیل را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار داد.

شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل جنبش حزب الله پیش‌تر تصریح کرده بود که به هر تجاوز رژیم اسرائیل قطعا پاسخ خواهند داد و با هرگونه اقدام تنش آمیز مقابله خواهند کرد.

وی تاکید کرد: هرگز از رویارویی با دشمن عقب نشینی نمی‌کنیم، و حمایت از مقاومت فلسطین را پایان نمی‌دهیم و هرگز بسته شدن این پرونده (نبرد با اشغالگران) را نخواهیم پذیرفت، مگر اینکه پرونده غزه و آتش‌بس بسته شود.

شیخ نعیم قاسم گفت که پشتیبانی از غزه، در حقیقت پشتیبانی از لبنان است، زیرا آنچه را در غزه جریان دارد، در برابر خود می‌بیند و اگر سکوت کند، قربانی بعدی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ۴ عملیات حزب‌الله علیه صهیونیست‌ها/ گنبدآهنین هدف قرار گرفت
  • حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه «المطله»
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک/ حماس: دستور تخلیه رفح تحولی خطرناک است
  • حمله موشکی حزب‌الله به مقر فرماندهی لشکر اسرائیل در جولان
  • فیلم/ راکت باران کریات سوراخه توسط حزب‌الله لبنان
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد
  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • رسانه اسرائیل : حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • اسرائیل دست به دامن فرانسه برای کاهش حملات حزب الله
  • روایتی از سرگذشت عماد مغنیه + فیلم