Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@09:17:02 GMT

فعالان بوم‌گردی گیلان آموزش مهارتی می‌بینند

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۷۷۲۴

فعالان بوم‌گردی گیلان آموزش مهارتی می‌بینند

گروه استان‌ها- مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان گفت: بر اساس تفاهمنامه‌ای چهارجانبه آموزش‌های مهارتی به فعالان حوزه بوم‌گردی گیلان ارائه می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سید محمد حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران رویکرد فنی و حرفه‌ای گیلان برای دادن آموزش‌های مهارتی به روستائیان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: بر اساس تفاهمنامه‌ای چهارجانبه که سال گذشته منعقد شد آموزش‌های مهارتی به فعالان حوزه بوم‌گردی گیلان ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان بوم‌گردی را یکی از کسب‌وکارهایی که در سال‌های اخیر علاقمندانی را به خود جلب کرده دانست و عنوان کرد: تبلیغات در فضای مجازی، تولید محتوای دیجیتال و نحوه راه‌اندازی و فعالیت در حوزه بوم‌گردی از جمله بخش‌هایی است که در راستای آن آموزش‌های مهارتی به افراد داده می‌شود.

حسینی گروه‌های مورد هدف اداره کل فنی و حرفه‌ای گیلان را 18 گروه اعم از دانش‌آموزان، دانشجویان، سربازان وظیفه، زندانیان، آسیب‌دیدگان اجتماعی، معتادان بهبود‌یافته و نظایر این‌ها اعلام کرد و گفت: برای سال 99 نیز هدفگذاری کردیم تا با مشارکت دستگاه‌های ذیربط و بخش خصوصی طرح اقدام مشترک را انجام دهیم.

خانه‌های روستای یاسه‌چای به اقامت بوم‌گردی‌ تبدیل می‌شودراه‌اندازی دپارتمان ملی مهارت بوم‌گردی در گیلان؛ 50 درصد کارآموزان مهارت ‌فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌هاستابلاغ دوره آموزشی تکمیلی "کارشناس ارزیابی اقامتگاه بوم‌گردی"

وی با بیان اینکه هدف از طرح اقدام مشترک ارائه آموزش‌های مهارتی بر اساس نیازها و اولویت‌های گیلان برای تحقق توسعه استان است تصریح کرد: از اسفند گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا نگاه به آموزش‌های مهارتی بیشتر شد و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان نیز اقداماتی خوبی را در این حوزه انجام داده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان با اشاره به اینکه در حال حاضر 30 درصد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به شکل تئوری و 70 درصد عملی است خاطرنشان کرد: در راستای ارائه خدمات بهینه به مردم و متقاضیان قصد داریم بخش آموزش‌های تئوری فنی و حرفه‌ای را به صورت دیجیتال آماده کرده و در فضای مجازی قرار دهیم.

حسینی ارائه آموزش‌های لازم به مربیان فنی و حرفه‌ای برای تولید محتوای دیجیتالی جهت استفاده مهارت‌آموزان را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: پروژه آموزش در محیط کار نیز طرح دیگری است که فنی و حرفه‌ای از سال 97 اجرای آن را در دستور کار خود قرار داده است تا با این شیوه سطح مهارت شغلی افراد ارتقاء پیدا کند.

وی با بیان اینکه طبق پروژه آموزش در محیط‌ کار هر استادکار و کارفرما می‌تواند تا سه نفر را در مجموعه خود آموزش دهد اظهار داشت: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان نیز برای ترغیب بیشتر کارفرمایان به این کار، پوشش بیمه‌ای مهارت‌آموزان را تقبل کرده است تا دغدغه‌هایی که در این بخش وجود داشت رفع شود.

انتهای پیام/614

R7877/P/S6,71/CT11 بیشتر بخوانید... ۲۰ واحد بوم‌گردی جدید در آذربایجان‌غربی افتتاح می‌شود اقامتگاه‌های بوم‌گردی ارزان‌قیمت در استان سمنان توسعه می‌یابد ایجاد ۶۰ اقامتگاه بوم‌گردی در گلستان؛ کرونا ۱۶۰ میلیاردتومان به تأسیسات گردشگری استان خسارت زد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۲۰ واحد بوم‌گردی جدید در آذربایجان‌غربی افتتاح می‌شود اقامتگاه‌های بوم‌گردی ارزان‌قیمت در استان سمنان توسعه می‌یابد ایجاد ۶۰ اقامتگاه بوم‌گردی در گلستان؛ کرونا ۱۶۰ میلیاردتومان به تأسیسات گردشگری استان خسارت زد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ نوبخت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر ماه اجرایی می‌شود / واریز پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده ۲ گزارش میدانی خبرنگار تسنیم از آتش‌سوزی تانکرهای حمل سوخت در کرمانشاه به همراه جزئیات و علت حادثه +‌ فیلم ۳ کاشان در وضعیت قرمز قرار گرفت/ تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا ملاک نحوه برگزاری مراسم عزاداری ۴ گزارش| ۳۰ روستای بخش لوداب آب شرب ندارند ۵ چگونه از خطر ابتلا به کووید-۱۹ در امان بمانیم+ پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی ۶ آغاز توزیع نهاده‌های دامی بین مرغداری‌های گیلان/ واحدهای متخلف سهمی از نهاده‌ها نمی‌برند ۷ پرداخت ۸۲ درصد از مطالبات چایکاران/ تولید چای خشک امسال ۱۵ درصد افزایش یافت ۸ گیلان| اعمال نظارت بر نحوه هزینه‌کرد بودجه سازمان‌ها و نهادها؛ نقش دیوان محاسبات در این حوزه جدی است مهمترین اخبار استانها وعده رئیس جمهور برای توسعه پتروشیمی خراسان منتفی شد / تیم‌داری صنایع ‌معنایی ندارد+ فیلم کل اراضی قله دماوند به نام دولت سنددار شد / یک سانتی متر از اراضی این منطقه وقف نیست گزارش ویدئویی | چرا جوانان ازدواج نمی‌کنند؟ قطب صنعتی ایران محروم از صنایع تبدیلی کشاورزی/ وقتی محصولات کشاورزی استان مرکزی دور‌ریز می‌شود+ فیلم مهمترین اخبار تسنیم هشدار رئیس کمیسیون بهداشت مجلس برای حل مشکلات زیرساختی برای مقابله با کرونا وعده رئیس جمهور برای توسعه پتروشیمی خراسان منتفی شد / تیم‌داری صنایع ‌معنایی ندارد+ فیلم واگذاری کیش به چینی ها صحت ندارد/براساس منافع ملی با شرکا قرار داد می بندیم تذکر مجلس به وزارت اقتصاد برای حراست از سرمایه مردم در بورس دلایل اصلی گران شدن نهادهای دامی/انحصار واردات در اختیار ۹ شرکت است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آموزش های مهارتی بوم گردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۷۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در بازدید سرزده از کارگاه‌های فنی‌و‌حرفه‌ای این شهرستان، گفت: بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات در کنار تعمیر و ساماندهی فضای آموزشی و اداری این مرکز در اعتبارات شهرستانی و ملی در نظر گرفته خواهد شد تا بتوان در چند سال آینده شاهد رونق و توسعه فضای آموزشی مناسب برای استفاده متقاضیان کسب فن و مهارت باشیم.

وی افزود: آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای به عنوان پل ارتباطی واحد‌های تولیدی و صنعتی با آموزش، علاوه بر حرفه‌آموزی و آماده‌سازی افراد برای احراز شغل، با ارتقای کارایی و توانمندی نیرو‌ها به توسعه کسب‌وکار و اقتصاد کشور نیز کمک می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ هزار دانش‌آموز در کشور آموزش‌های مهارتی می‌بینند
  • آموزش‌های مهارتی راهکار رفع بیکاری است
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • برگزاری آزمون سمپاد مهارتی در ۱۱ استان کشور