Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله «قربانعلی دری‌نجف‌آبادی» روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی، افزود: افزایش صادرات غیرنفتی و تقویت مراودات اقتصادی با کشورهای مختلف جهان از مهمترین عوامل توسعه اقتصادی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: همسویی مدیران با سیاست‌های اقتصادی دولت، همگرایی دولت و مجلس برای رونق اقتصادی، تولید و اشتغال، تشدید مبارزه با  فساد اقتصادی و قاچاق کالا و ارز از دیگر مصادیق تحقق شعار امسال است و دستگاه‌های دولتی باید با قدرت در این مسیر حرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: کشورهای همسایه ایران اسلامی بازار مصرف چشمگیری دارند که می‌توان با تقویت مراودات سیاسی و اقتصادی نسبت به جذب آن‌ها اقدام و زمینه افزایش صادرات غیرنفتی استان را فراهم کرد.  

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: بانک‌های و صندوق‌های مالی و اعتباری نیز باید حمایت از تولید و توسعه اقتصادی کشور در سایه منویات رهبر معظم انقلاب را در دستور کار قرار داده و به جای پرداخت تسهیلات روابطی و خارج از ضوابط قانونی به افراد، سرمایه ملی را در جهت رونق و جهش تولید به‌کار بگیرند.  

وی ادامه داد: صنعت یکی از عوامل  اصلی توسعه یافتگی باید نگریسته شود چرا که این مهم ضمن ایجاد اشتغال پایدار توسعه و بالندگی کشور را به دنبال دارد بنابراین تمام ظرفیت‌های اعتباری کشور باید در این مسیر هزینه شود.

امام جمعه اراک اظهار داشت: استان مرکزی به لحاظ صنعتی و  کشاورزی ظرفیت‌های چشمگیری دارد که در صورت بهره‌گیری هوشمندانه از آن‌هامی‌توان ضمن دستیابی به توسعه همه جانبه استان در راستای تحقق شعار سال نیز در کشور تاثیرگذار بود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در خصوص مراودات اقتصادی با روسیه و چین نیز گفت: مسئولیت امنیت ملی و سیاست خارجی کشور مقام معظم رهبری است و تصمیم‌ها از سوی رهبر معظم درتمام حوزه‌ها راه‌گشای مشکلات کشور است، بنابراین مراودات اقتصادی با این ۲ کشور نیز در شرایط کنونی به مصلحت نظام است چرا که این ۲کشورها روحیه استکباری و استعماری انگلستان و آمریکا را ندارند.

وی ادامه داد: مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور وجود دارد اما این دلیل نمی‌شود که افرادی بخواهند هنجارشکنی کنندو دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی باید نسبت به این مسئله توجه ویژه داشته باشند چرا که صیانت از امنیت ملی و اجتماعی کشور در صدر تمامی برنامه‌ها قرار دارد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی  نسبت به برگزاری آیین‌های مذهبی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ماه محرم و صفر نیز تاکید کرد و اظهار داشت: اجرای تمامی این آیین‌ها باید از سوی دستگاه‌های مسئول نظارت شود.  

برچسب‌ها توسعه اقتصادی جهش تولید اشتغال زایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه اقتصادی جهش تولید اشتغال زایی توسعه اقتصادی جهش تولید اشتغال زایی دری نجف آبادی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۷۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، اکبری افزود: محور خاش - سراوان یکی از معابر رسمی و مهم در محدوده این استان با کشور پاکستان است که نقش مهمی در مبادلات تجاری و توسعه اقتصادی این استان و شرق کشور دارد که با پیگیری‌های این اداره کل برای نخستین بار ساخت بزرگراه در این مسیر از محل اعتبارات ملی آغاز شد.

وی ادامه داد: طول کلی محور خاش - سراوان ۱۵۱ کیلومتر است که بر اساس برنامه ریزی انجام شده ساخت بزرگراه در این مسیر در قالب شش قطعه اجرایی می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان هدف از ساخت بزرگراه را افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای، افزایش سرعت و ظرفیت مسیر، تسهیل در تردد زوار اربعین و توسعه و رونق اقتصادی این خطه برشمرد.

اکبری با عنوان اینکه وقتی مبحث ترانزیت در سیستان و بلوچستان در اولویت قرار دارد، انتظار می‌رود که شبکه بزرگراهی نیز تسهیل کننده آن باشد، گفت: امید می‌رود با اجرای این طرح ها، روند توسعه راه که زیربنای پیشرفت همه بخش‌های دیگر است، سرعت گرفته و علاوه بر ایجاد اشتغال بیشتر، شاخص‌های توسعه اقتصادی نیز روز به روز گسترش یابد.

دیگر خبرها

  • توسعه تجارت انرژی در کنار پیوستن به بریکس و شانگهای زمینه‌ساز رشد اقتصادی کشور شد
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • ‌ساختارهای حقوقی و ‌حقیقی در تحقق شعار سال ‌مورد توجه قرار گیرد
  • توسعه صدرا با هم افزایی مدیران شتاب می‌گیرد
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • مدیران باید سرمایه‌گذاری در بحث تولید را تثبیت کنند
  • مدیریت باید سرمایه‌گذاری در بحث تولید را تثبیت کنند
  • کارگران پیشران توسعه ومسائل اقتصادی هستند