Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال ایران برای دومین بار جواز حضور در المپیک را به دست آورده و قرار است سال آینده در بزرگ ترین آوردگاه ورزشی جهان شرکت کند. فسخ قرارداد ایگور کولاکوویچ، سرمربی اسبق تیم ملی والیبال، فدراسیون را با چالش جدی مواجه کرده است و باید برای حضوری قدرتمند تیم ملی در المپیک و تحقق وعده حضور در جمع چهار تیم برتر بهترین گزینه را برای نیمکت تیم ملی انتخاب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال به دنبال جذب مربیان تراز اول دنیا است تا بتوانند تیم ملی را بر سکوی المپیک قرار دهد. رزنده، الکنو و ولاسکو از جمله مربیان مطرح دنیای والیبال هستند که داورزنی به طور مستقیم مذاکراتی با آنها داشته است.

میلاد تقوی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره مذاکرات فدراسیون والیبال با مربیان تراز اول دنیا گفت: فقط نام یک شخص خاص مطرح نیست. اینطور نیست که بگوییم یک گزینه خاص انتخاب کردیم و با او مذاکره داریم. اولویت نخست فدراسیون به کارگیری مربی تراز اول دنیا است تا تیم ملی حضور پرقدرتی در المپیک داشته باشد.

دبیر کل فدراسیون اظهار کرد: منظقی است که چند مربی مطرح بیشتر در دنیا نداریم و با همه رایزنی خواهیم داشت.

وی درباره اینکه با کدام گزینه ها مذاکرات انجام داده اید؟ گفت: الکنو، رزنده و ولاسکو جز بهترین مربیان دنیا هستند . اما اسامی دیگری نیز روی میز هستند و با همه رایزنی خواهیم داشت. هنوز گزینه جدی وجود ندارد. با تمام گزینه ها مطرح کذاکره خواهیم داشت.

تقوی در پاسخ به این سوال که آیا پاسخ رزنده به پیشنهاد ایران منفی بوده است؟ گفت: خبر ندارم. داورزنی به طور مستقیم در حال انجام مذاکرات است. در جزییات اخبار نیستم چرا که داورزنی به طور شخصی اینکار را انجام می دهد و هیچ واسطه ای در کار نیست. تمام اخبار را داورزنی اعلام می کند.

دبیر کل فدراسیون در پاسخ به این سوال که پس بحث مربی ایرانی فعلا مطرح نیست؟گفت: الویت فدراسیون انتخاب مربی تراز اول دنیا است. اگر نتوانیم به نتیجه برسیم باید از گزینه های دیگر استفاده کنیم.

کد خبر 4985824 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال تیم ملی والیبال ایران محمدرضا داورزنی فدراسیون والیبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا والیبال تیم فوتبال نساجی مازندران تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال فولاد خوزستان مهدی طارمی لیگ برتر والیبال فوتسال تیم فوتبال سپاهان اصفهان یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس تراز اول دنیا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۷۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا

روسیه گزینه خروج از اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) را همچنان حفظ کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الکساندر دیوکوف رئیس فدراسیون فوتبال روسیه در جمع خبرنگاران اعلام کرد احتمال خروج این کشور از یوفا همچنان وجود دارد.

فوتبال باشگاهی و ملی روسیه پس از شروع جنگ در اوکراین با تصمیم مشترک یوفا و فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) تا اطلاع ثانوی تحریم شد.

پخش یورو 2024 در بلاروس بدون مجوز یوفا!

الکساندر دیوکوف گفت: ما در حال گفت‌وگو هستیم، اما در حال حاضر مذاکرات متوقف شده است. ما و یوفا مواضع خود را به یکدیگر اعلام کرده‌ایم. همه استدلال‌ها هم ارائه شده است. یوفا سال گذشته تصمیم گرفت که به تیم‌های جوانان روسیه اجازه دهد در مسابقات مقدماتی اروپا بازی کنند که در نهایت اجرایی نشد. 

رئیس فدراسیون فوتبال روسیه خاطر نشان کرد: ما معتقدیم که توپ در زمین یوفاست. اگر راه‌حل فنی برای مسابقات زیر 17 سال پیدا شود، ما گامی رو به جلو در جهت بازگشت به مسابقات تحت نظارت یوفا خواهیم داشت. البته باید بگویم همچنان امکان تغییر کنفدراسیون را حفظ کرده‌ایم و احتمال خروج روسیه از یوفا وجود دارد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • لیگ ملت‌ها: اعلام لیست پدیده جدید والیبال دنیا
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • استانیشیچ یا اوپامکانو، بایرن مونیخ کدام یک را قربانی یوناتان تا خواهد کرد؟
  • رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏