Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا آیت الله احمد مبلغی روز چهارشنبه در دیدار با  رییس  دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: اقدام ستاد مقابله با کرونای لرستان و مجاهدت های جامعه پزشکی، پرستاران و کادر حوزه درمان در سراسر استان قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر آموزش حوزه های مختلف سلامت  به ویژه وضعیت کرونا مبنی بر خاستگاه دین ادامه داد: با توجه به برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم، رعایت دقیق و مضاعف اصول بهداشتی از سوی هیات های مذهبی و عموم مردم ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: زحمات و تلاش مستمر مدیران و کادر درمان استان از جمله پزشکان فرهیخته، پرستاران فداکار و دیگر اعضای ارزشمند جامعه بهداشت و درمان در سراسر استان که مدال پر افتخار  "مدافعان سلامت" را بر سینه دارند قابل تقدیر است.

وی اظهار داشت:  تلاش خداپسندانه و مردم دارانه مدافعان سلامت که در برهه حساس شیوع ویروس مهاجم و منحوس کرونا دراستان و کشور، بدون چشمداشت به شیوه ای ایثارگرانه و مومنانه خوش درخشیدید نزد خداوند و مردم ماندگار می باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز گفت: ۳۰ تخت جدید مراقبت های ویژه ( آی سی یو) تیرماه گذشته برای مبتلایان به کرونا در استان خریداری شد.

محمدرضا نیکبخت  افزود: با پیگیری های مستمراز تعداد ۵۰ تخت مراقبت های ویژه  وارداتی، ۳۰ تخت به ارزش ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون  تومان بصورت رایگان به دانشگاه علوم پزشکی لرستان اختصاص یافت.

وی اظهار داشت: همچنین  نیروهای جانبی این تخت های ویژه را از طریق آزمون شرکتی جذب نموده ایم و به سرعت با توجه به نیاز اساسی دانشگاه و شیوع بیماری کووید ۱۹ بکار خواهیم گرفت.

در حال حاضر بخش مراقبت از بیماران کرونا دربیمارستان های تمامی شهرهای استان راه اندازی شده و تعداد تخت های نگهداری ازاین افراد به ۵۰۰ تخت رسیده  که از این تعداد ۹۹ تخت مراقبت های ویژه می باشد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا کوهدشت دانشگاه های علوم پزشکی لرستان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا کوهدشت دانشگاه های علوم پزشکی لرستان مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا کوهدشت دانشگاه های علوم پزشکی لرستان علوم پزشکی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۷۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی(Ph.D) سال ۱۴۰۳ در ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود.

مدارک مورد پذیرش در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی(Ph.D) سال ۱۴۰۳ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است و داوطلبان باید بر اساس آن در آزمون ثبت نام کنند.

عنوان مدرک تحصیلی داوطلبان اعم از دانشنامه یا گواهی تحصیلی باید دقیقا منطبق با رشته های قید شده به عنوان مدارک تحصیلی مورد پذیرش باشد.

براساس مصوبه چهل و پنجمین جلسه ۲۷ اسفند ۱۳۸۹ شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی دارندگان دانشنامه و یا گواهینامه تخصصی بالینی و یا فوق تخصصی بالینی در رشته هایی که دکتری عمومی پزشکی جزو مدارک مورد پذیرش است، مجاز به شرکت در آزمون مربوطه هستند.

همچنین دروس و ضرایب آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی (Ph.D) سال ۱۴۰۳ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است.

مدارک مورد پذیرش آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی(Ph.D) سال ۱۴۰۳

دروس و ضرایب آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی(Ph.D) سال ۱۴۰۳

به گزارش مهر، آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی (Ph.D) سال ۱۴۰۳ در آبان ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091965

دیگر خبرها

  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان