Web Analytics Made Easy - Statcounter

پارسا با اشاره به اینکه اصحاب رسانه گیلان نیازمند توجه و حمایت جدی هستند، گفت: تلاش خبرنگاران و اصحاب رسانه استان در مرحله اول رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه قابل ستایش است.

«مهدی پارسا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، با اشاره به اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در استان، اظهار کرد: رسانه‌های استان در مرحله اول رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه خوش درخشیده و به رغم مشکلاتی که خود درگیر آن بودند در تشویق مردم به حضور در این رزمایش نقش مهمی ایفا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان افزود: هر چند کرونا مشکلات زیادی برای اصحاب رسانه استان ایجاد کرد و بسیاری از اعضای هیئت تحریریه رسانه‌های مکتوب بیکار و رسانه‌های مجازی در رکود به سر بردند اما حس همدلی و میل به کمک آنان موجب شد تا در رزمایش مواسات، توان و همت بالای خود را نشان دادند.

 

وی با اشاره به اهمیت نقش و وجود خبرنگاران در بحث اطلاع رسانی به مردم، تصریح کرد: خبرنگاران و به طور کلی اصحاب رسانه استان گیلان نیازمند توجه و حمایت جدی هستند و دستگاه‌های متولی باید از هر تلاش و حمایتی برای این قشر فروگذار نکردند.

 

پارسا با ابراز خرسندی از راه اندازی کمیسیون رسانه و فضای مجازی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از نمایندگان استان نیز انتظار می رود تا حامی این قشر زحمتکش در مجلس شورای اسلامی بوده و پیگیر معیشت، اقتصاد و بیمه خبرنگاران باشند.

 

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان اضافه کرد: خبرنگاران در دوران کرونا دو کار مهم و ارزشمند انجام دادند، یکی اینکه در این شرایط سخت با انعکاس اخبار و اطلاع رسانی به موقع، مردم را آگاه و با خبر کردند و علاوه بر این خود نیز آستین همت بالا زده و با جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی به یاری مردم شتافتند.

 

وی تاکید کرد: بسیج رسانه استان در سال جاری در نظر دارد تا با برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، معرفتی، بصیرتی، مهارتی و ورزشی، موجب ارتقای دانش اصحاب رسانه و افزایش نشاط و شادابی آنان شده و با طرح مسائل و مشکلات صنفی این قشر فعال و زحمتکش در مجامع مختلف، پیگیر مرتفع شدن آنها باشد.

 

پارسا با اشاره به برگزاری سه فعالیت رسانه‌ای سازمان بسیج رسانه استان گیلان از جمله راه اندازی پویش رسانه‌ای مواسات، جشنواره عکس کمک مومنانه و معرفی رسانه‌های فعال در مواسات و کمک مومنانه در ایام کرونا، اذعان کرد: همزمان با روز خبرنگار از برگزیدگان جشنواره عکس کمک مومنانه و رسانه های فعال در مواسات تجلیل می‌شود.

پایان پیام/164

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه مهدی پارسا رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان رزمایش مواسات کمک مومنانه اصحاب رسانه رسانه استان بسیج رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۷۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مساله غزه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، هم اندیشی بین‌المللی «اصحاب ادیان و مساله غزه» با حضور رهبران ادیان توحیدی در تهران برگزار خواهد شد.

محمد کاشی زاده مدیر ارتباطات بین‌الملل پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اعلام این خبر گفت: همزمان با خیزش فرهیختگان و دانشجویان جهان در حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع غزه هم اندیشی بین‌المللی «اصحاب ادیان و مساله غزه» با حضور رهبران و بزرگان ادیان الهی در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار خواهد شد.

کاشی زاده افزود: در این هم اندیشی که با مشارکت برخی نهادهای فرهنگی بین المللی کشور از جمله سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، معاونت فرهنگی وزارت ارشاد اسلامی و دیگر مراکز مرتبط برگزار می‌شود آیت الله علی اکبر رشاد، مؤسس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، حجت الاسلام دکتر محمدمهدی ایمانی پور رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با حضور اصحاب ادیان: حاخام یونس حمامی رهبر دینی کلیمیان ایران، سیبوه سرکیسیان خلیفه و اسقف اعظم مسیحیان ارامنه وانیا سرگیز خوری اسقف کلیسای آشوری کلدانی کاتولیک، دکتر فرحان چحیلی نماینده و سخنگوی جامعه روحانیت صابئین مندایی ایران، یوبالیت آلدو کشیش کلیسای شرق آشوری و دکتر افشین نمیرانیان رئیس انجمن زرتشتیان تهران و دکتر پدرام سروش پور عضو انجمن موبدان ایران ایراد سخنرانی خواهند داشت.

لازم به ذکر است هم اندیشی بین‌المللی اصحاب ادیان و مساله غزه صبح سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۰۹:۳۰ تا ۱۲ در محل در تالار علامه جعفری (ره) پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی (احمد قصیر)، خیابان پژوهشگاه برگزار می‌گردد.

کد خبر 6096108 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مساله غزه برگزار می شود
  • امروز، روز شیراز؛ شهر شعر و هنر و حافظ/ شهرها همه بازند و شیراز، شهباز
  • امروز، روز شیراز؛ شهر شعر و هنر و حافظ
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم
  • آیا حذف زبان فارسی در افغانستان ممکن است؟
  • بی‌بی‌سی از جنازه نیکا شاکرمی چه می‌خواهد؟
  • یک سوال از بی بی سی ؛ چگونه نیکا بعد از تعرض و قتل، با مادرش تماس گرفت! | رسانه انگلیسی از جنازه نیکا شاکرمی چه می‌خواهد؟
  • خلجی: آرایش دشمن رسانه‌ای است
  • نقش اصحاب رسانه در تبیین حفظ زیست عفیفانه و جایگاه متعالی زن، مادر و خانواده حائز اهمیت است
  • «بر بلندای حضور» برگزیدگان خود را شناخت