Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شرکت هواپیمایی ماهان، رئیس شرکت هواپیمایی کشور و همچنین جمعی از مسئولان دستگاه‌های امنیتی و نظامی برای بررسی ابعاد مختلف تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمایی ماهان در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور می‌یابند.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یکشنبه هفته آینده (۱۲ مردادماه ۹۹) نشستی با حضور رئیس شرکت هواپیمایی ماهان، رئیس شرکت هواپیمایی کشور و همچنین دستگاه‌های امنیتی و نظامی برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این نشست قرار است ابعاد و زوایای مختلف حادثه تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمایی مسافربری ماهان مورد بررسی قرار گرفته و اعضای کمیسیون به تفصیل این حادثه را مورد ارزیابی قرار دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی هواپیمایی ماهان راهزنی هوایی رئیس شرکت هواپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۸۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم

برخورد سه دستگاه خودروی سواری در بروات و واژگونی خودرو در محور ماهان - بم ۱۴ حادثه‌دیده برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی هلال احمر، ساعت ۰۹:۳۹ و ۱۴:۳۲ امروز شنبه هشتم اردیبهشت به ترتیب در شهرستان بروات و کیلومتر ۲۳ محور ماهان - بم موجب بروز حادثه برای ۱۴ نفر شد.

در حادثه اول، برخورد خودروهای پژو ۴۰۵، پژو پارس و ام وی ام، نه نفر دچار حادثه شدند و در حادثه دوم واژگونی خودروی پژو پارس موجب مصدومیت پنج نفر شد.

کد خبر 748524

دیگر خبرها

  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • لحظه شکار شدن جنگنده آمریکایی توسط ارتش یمن + فیلم
  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه، دست ایران
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه،دست ایران
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • ترسیم نظم نوین منطقه در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • قدرت از غرب به شرق در حال انتقال است
  • ائتلاف تهران مسکو، محوری در نظم جدید جهانی