Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مسئول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: به دلیل حفظ سلامتی جان مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در وضعیت قرمز استان امسال نماز عید اضحی و عرفه به صورت دسته‌جمعی در اردبیل برگزار نمی‌شود. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم در اردبیل و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی وفقیه در استان اردبیل ، علی زمزم  با توجه به اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط فعلی اظهار داشت:  به دلیل حفظ سلامتی جان مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در وضعیت قرمز استان امسال نماز عید اضحی و عرفه  به صورت دسته‌جمعی در اردبیل برگزار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مسئول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: امیدواریم هر چه سریع‌تر با دعاهای مردم این ویروس از دنیا رفع شود.

شبکه‌های اجتماعی ویدئوی ترامپ درباره درمان کرونا را حذف کردندتست کرونای بازیکنان تیم‌های فوتسال بانوان مس رفسنجان و خراسان رضوی منفی شدهشدار رئیس کمیسیون بهداشت مجلس برای حل مشکلات زیرساختی برای مقابله با کرونا

در اطلاعیه‌ای که از سوی دفتر امام جمعه اردبیل در خصوص نماز عید بزرگ اضحی و دعای عرفه منتشر شده  چنین آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

باحمد و ثنای حضرت حق و با صلوات بر حضرت خاتم الانبیاء وخاندان مطهر او، به اطلاع اهالی محترم و مکرم شهرستان اردبیل می رسانیم بنا بر تصمیم ستاد مقابله با کرونای استان که برگزاری نماز عید و دعای عرفه را حتی در محوطه روباز و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت تمام پروتکل ها اجازه ندادند، اعلام می‌داریم که امسال از فضیلت نماز عید بزرگ اضحی و فضیلت دعای دسته جمعی عرفه محروم خواهیم بود.

از تمام مؤمنین عزیز می‌خواهیم در روز عرفه، روز بزرگ دعا، از دعا مخصوصا برای رفع بلیه کرونا غفلت نورزند.

انتهای پیام/132/ی

R41374/P/S6,49/CT12 بیشتر بخوانید... واکنش یوفا به کرونایی شدن مهاجم رئال مادرید اطلاعیه کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا: برگزاری عزاداری فقط در روزها و مکان های مشخص شیوه‌نامه رسانه‌ای ستاد ملی کرونا درباره عزاداری امام حسین (ع) در ماه محرم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... واکنش یوفا به کرونایی شدن مهاجم رئال مادرید اطلاعیه کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا: برگزاری عزاداری فقط در روزها و مکان های مشخص شیوه‌نامه رسانه‌ای ستاد ملی کرونا درباره عزاداری امام حسین (ع) در ماه محرم پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ نوبخت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر ماه اجرایی می‌شود / واریز پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده ۲ چگونه از خطر ابتلا به کووید-۱۹ در امان بمانیم+ پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی ۳ گزارش میدانی خبرنگار تسنیم از آتش‌سوزی تانکرهای حمل سوخت در کرمانشاه به همراه جزئیات و علت حادثه +‌ فیلم ۴ گزارش ویدئویی | چرا جوانان ازدواج نمی‌کنند؟ ۵ کاشان در وضعیت قرمز قرار گرفت/ تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا ملاک نحوه برگزاری مراسم عزاداری ۶ گزارش| ۳۰ روستای بخش لوداب آب شرب ندارند ۷ آغاز توزیع نهاده‌های دامی بین مرغداری‌های گیلان/ واحدهای متخلف سهمی از نهاده‌ها نمی‌برند ۸ پرداخت ۸۲ درصد از مطالبات چایکاران/ تولید چای خشک امسال ۱۵ درصد افزایش یافت مهمترین اخبار استانها وعده رئیس جمهور برای توسعه پتروشیمی خراسان منتفی شد / تیم‌داری صنایع ‌معنایی ندارد+ فیلم کل اراضی قله دماوند به نام دولت سنددار شد / یک سانتی متر از اراضی این منطقه وقف نیست گزارش ویدئویی | چرا جوانان ازدواج نمی‌کنند؟ قطب صنعتی ایران محروم از صنایع تبدیلی کشاورزی/ وقتی محصولات کشاورزی استان مرکزی دور‌ریز می‌شود+ فیلم مهمترین اخبار تسنیم هشدار رئیس کمیسیون بهداشت مجلس برای حل مشکلات زیرساختی برای مقابله با کرونا وعده رئیس جمهور برای توسعه پتروشیمی خراسان منتفی شد / تیم‌داری صنایع ‌معنایی ندارد+ فیلم واگذاری کیش به چینی ها صحت ندارد/براساس منافع ملی با شرکا قرار داد می بندیم آمادگی بسیج برای حل مشکلات مردم در مناطق مرزی/ ساخت ۲۰۰ هزار مسکن برای محرومان با همکاری بسیج مستضعفین تذکر مجلس به وزارت اقتصاد برای حراست از سرمایه مردم در بورس درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مقابله با کرونا پروتکل ها دسته جمعی نماز عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۸۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست الجزایر برای نشست شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد الجزایر درخواست کرده است شورای امنیت سازمان ملل درباره گور‌های دسته جمعی کشف شده در نوار غزه در اواخر آوریل یک نشست غیرعلنی در روز سه شنبه برگزار کند.

در اواخر آوریل، شبکه الجزیره گزارش داد مقامات فلسطینی یک گور دسته جمعی با ۱۸۰ جسد را در داخل مجتمع پزشکی ناصر در شهر خان یونس در غزه کشف کردند، جایی که نیرو‌های اسرائیلی در اوایل این ماه از آن خارج شده بودند. شبکه خبری سی ان ان بعداً به نقل از کارکنان دفاع مدنی غزه گزارش داد که بیش از ۳۰۰ جسد در این مکان پیدا شده است.

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل، گفت به منظور اثبات حقایق دسترسی بازرسان بین المللی به گور‌های دسته جمعی در غزه ضروری است. مقامات اسرائیلی گفتند که آنها در این موضوع دخالتی نداشته است.

به گفته مقامات محلی، تاکنون بیش از ۳۴ هزار و ۵۰۰ نفر در حملات رژیم اسرائیل به نوار غزه کشته شده اند.

دیگر خبرها

  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • درخواست الجزایر از شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه
  • شورای امنیت درباره غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • (تصاویر) مرگ دسته جمعی ماهی‌ها بر اثر گرمای سوزان
  • شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • همایش متمرکز آموزشی حجاج استان قم برگزار شد
  • درخواست الجزایر برای نشست شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه
  • درخواست الجزایر برای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل