Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از برآورد نیاز واکسن آنفلوانزا در این استان خبر داد و گفت: نسبت به کمبود واکسن آنفلوانزا در ایلام برای فصل پاییز نگرانی نداریم. - اخبار استانها -

مهتاب شاهماری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام با اشاره به‌ضرورت پیش‌بینی و مقابله با آنفلوانزا در پاییز پیش رو و شرایط کرونایی اظهار داشت: نگرانی از کمبود واکسن آنفلوانزا در ایلام برای پاییز پیش رو نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: ‌ برآورد و اعلام نیاز استان به واکسن آنفلوانزا در اردیبهشت‌ماه انجام‌شده است.

واکسن آنفلوانزا نهایتاً 40 درصد ایمنی ایجاد می‌‌کند/ توزیع رایگان 2.5 میلیون واکسن آنفلوانزا از شهریور حالت‌های "تب" در کرونا، سرماخوردگی و آنفلوانزا چه تفاوتی دارند؟+فیلم معاون وزیر بهداشت در قم: کرونا کشنده‌تر از آنفلوانزا نیست / اختصاص بیمارستان کامکار قم به بیماران شبه‌آنفلوآنزا

وی با اشاره به وارداتی‌بودن این واکسن یادآور شد: هنوز واردات واکسن صورت نگرفته اما برنامه‌ریزی و اقدامات در این خصوص توسط سازمان غذا و دارو در حال انجام است.

شاهماری افزود: در شرایط عادی توزیع واکسن آنفلوانزا از شهریور آغاز می‌شود که امسال هم بر اساس اظهارات مسئولان سازمان غذا و دارو انتظار می‌رود بر روال گذشته از شهریورماه واکسن توزیع شود.

وی در پاسخ به این سؤال خبرنگار تسنیم که آیا واکسن آنفلوانزا به تعداد کافی تأمین و اختصاص داده می‌شود، گفت: پیش‌بینی‌شده است که واکسن آنفلوانزا را به میزان چهار تا پنج برابر سال قبل تأمین کنیم؛ بحث و تمرکز اصلی بر این است که هر چه زودتر واکسن آنفلوانزای تولید داخلی وارد بازار شود.

شاهماری خاطرنشان کرد: آنچه مسئولان وزارت بهداشت اعلام کرده‌اند، آن است که تأمین واکسن آنفلوانزا جدی است و تأمین آن از کشورهای مختلف در حال انجام است؛ و استان‌ها دراین‌ارتباط نگرانی نخواهند داشت.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: آنچه باید بدان توجه شود این است که در هر شرایطی واکسیناسیون گروه‌های پرخطر در اولویت قرار دارد و سیستم بهداشت و درمان ناگزیر است به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که ابتدا افراد با ریسک بالاتر که ابتلا به آنفلوانزا می‌تواند تهدیدکننده حیاتشان باشد در اولویت باشند اما این بدان معنا نیست که امکان واکسیناسیون برای سایر افراد جامعه فراهم نباشد.

انتهای پیام/180/س

R7718/P/S6,52/CT1 بیشتر بخوانید... واکسن آنفلوانزا نهایتاً ۴۰ درصد ایمنی ایجاد می‌‌کند/ توزیع رایگان ۲.۵ میلیون واکسن آنفلوانزا از شهریور حالت‌های "تب" در کرونا، سرماخوردگی و آنفلوانزا چه تفاوتی دارند؟+فیلم معاون وزیر بهداشت در قم: کرونا کشنده‌تر از آنفلوانزا نیست / اختصاص بیمارستان کامکار قم به بیماران شبه‌آنفلوآنزا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... واکسن آنفلوانزا نهایتاً ۴۰ درصد ایمنی ایجاد می‌‌کند/ توزیع رایگان ۲.۵ میلیون واکسن آنفلوانزا از شهریور حالت‌های "تب" در کرونا، سرماخوردگی و آنفلوانزا چه تفاوتی دارند؟+فیلم معاون وزیر بهداشت در قم: کرونا کشنده‌تر از آنفلوانزا نیست / اختصاص بیمارستان کامکار قم به بیماران شبه‌آنفلوآنزا پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ نوبخت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر ماه اجرایی می‌شود / واریز پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده ۲ چگونه از خطر ابتلا به کووید-۱۹ در امان بمانیم+ پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی ۳ گزارش میدانی خبرنگار تسنیم از آتش‌سوزی تانکرهای حمل سوخت در کرمانشاه به همراه جزئیات و علت حادثه +‌ فیلم ۴ گزارش ویدئویی | چرا جوانان ازدواج نمی‌کنند؟ ۵ کاشان در وضعیت قرمز قرار گرفت/ تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا ملاک نحوه برگزاری مراسم عزاداری ۶ گزارش| ۳۰ روستای بخش لوداب آب شرب ندارند ۷ آغاز توزیع نهاده‌های دامی بین مرغداری‌های گیلان/ واحدهای متخلف سهمی از نهاده‌ها نمی‌برند ۸ پرداخت ۸۲ درصد از مطالبات چایکاران/ تولید چای خشک امسال ۱۵ درصد افزایش یافت مهمترین اخبار استانها وعده رئیس جمهور برای توسعه پتروشیمی خراسان منتفی شد / تیم‌داری صنایع ‌معنایی ندارد+ فیلم کل اراضی قله دماوند به نام دولت سنددار شد / یک سانتی متر از اراضی این منطقه وقف نیست گزارش ویدئویی | چرا جوانان ازدواج نمی‌کنند؟ قطب صنعتی ایران محروم از صنایع تبدیلی کشاورزی/ وقتی محصولات کشاورزی استان مرکزی دور‌ریز می‌شود+ فیلم مهمترین اخبار تسنیم گزارش| چرا آمار کرونا در کشور افزایش یافت؟/ از دوراهی سلامت و معیشت تا کلاف سردرگم ماسک و طرح ترافیک تذکر مجلس به وزارت اقتصاد برای حراست از سرمایه مردم در بورس رسانه‌های آمریکا: واشنگتن از بحرانی شدن روابط خود با پکن به شدت آسیب خواهد دید آمادگی بسیج برای حل مشکلات مردم در مناطق مرزی/ ساخت ۲۰۰ هزار مسکن برای محرومان با همکاری بسیج مستضعفین وعده رئیس جمهور برای توسعه پتروشیمی خراسان منتفی شد / تیم‌داری صنایع ‌معنایی ندارد+ فیلم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واکسن آنفلوانزا از شهریور واکسن آنفلوانزا استان ایلام غذا و دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۸۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری، طی پیامی ۱۱ اردیبهشت ماه، روز جهانی کارگر را به تلاش گران عرصه تولید و توسعه کشور، تبریک گفت و اظهار کرد: تحرک و کوشش کارگران و کارآفرینان برای به حرکت آوردن چرخ های تولید، صنعت و اقتصاد کشور، خوداتکایی، عزت، استقلال و خوکفایی را به ملت ایران تقدیم کرده است.

فخاری بیان کرد: هر کجا که این قشر صبور و زحمتکش حضور یافت، مشاهده کردیم که چگونه راه پیشرفت، فراهم و علم و دانش به کار گرفته و دستاوردهای شگرف رقم خورده است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه کارگران و کارآفرینان عزیز در شرایط سخت تحریمی و جنگ اقتصادی، پای کار سازندگی و رونق تولید در کشور ایستادند و اجازه ندادند که موتور حرکت پیشرفت میهن عزیزمان متوقف شود، افزود: شرایط دشوار کرونا نیز عرصه دیگری برای پایمردی کارگران بود، آنان در زمان عصیان کرونا جان بر کف گرفتند و نگذاشتند کارخانه ها و خط تولید در کشور دچار خدشه شود.

وی در ادامه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای کارگر و ادای احترام به ارواح بلند آنان، این روز را به همه کارگران اثربخش، زحمتکش و عزیز کشور، خاصه کارگران ارزشمند، متعهد و مسوولیت پذیر استان تهران و خانواده های محترم آنان تبریک گفت.

استاندار تهران با اشاره به شعار سال که به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است عنوان کرد: نقش کارگران و کارآفرینان در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور بی بدیل و انکار ناپذیر است و امیدوارم با همدلی، همراهی و همت همیشگی زحمتکشان عرصه کار و اقتصاد شاهد تحقق این شعار باشیم.

کد خبر 6092707

دیگر خبرها

  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال