Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- باران‌های سیل آسای موسمی که بخش وسیعی از شبه قاره را در بر گرفته است در شهر کراچی پاکستان نیز باعث آب گرفتگی‌های بزرگ شد. تاریخ انتشار: 10:00 - 08 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۱۷۹۸

خبرگزاری میزان -باران های شدید موسمی در نقاط مختلف کشور پاکستان همچنان ادامه دارد و باعث بروز سیل در بسیاری از شهرها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان هواشناسی پاکستان اعلام کرد تنها طی 24 ساعت گذشته بیش از 120میلی متر باران در شهر کراچی باریده و بسیاری از معابر این شهر را با آب گرفتگی مواجه کرده است.

از سوی دیگر بارش باران‌های موسمی باعث کاهش درجه حرارت هوا در شهر کراچی شده و علی رغم مشکلاتی که سیل برای مردم ایجاد کرده است شهروندان این کلان شهر از بارش باران راضی هستند.

پیش بینی ها حاکی است بارش باران طی روزهای آتی هم در پاکستان ادامه خواهد یافت و ممکن است خسارت های ناشی از سیل بیشتر شود.

باران های موسمی در ایالت پنجاب و به خصوص شهر اسلام آباد نیز بارش خود را شروع کرده‌اند و مسئولین دولتی نسبت به طغیان احتمالی برای رودهای بزرگ از جمله رود سند به مردمی که در حاشیه این رودها زندگی می کنند هشدار داده‌اند.

بارش باران های موسمی تا حدود یک ماه دیگر ادامه خواهد یافت و طی این مدت حجم آب موجود در بستر رودهایی چون سند، نیلم، چناب و.. به شدت افزایش پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: رعد و برق در هند جان بیش از ۱۰۰ نفر را گرفت سیل در هند و نپال ۴ میلیون نفر را بی خانمان کرد صاعقه جان ۲۵ نفر را در پاکستان گرفت رعد و برق و صاعقه ۱۴۷ هندی را به کام مرگ کشاند

باران های موسمی در کشورهای هند و بنگلادش نیز می بارند و صاعقه های وحشتناک حاصل از آن تا کنون جان صدها نفر را در هند گرفته است.

انتهای پیام/

تسنیم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سیل کراچی پاکستان باران های موسمی شهر کراچی بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۸۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در میمه

دریافت 31 MB

خبرگزاری مهر – گروه استان‌ها – فردین وطن‌خواه: بر اساس گزارش‌هایی که از ایستگاه‌های هواشناسی بخش میمه دریافت شده، بارش شدید تگرگ و باران در بعضی از نقاط میمه باعث آبگرفتگی و ایجاد روان آب‌های شدید شد و این سامانه تا بعد از ظهر فردا ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6086842

دیگر خبرها

  • فیلم/ بارش شدید باران و تگرگ در زاهدان
  • بارش شدید باران در حرم شاهچراغ(ع)
  • (تصاویر) بارش شدید باران در حرم شاهچراغ(ع)
  • بروز کمترین آسیب باران در بافت تاریخی یزد با همکاری جامعه محلی
  • (تصاویر) بارش شدید باران و آبگرفتی در یزد
  • بارش شدید باران و آبگرفتی در یزد
  • وزش شدید باد و بارش باران در دامغان
  • بارش باران در میمه
  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • بارش شدید باران و سیل در زواره