Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@23:57:21 GMT

جهاد دانشگاهی پیشگام در عرصه تلفیق علم و عمل

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۸۵۹۳

جهاد دانشگاهی پیشگام در عرصه تلفیق علم و عمل

ایسنا/اردبیل رئیس دانشگاه محقق اردبیلی جهاد دانشگاهی را پیشگام در عرصه تلفیق علم و عمل دانست.

 دکتر عزیز حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا جهاد دانشگاهی را نهادی انقلابی با هویت اسلامی معرفی کرد و گفت: این نهاد انقلابی با پرورش نیروهای انقلابی و متخصص کمک حال مراکز علمی و آموزش عالی کشور بوده است.

وی جهاد دانشگاهی را پیشگام در عرصه تلفیق علم و عمل دانست و گفت: این نهاد انقلابی با تاسیس پژوهشگاه‌ها، پژوهشکده‌ها، مجتمع ها و مراکز تحقیقاتی، علمی و فرهنگی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی علمی کاربردی توانسته این مهم را عملیاتی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برگزاری کارگاه‌های آموزشی و پژوهشی و بازدیدهای علمی و تفریحی برای دانشجویان دانشگاه‌های استان توسط جهاد دانشگاهی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ما در دانشگاه محقق اردبیلی نیز شاهد برگزاری کارگاه‌های مختلف در زمینه‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی با همکاری جهاد دانشگاهی هستیم که برگزاری مطلوب این کارگاه‌ها می‌تواند در یادگیری بیشتر دانشجویان موثر واقع شود.

حبیبی با بیان اینکه دو مجموعه دانشگاه و جهاددانشگاهی جزوی از یکدیگر بوده و باید همکاری خوبی با هم داشته باشند، افزود: ما در دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان دانشگاه مادر استان از برنامه های جهاد دانشگاهی حمایت می‌کنیم و آماده برگزاری کنفرانس های علمی و برنامه فرهنگی مشترک هستیم.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در سطح جهانی و محدود شدن حضور دانشجویان در دانشگاه ها و نهایتا آموزش مجازی دانشجویان، تاکید کرد: در همین راستا جهاد دانشگاهی در بحث آموزش نیز می تواند با برگزاری وبینارهای علمی از ظرفیت علمی اساتید دانشگاه محقق اردبیلی و ارتباطی که اساتید ما با اساتید، پژوهشگران و دانشگاه‌های مطرح دنیا دارند استفاده نماید.

حبیبی با اشاره به فعالیت های مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاد دانشگاهی در اردبیل، تصریح کرد: وجود این مرکز در استان اردبیل باعث ایجاد امید در بین خانواده ها شده و علاوه بر بهره مندی مردم استان از خدمات این مرکز، اهالی سایر استان ها و همچنین اتباع خارجی کشورهای همسایه نیز از آن استفاده می کنند.

وی با اشاره به همکاری بسیار خوب دو خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) و قرآن(ایکنا) با دانشگاه محقق اردبیلی، گفت: با توجه به اینکه این دو خبرگزاری دارای ماهیت علمی، دانشجویی و فرهنگی هستند، ارتباط تنگاتنگی با دانشگاه محقق اردبیلی دارند و فعالیت‌ها و دستاوردهای پژوهشگران دانشگاه را به نحو احسن به جامعه منعکس می کنند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به فعالیت‌های پژوهشی جهاد دانشگاهی در استان اردبیل، خاطرنشان کرد: مرکز رشد گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی پتانسیل و ظرفیت خوبی است که با تلاش مضاعف می تواند در روند تجاری سازی محصولات فناوران گام برداشته و زمینه صادرات محصولات تولیدی خود را فراهم نماید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی جهاد دانشگاهی دانشگاه محقق اردبیلی جهاد دانشگاهی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۸۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش صبح جمعه در فارس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرحسین استقلال صبح جمعه در حاشیه آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش گفت: آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش صبح جمعه توسط جهاد دانشگاهی در ۱۱ نقطه استان فارس برگزار شد.

وی تصریح کرد: این آزمون در ۴ رشته شغلی مربی تربیت بدنی و سلامت، امور تربیتی و مشاوره، امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور برگزار شده است.

استقلال گفت: آزمون مذکور در ۱۱ نقطه استان فارس شامل شهرستان‌های شیراز، اقلید، جهرم، داراب، فسا، فیروزآباد، لار، لامرد، مرودشت، ممسنی و کازرون برگزار شد.

رئیس جهاد دانشگاهی فارس در خصوص تعداد شرکت‌کنندگان آزمون نیز گفت: در استان فارس ۲۶ هزار و ۷۳۸ نفر در این آزمون ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۵ هزار و ۳۴۳ نفر آقا و ۲۱ هزار و ۳۹۶ نفر خانم بودند.

وی درباره نتایج آزمون نیز اظهار کرد: نتایج آزمون توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی طی روزهای آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

آزمون استخدامی آموزش مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش با شرکت بیش از ۲۶ هزار داوطلب صبح جمعه در فارس همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

کد خبر 6095692

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین رویداد ملی غذایی «فبین فود» در مشهد
  • ریشه پیوند دانشگاه با صنعت و جامعه در نمایش علم توسط دانشگاه است
  • پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • آزادی‌خواهی از ویژگی‌های عناصر علمی و دانشگاهی در تمامی ادوار تاریخ است
  • برگزاری آزمون گسترده استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی هرمزگان
  • برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی
  • وعده‌های مسؤولان در عرصه‌های اقتصادی محقق شود
  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش صبح جمعه در فارس برگزار شد
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزگار در استان سمنان