Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: مدافع مغضوب آبی‌های پایتخت به احتمال فراوان از جمع آن‌ها در پایان لیگ نوزدهم جدا خواهد شد.

به گزارش خرداد به نقل از ورزش سه، یکی از غایبان مهم استقلال در دوئل اخیر این تیم برابر نساجی و پارس جنوبی جم، محمد دانشگر مدافع میانی این تیم بوده است که پس از درخشش برابر صنعت نفت آبادان، به دلیل بی‌انضباطی در تمرین از سوی فرهاد مجیدی در اختیار باشگاه قرار گرفت و هنوز شرایط وی برای ادامه و یا پایان حضورش در استقلال مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او که این روزها فعالیت اینستاگرامی زیادی نیز دارد، در پایین پست مهدی قایدی با ادبیاتی کامنت گذاشت که می‌توان از آن استنباط جدایی زودهنگام را داشت؛ او برای قایدی نوشت "ماشالله داداش، دلم برات تنگ میشه". ادبیاتی که گمانه‌زنی‌ها درباره جدایی دانشگر از جمع آبی‌پوشان پایتخت را بیشتر خواهد کرد و باید دید واکنش باشگاه استقلال سرانجام به حواشی پیرامون این بازیکن چه خواهد بود؟
آنچه فعلا در رسانه‌ها و جراید پیرامون محمد دانشگر مطرح است، به احتمال فراوان جدایی او از استقلال در پایان لیگ نوزدهم بوده که باید دید سرانجام برای این مدافع که برای بار دوم در لیگ نوزدهم به دلیل انضباطی کنار گذاشته شده این مهم رخ خواهد داد یا وی همچنان در استقلال باقی می‌ماند؟ برچسب ها: محمد دانشگر ، فرهاد مجیدی

منبع: خرداد

کلیدواژه: محمد دانشگر فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۸۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم

ایسنا/آذربایجان شرقی مدافع تراکتور می‌گوید می‌توانستیم در جریان بازی پیروز باشیم اما موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد.

به گزارش ایسنا، مهدی شیری پس از پیروزی تراکتور مقابل ذوب آهن و صعود به ۸ تیم پایانی جام حذفی اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود، می‌توانستیم در جریان بازی پیروز باشیم اما موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد و بازی به وقت‌های اضافه و پنالتی کشیده شد. خیلی خوشحالم که توانستیم با پیروزی از زمین خارج شویم.

شیری درباره عملکرد حسین پورحمیدی در این بازی گفت: در تیم‌های بزرگ این اتفاقات طبیعی است. برای حسین پورحمیدی خیلی خوشحالم و امیدوارم برای بازی بعدی که با استقلال است هوادرانمان به ورزشگاه بیایند و حمایت کنند، امیدوارم ریکاوری خوبی داشته باشیم و آماده مسابقه شویم.

مدافع تراکتور در واکنش به حضور مطهری و حضور احتمالی گل‌محمدی در تراکتور مطرح کرد: آقای مطهری به من لطف دارند. در پرسپولیس و پیکان در کنار ایشان بودم، مربی بادانش و رزومه‌ای هستند، آقای گل‌محمدی هم از مربیان با رزومه هستند و امیدوارم روز به روز کادرفنی ما بهتر شود.

شیری در واکنش به حذف استقلال و پرسپولیس از مسابقات گفت: جام شگفتی‌هاست و تیم‌های بزرگ و مدعی نمی‌توانند نتیجه بگیرند. در این مسابقات ریسک باید کم باشد و امیدوارم مسیرمان به شکلی باشد که در انتها بتوانیم قهرمان شویم.

مدافع تراکتور درباره بازی بعدی تیمش مقابل استقلال گفت: تمرکز ما روی تیم خودمان است و با تیم خاصی کاری نداریم، تلاش می‌کنیم ریکاوری کنیم و آماده این بازی سخت و حساس شویم و به نظرم هر تیمی کمتر اشتباه کند پیروز می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات