Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، عدنان غزی سه‌شنبه هفتم مرداد اظهار کرد: هیچگاه نگفتم ۴۰ روز در قرنطینه خانگی هستم و از این اعتراضات بی‌اطلاعم بلکه پس از کسب نظر پزشکان به محل کار خود بازگشتم و در چند جلسه اخیر استانی حضور داشتم. ضمن تقدیر از ارتباط و همکاری کارگران، کارگران و شورای کارگری با ما و دیگر اعضای شورای تأمین همکاری بسیار خوبی دارند و من در همان روزهای اول در بین کارگران حضور یافتم و از آخرین اقدامات و پیگیری‌هایی را که توسط من و اعضای شورای تأمین شهرستان انجام شده است، به کارگران گزارشی ارائه کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شوش: رفع مشکل حقوق کارگران هفت تپه در حال پیگیری است حل مشکل پرداخت حقوق کارگران و کارکنان هفت‌تپه

غزی در ادامه افزود: به همراه اعضای شورای تأمین شهرستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکنون چندین جلسه و دیدار با استاندار خوزستان، رئیس‌کل دادگستری خوزستان، مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و همچنین وزارتخانه‌های مرتبط داشتیم و به صورت حضوری و گاهی تلفنی گزارشی درباره اعتراضات صنفی کارگران ارائه شده و با جدیت پیگیر پرداخت حقوق معوق و مطالبات کارگران زحمتکش هستیم. چگونه ممکن است با این پیگیری‌ها و اقدامات از تجمعات صنفی کارگرانی که در فاصله کمتر از ۵۰ متر و در نزدیکی منزل بنده بر پا شده بی‌اطلاع باشم و چنین اظهاراتی را ارائه کردم.

رئیس شورای اشتغال شهرستان اظهار کرد: به تازگی جلسه‌ای در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیرامون این موضوع با حضور مسئولان مربوطه استانی و کشوری با کارفرما برگزار شد و منتظر ابلاغ مصوبات این جلسه هستیم که در آن، تعیین تکلیف وضعیت پرداخت معوقات کارگران انجام شده است.

کد خبر 535383 برچسب‌ها کارگران حقوق و دستمزد استان خوزستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کارگران حقوق و دستمزد استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۹۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود

مصطفی سلیمی مفرد در بازدید از روستای چم درواهی بخش آب‌پخش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز با همراهی کارشناسان فنی این بخشداری از روستای چم درواهی بازدید شد.

سرپرست بخشداری آب‌پخش افزود: پس از برگزاری نشست با تعدادی از اهالی روستای چم در واهی، احداث زمین والیبال، اصلاح و تعریض ورودی روستا، آسفالت کوچه‌ها و نصب برج روشنایی در ورودی این روستا از مهم‌ترین مطالبات مردم هستند که پیگیری می‌شود.

کد خبر 6090445

دیگر خبرها

  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • اختصاص شعب ویژه کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • فرمول تعیین دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • روایت عضو شورای عالی کار درباره دستمزد کارگران/ فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • پیگیری نکردن خواسته کارگران توسط نماینده‌شان از ترس اخراج یک ضعف قانونی است
  • سورپرایز بزرگ کارگران با دریافت پاداش روز کارگر | کارگران اردیبهشت ۲ تا حقوق می‌گیرند
  • افزایش حقوقها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست