Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم حفظ سلامت و بهداشت شهروندان خرید و ذبح دام به صورت غیرحضوری است و از هرگونه عرضه و ذبح دام در شهر مشهد جلوگیری می‌شود.

مهدی یعقوبی افزود: به منظور اطلاع رسانی شهروندان مشهدی موضوعات و پیامهای بهداشتی با محوریت جلوگیری از شیوع بیماری تب کریمه کنگو و ویروس کرونا به وسیله ۶۰۰ آویز ستونی و  ۲۱ عدد بیلبورد در سطح این شهر اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتوجه به هماهنگی‌های انجام شده توسط اداره‌کل دامپزشکی و کشتارگاه صنعتی مشهد شهروندان می‌توانند دام مورد نظر خود را به صورت تلفنی با شماره تلفن های ۳۳۸۰۱۳۹۲۳ و ۳۳۳۵۵۴۳۳۰ و یا به صورت اینترنتی به آدرس www.mashadmeat.ir  از موسسه صنعتی گوشت مشهد سفارش دهند.

بنا بر اعلام کشتارگاه صنعتی مشهد، ذبح دام و تحویل آن در  منازل شهروندان رایگان و با نظارت اداره دامپزشکی انجام می شود.

تمامی مراحل ذبح دام و تحویل آن به شهروندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بوده و نیازی به حضور افراد در کشتارگاه نیست.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: لاشه قربانی پس از طی مراحل بهداشتی لازم با خودروهای یخچال دار مخصوص حمل گوشت کشتارگاه صنعتی مشهد، تحت نظارت سازمان دامپزشکی در منزل تحویل خواهد شد.

گروه‌های گشتی مشترک شهرداری و دامپزشکی ضمن ممانعت از فروش دام در شهر چنانچه تخلفی مبنی بر ذبح دام در سطح شهر صورت پذیرد لاشه را به مراکز صنعتی گوشت تحویل می‌دهند و پس از ۲۴ ساعت طی شدن مراحل بهداشتی و در صورت نداشتن مشکل به صاحب آن باز می‌گردانند.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند ضمن رعایت موارد بهداشتی و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و تب کریمه کنگو، هر گونه عرضه یا ذبح دام در سطح معابر را به سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ اطلاع رسانی کنند.

جمعه دهم مرداد ماه مصادف با دهم ذی‌الحجه روز عید قربان است.

کد خبر 535400 برچسب‌ها شهرداری استان خراسان رضوی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهرداری استان خراسان رضوی ذبح دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۹۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی محمدی مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد اهواز پس از مدت یک دوره دوساله مدیریت در این مجموعه با تصمیم مدیران مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران برکنار و امیر وثوقی به جای وی منصوب شد.  

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران با حضور نعمتی رئیس اداره سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران و اعضای هیئت مدیره شرکت گروه ملی فولاد ایران در محل دفتر تهران این شرکت برگزار شد.

در این جلسه از خدمات علی محمدی مدیرعامل سابق تقدیر و طی حکمی امیر وثوقی از مدیران سابق بنیاد مستضعفان به‌عنوان مدیر عامل جدید گروه ملی صنعتی فولاد ایران معارفه شدند.  

طی یکسال گذشته کارگران گروه ملی فولاد ایران در اهواز خواهان مطالباتی از جمله قرارداد‌های با مدت عرفی و بلندمدت و همچنین اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در این شرکت بودند که این مطالبات حاشیه‌هایی را در پی داشت.

دیگر خبرها

  • جلوگیری از فعالیت یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • این میوه از افسردگی جلوگیری می‌کند
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی