Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان ‌جنوبی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و بیکاری برخی از مشاغل، اظهار داشت: چهار هزار و ۲۰۰ متقاضی کسب و کار در سامانه کارا ثبت‌نام کردند.

غلامرضا اشرفی با بیان این‌که تاکنون شش هزار و ۲۰۰ نفر از افراد بیکار شده از ابتدای اسفندماه در بحث کرونا در سامانه بیمه بیکاری ثبت‌نام کردند، تصریح کرد: برای واجدین شرایط مبلغی توسط سازمان برنامه و بودجه تخصیص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بحث مشاغل آسیب‌دیده از کرونا چندین مؤسسه همکاری دارند، همچنین در این راستا هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مشاغل آسیب‌دیده از کرونا پرداخت شده است.

تفاهم‌نامه احداث واحد مسکونی ارزان‌قیمت در مرکز استان برای کارگران منعقدشده که مدت اجرای آن سه سال است.

وی نرخ بیکاری خراسان ‌جنوبی در سال ۹۸ برابر اعلام مرکز آمار ایران را ۶.۹ درصد عنوان کرد و یادآور شد: در سال گذشته خراسان‌جنوبی در مقایسه با سایر استان‌های کشور رتبه اول را داشته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی با بیان این‌که نرخ بیکاری در سال ۹۸ استان نسبت به ۹۷ دو درصد کاهش داشته است، گفت در سال ۹۸ همچنین نرخ مشارکت اقتصادی خراسان‌جنوبی ۴۵.۱ درصد است.

تعداد پنج دفتر مشاوره و اطلاع‌رسانی خدمات کارآفرینی در خراسان‌جنوبی وجود دارد که در مجموع به ۲۶۰ طرح کسب و کار، حمایت و مشاوره داده‌اند.

کد خبر 535444 برچسب‌ها طرح اقدام ملي استان خراسان جنوبی مسکن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: طرح اقدام ملي استان خراسان جنوبی مسکن خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۹۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز وزیر کار برای کارگران ؛ افزایش ۲برابری حق مسکن

به گزاش پارس نیوز ،‌ علی بابایی کارنامی رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره افزایش حق مسکن کارگران گفت: در نشست اخیر کمیسیون اجتماعی که با حضور وزیر کار برگزار شد، آقای مرتضوی در جریان گزارشی که از عملکرد وزارت کار به اعضای کمیسیون ارائه کرد، به موضوع افزایش حق مسکن هم اشاره کرد و گفت که قرار است بند مربوط به افزایش حق مسکن کارگری را اصلاح کنند.

وی افزود: البته با توجه به اینکه افزایش حق مسکن علاوه بر مصوبه شورای‌عالی کار نیاز به تأیید هیئت وزیران هم دارد اما آقای مرتضوی تصریح کرد که وزارت کار برای اولین بار پیشنهاد افزایش دوبرابری حق مسکن را مطرح کرده است.

رئیس فراکسیون کارگری گفت: به‌محض اینکه این پیشنهاد در شورای‌عالی کار تصویب شود و پس از آن مورد تأیید هیئت وزیران قرار گیرد، برای دستگاه‌های مرتبط لازم‌الاجرا خواهد بود.

دیگر خبرها

  • جشنواره کن در کما
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی شد
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است
  • تصمیم نهایی وزارت کار درباره رقم دستمزد ۱۴۰۳/ تغییر دستمزد کارگران جدی شد؟
  • حق مسکن کارگران ۲ برابر می‌شود؟
  • خانه‌دار شدن کارگران واجد شرایط استان یزد با تسهیلات ارزان قیمت
  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • زمین ساخت ۱۴۰ هزار مسکن کارگران تامین شد
  • سورپرایز وزیر کار برای کارگران ؛ افزایش ۲برابری حق مسکن
  • پیشنهاد وزیر کار برای افزایش ۲ برابری حق مسکن کارگران