Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-29@17:29:24 GMT

بانوی ۹۹ ساله کهنوجی کرونا را شکست داد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۹۲۹۴

بانوی ۹۹ ساله کهنوجی کرونا را شکست داد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با بیان اینکه این زن ۹۹ ساله ساکن روستای کوتک شهرستان کهنوج است، افزود: این بیمار اول مرداد ماه ۹۹ با علائم تنگی نفس و درگیری ریوی و با سابقه فشارخون به بیمارستان ۱۲ فروردین شهرستان کهنوج مراجعه کرد.

دکتر اصغر مکارم ادامه داد: پس از مثبت شدن تست کرونا این بیمار توانست پس از ۶ روز در ۶ مردادماه کرونا را شکست دهد و از بیمارستان کهنوج مرخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن قدردانی از پرستاران بخش کرونا و پزشکان این بیمارستان که برای بهبود بیماران کرونایی در تلاش هستند، تصریح کرد: مردم با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در بالابردن سطح سلامت جامعه سهیم باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با بیان اینکه قطع زنجیره کرونا در گرو مشارکت همه مردم است، گفت: برای جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس از مردم خواهش می‌کنیم که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه مردم از حضور در اجتماعات و مکان‌های شلوغ پرهیز کنند، اظهار کرد: تجمع‌ها و مهمانی‌ها موجب انتقال خانگی ویروس کرونا می‌شود از این رو مردم از برگزاری مراسم عروسی و عزا در شرایط فعلی جدا پرهیز کنند.

کد خبر 535460 برچسب‌ها كرونا در ايران استان‌ کرمان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۹۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله

دکتر امیر حسابی  رییس بیمارستان فوق تخصصی کودکان بندرعباس افزود: ظهر امروز، شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه، طی یک عمل جراحی تومور ۱۴ سانتی‌متری از کلیه کودک ۲٫۵ ساله در بیمارستان کودکان بندرعباس خارج شد.

دکتر حسابی اظهار کرد: این عمل از بزرگ‌ترین اعمال جراحی کودکان است که پیش از این هم در بیمارستان کودکان بندرعباس انجام شده و تمامی موارد موفقیت‌آمیز بوده است.

دکتر سعیده مجیدی، فوق تخصص جراحی اطفال که انجام این عمل جراحی را برعهده داشت، گفت: دختربچه ۲/۵ ساله، ۲هفته پیش متوجه برآمدگی در شکم شده بود که بررسی‌ها نشان داد، توموری حدودا ۱۴ سانتی‌متری در کلیه چپ این کودک وجود دارد.

وی افزود: این تومور از نوع بدخیم بود که باید به طور کامل برداشته می‌شد، خوشبختانه عمل جراحی بیمار به‌خوبی انجام شد و حال عمومی کودک مساعد است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تازه داماد ۲۰ ساله‌ای که بعد از تیرخلاص جیش‌الظلم زنده ماند
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله
  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • امدادرسانی به سه بانو حادثه غرق شدگی در اصفهان و فلاورجان
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!