Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@19:42:32 GMT

وبینار تحلیل بنیادی ارزشگذاری سهام برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۹۲۹۸

وبینار تحلیل بنیادی ارزشگذاری سهام برگزار می شود

کانون های فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی وبینار بورس با محوریت تحلیل بنیادی و ارزش گذاری سهام را برگزار می کنند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، ارزشگذاری بخش جدا نشدنی از فرآیند انتخاب سهام بر مبنای تحلیل بنیادی است. سرمایه گذاری در سهام با استفاده ارزشگذاری همچنان قابل اتکاترین روش سرمایه گذاری در همه بازارهای توسعه یافته محسوب می شود که سرمایه گذاران نهادی و انفرادی از آن استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسب دانش ارزشگذاری سهام، قدرت مدیریت ریسک و بهره گیری از فرصت های متعدد که همواره در بازار پدید می آیند را به سرمایه گذاران  خواهد داد. رسیدن به درک عمیقی از ریسک سرمایه گذاری، سرمایه گذاران را از زیان های جبران ناپذیر در امان نگاه خواهد داشت و امکان کسب بازدهی های معقول و کم ریسک را فراهم می کند.

رفتارهای هیجانی موجود در بازار سرمایه موجب می شود فرصت های نابی در چرخه های صعودی یا نزولی بازار ایجاد شود که با علم به شرایط بنیادی و ارزش سهام می توان از این فرصت ها بهره برد. متدهای متنوعی جهت ارزشگذاری سهام وجود دارند که فراگیری مفاهیم بنیادین مربوط به ارزشگذاری سهام، شناخت مدل های موجود جهت ارزشیابی سهام و انتخاب مدل متناسب با مقاصد مختلف، فراگیری برآورد خالص ارزش روز دارایی ها، فراگیری روش برآورد ارزش جایگزی، فراگیری استفاده از روش های نسبی جهت ارزشگذاری، فراگیری مدل DDM و برآورد پارامترهای مربوط به آن و  فراگیری مدل های تنزیل جریانات نقد آزاد ( FCFF و FCFE) از پرکاربردترین روش های ارزش گذاری در این دوره است.

وبینار تحلیل بنیادی ارزشگذاری سهام، با تدریس بردیا خسروانی (مدرس دانشگاه و برگزار کننده انواع دوره های بورس و فارکس) روز جمعه ۱۰ مرداد ساعت ۱۸ الی ۲۰، در بستر اینترنت برگزار می شود.

علاقمندان جهت  اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به آدرس dazalax3@ یا به کانال کانون های فرهنگی به آدرسkanoonbeheshti@ مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارزشگذاری سهام تحلیل بنیادی گذاری سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۹۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم سلمانی با اشاره به لزوم اعلام مواضع وزارت آموزش و پرورش در خصوص صندوق ذخیره و ضمن تبریک حماسه‌سازی ایران مقتدر در مقابله با صهیونیسم اظهار داشت: فلسفه وجودی صندوق ذخیره فرهنگیان حمایت و کمک به تأمین مالی فرهنگیان به‌عنوان اصلی‌ترین رکن آموزشی کشور بوده و معطوف به بازنشستگی است.

وی ادامه داد: این مجموعه‌سازمانی اقتصادی با برخورداری از اعتماد روزافزون فرهنگیان کشور و مورد حمایت دولت است که با فعالیت اقتصادی نظیر اداره شرکت‌ها، بر سرمایه‌گذاری و سهام‌داری شرکت‌ها و صنایع بزرگ از جمله نفت، پتروشیمی و معادن و ارائه خدمات به فرهنگیان در جهت ارتقا سطح فرهنگیان است.

سلمانی با اشاره به اینکه تقویت معیشت فرهنگیان از طریق صندوق ذخیره قابل‌تحقق است، تصریح کرد: خلق ثروت برای اعضا و سهام‌داران به‌ویژه برای فرهنگیان به‌عنوان سرمایه‌گذاران اصلی صورت می‌پذیرد و اعتماد آفرینی باید در دستور کار باشد.

مسئول صندوق ذخیره فرهنگیان استان اصفهان بیان داشت: اهتمام به افزایش بهره‌وری وظیفه صندوق ذخیره است و این صندوق در تلاش است تا به نحوی عمل کند که امور آموزش و پرورش نظیر بیمه، لیزینگ و خدمات مختلف و… له صندوق ذخیره محول شود.

وی اذعان داشت: هنرستان‌ها می‌توانند واحدهای تولیدی خوبی برای صندوق ذخیره باشند که این امر رویکردی بسیار مهم در صندوق ذخیره و می‌تواند نقش مهمی در راستای شعار جهش تولید ایفا کند.

سلمانی خاطرنشان کرد: ایجاد قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت برای فرهنگیان در صندوق ذخیره از برنامه‌های صندوق ذخیره است و این ظرفیت مهم و قابل‌دسترسی است.

کد خبر 6091198

دیگر خبرها

  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • تحلیل مسعود نیلی از شرایط اقتصادی ایران در ۱۰ سال آینده
  • واکنش معاون علمی به واگذاری سهام برخی کسب و کارهای دیجیتال
  • اخبار سیاسی ۸ اردیبهشت؛ رقابت‌ها برای ریاست مجلس/تحلیل‌ها از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • ارزش بازار آلفابت از ۲ تریلیون دلار گذشت
  • تحلیل هفتگی بازار سرمایه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تحلیل مسعود نیلی از شرایط اقتصادی متفاوت ایران در 10 سال آینده
  • آلفابت به کلوب ۲ تریلیون دلاری‌ها پیوست
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • بسترسازی برای جذب سرمایه‌های خرد مردمی برای توسعه پیشران‌های اقتصادی کشور