Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: طی بازرسی‌ از واحدهای خبازی شهرستان سمنان، ۳۱۷ کیسه آرد عرضه خارج از شبکه کشف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهدی یحیایی صبح امروز در حاشیه بازدید از چند واحد نانوایی در سمنان اظهار کرد: طی بازرسی‌های صورت گرفته از واحدهای خبازی در شهرستان سمنان، 317 کیسه آرد عرضه خارج از شبکه کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این تعداد کیسه آرد عرضه خارج از شبکه از هشت واحد صنفی شهرستان سمنان به ارزش ریالی بالغ‌بر 172 میلیون ریال کشف شده است.

وی با تأکید بر ضرورت افزایش نظارت و بازرسی‌ها از واحدهای خبازی استان تصریح کرد: در تیرماه سال جاری 822 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی در سطح استان انجام گرفته است.

 معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: این بازرسی‌ها در راستای اهداف و مصوبات کارگروه و به‌منظور نظارت ویژه بر کیفیت و کمیت نان‌های تولیدی صورت گرفته است و با واحدهایی که قوانین نظام صنفی و مشتری مداری را رعایت نمی‌نمایند و نان‌های بی‌کیفیت به مردم عرضه می‌نمایند به‌شدت برخورد می‌شود.

یحیایی اظهار داشت: از این تعداد بازرسی صورت گرفته، 58 فقره پرونده تخلف با عناوین کم‌فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد، عدم رعایت ساعات کاری و غیره به ارزش ریالی بالغ‌بر 249 میلیون ریال تشکیل شده است که این پرونده‌ها جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم هم‌استانی‌ می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در نانوایی‌های سطح استان از قبیل کم‌فروشی، عدم رعایت ساعت کاری، گران‌فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد، عدم رعایت اصول بهداشتی و غیره موارد را از طریق سامانه تلفن 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان آرد کشف بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۹۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی به منظور حفظ محیط زیست ازسوم اردیبهشت و آغاز  هفته زمین پاک، درفروشگاه های زنجیره ای ممنوع شده است.

خبرنگار ما سری به بازار زده  تا ضمن بررسی روند اجرای این طرح  درفروشگاه ها ،نظرمردم را هم جویا شود.

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • اعضای شبکه «چتر بیت» دستگیر شدند؛ شبکه «چتر بیت» چه کسانی هستند و چه کاری انجام می‌دادند؟!
  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • کشف ۲۵۶ کیسه آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • توزیع ۳ هزار کیسه پارچه‌ای در نانوایی‌های شهرستان بروجرد
  • عرضه کیسه پلاستیکی ممنوع شد + فیلم
  • ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • آغاز طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای در نانوایی‌های بروجرد