Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@00:36:42 GMT

انتخابات فدراسیون دانشگاهی چه زمانی برگزار می شود؟

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۰۰۳۹

انتخابات فدراسیون دانشگاهی چه زمانی برگزار می شود؟

مجمع انتخاباتی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی که تاکنون به دلیل شیوع ویروس کرونا در دو برهه زمانی مختلف لغو شده است، در صورت صدور مجوز ستاد ملی مدیریت کرونا برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، پس از اینکه ۲۸ تیرماه سال جاری، ستاد ملی مدیریت کرونا اعلام کرد بنابر مصوبه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی این ستاد، برگزاری هرگونه همایش، سمینار و گردهمایی حضوری در سطح کشور تا شرایط کاهش شیوع و ابتلای بیماری کرونا ممنوع است، مجمع انتخاباتی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی که قرار بود در تاریخ ۳۱ تیرماه برگزار شود، لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیز قرار بود مجمع انتخاباتی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی ۱۹ اسفندماه سال جاری برگزار شود که با اعلام این فدراسیون و بر اساس مصوبه ستاد سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری به جهت شیوع ویروس کرونا لغو شد.

آخرین مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی ۱۷ اسفندماه سال ۱۳۹۴ برگزار و محمدرضا دهخدا با ۳۹ رای از مجموع ۵۲ رای به عنوان ریاست فدراسیون‌ ورزش‌های دانشگاهی برای چهار سال انتخاب شد، بنابراین حضور وی به عنوان رییس فدراسیون دانشگاهی تا ۱۷ اسفندماه سال گذشته بلامانع بود که در نهایت وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی محمدحسین علیزاده را ۲۶ اسفندماه به عنوان سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی منصوب کرد که تاکنون دوره سرپرستی وی به چهار ماه و ۱۰ روز رسیده است.

طبق اعلام فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی به ایسنا، با صدور مجوز ستاد ملی مدیریت کرونا مبنی بر برگزاری همایش، سمینار و گردهمایی، برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی نیز در دستور کار می گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی مجمع انتخاباتی فدراسیون دانشگاهی کروناویروس مجمع انتخاباتی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۰۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود

ایسنا/تهران رئیس ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک بیان کرد: طبق قانون حتی در صورت انصراف یکی از نامزدها در دور دوم انتخابات، فرآیند انتخابات با حضور نفر چهارم برگزار می‌شود.

سید محمد زاهدی رئیس ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک (روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ) در خصوص برگزاری انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ گفت: فرآیند انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین پیشوا قرچک در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و همه تمهیدات لازم برای برگزاری این انتخابات پیش‌بینی شده است.

وی افزود: ۳۰۷ شعبه اخذ رأی در سطح سه شهرستان ورامین، پیشوا و قرچک آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۱ اردیبهشت ماه است و همه برنامه‌ریزی‌ها جهت برگزاری انتخاباتی بر اساس ۴ مؤلفه ابلاغی مقام معظم رهبری فراهم شده است.

رئیس ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک با اشاره به شایعات مطرح شده در خصوص انصراف یکی از نامزدها اظهار کرد: تاکنون هیچ‌ یک از نامزدهای دور دوم انتخابات انصراف خود را به ستاد انتخابات ارائه نداده‌اند و اگر هم چنین اتفاقی رخ بدهد رقابت انتخابات با نفر بعدی (نفر چهارم ) در ۲۱ اسفند با قدرت برگزار می‌شود.

زاهدی در پایان با دعوت نامزدها به تمکین به قانون در ایام تبلیغات تصریح کرد: تبلیغات دور دوم انتخابات از روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و همه نامزدها باید قانون را فصل خطاب خود قرارداده و از پرداختن به حواشی اجتناب کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات چه زمانی شروع می‌شود؟