Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد بطحایی نوشت: در دوران مسئولیت خود تلاش فراوانی را برای حذف کنکور و آزمون ورودی مدارس به اصطلاح خاص داشتم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید محمد بطحایی، وزیر سابق آموزش و پرورش در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: در دوران مسئولیت خود تلاش فراوانی را برای حذف کنکور و آزمون ورودی مدارس به اصطلاح خاص داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باور کنیم اضطراب حاد و نگرانی وحشتناک از آینده و آشفتگی در رفتار، کمترین نتیجه این سوء تدبیر نظام سیاستگذار آموزشی است. سلامت امروز و آینده فرزندانمان را با هیچ کالائی معامله نکنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سید محمد بطحایی آموزش و پرورش کنکور اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۰۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۳۰ هزار دانش‌آموز البرزی در کنکور

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز از شرکت ۳۰ هزار نفر از دانش آموزان پایه دوازدهم این استان در کنکور امسال خبر داد. - اخبار استانها -

علی حجر‌گشت ‌در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در کرج‌ اظهار داشت: با توجه به اینکه حدود 30 هزار دانش آموز پایه دوازدهم در استان البرز در حال تحصیل هستند، از این رو به نظر می‌رسد که این تعداد دانش‌آموز در کنکور امسال شرکت کرده‌اند.

وی افزود: هر چند امار رسمی شرکت در کنکور توسط سازمان سنجش ارائه می شود اما با عنایت به حضور این تعداد از دانش آموزان در پایه دوازدهم پیش بینی این میزان در کنکور داده شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار تسنیم در کرج در خصوص تعداد دانش آموزان ورودی در سال جدید به آموزش و پرورش استان البرز اظهار داشت: با توجه به تجربه ای که در سال‌های گذشته داشته و همچنین با توجه به مهاجرت بالا به استان البرز پیش بینی می شود، حدود 10 هزار نفر دانش آموز جدید در استان البرز مشغول به تحصیل شوند.

‌حجرگشت ادامه داد: برای این منظور، آموزش و پرورش مقدمات لازم برای حضور این تعداد از دانش آموزان را فراهم کرده و تلاش می کند تا پایان شهریور ماه، کلیه مقدمات حضور دانش اموزان در مدارس را انجام داده و دانش آموزان با خیالی آسوده به تحصیل وارد شوند.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان البرز در ادامه با اشاره به نیاز استان البرز به وجود کمبود کلاس در استان اظهار داشت: اگر بخواهیم تراکم هر کلاس را 25 تا 30 نفر در نظر بگیریم استان البرز به حدود 11 هزار کلاس درس نیاز دارد تاب تواند این دانش آموزان به صورت تک شیفت در مدارس تحصیل کنند.

 ‌حجر‌گشت درباره آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص استقلال آموزش و پرورش شهرستان فردیس اظهار داشت: از آنجایی که این موضوع مدت‌هاست در دستور کار است، کلیه اقدامات استقلال آموزش و پرورش شهرستان فردیس انجام شده و به نظر می‌رسد که در تابستان امسال بتوان استقلال این آموزش و پرورش را اعلام کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرکت ۳۰ هزار دانش‌آموز البرزی در کنکور
  • همه فارغ‌التحصیلان دانشگاه بخوانند؛ بزرگترین استخدام تاریخ ایران برگزار می‌شود +جزئیات
  • جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور اعلام شد
  • ۹۰ هزار معلم جدید، اول مهر به مدارس می‌روند
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد/ اعلام زمان برگزاری نوبت اول کنکور
  • کشف ۲۵ مورد تقلب با دستگاه های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳
  • انتخاب رشته بیش از ۸۸ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • هزینه ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاههای الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد
  • وزیر آموزش و پرورش: جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم