Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سران سه قوا بویژه رهبر معظم انقلاب نگاه ویژه برای رفع محرومیت و توسعه همه جانبه این استان دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، احمدعلی موهبتی در جلسه ارزیابی روند اجرای مصوبات محرومیت‌زدایی منطقه بلوچستان که با حضور بابک دین‌پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور در فرمانداری خاش برگزار شد؛ اظهار داشت: با نگاه بلند رهبر معظم انقلاب و تلاش‌های مستمر و مجدانه دولت هیچ دری به سمت سیستان و بلوچستان بسته نیست و کارگاه‌های توسعه و خدمت‌رسانی در نقاط مختلف این استان برپاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تدوین 2 ‌سند ‌مهم برای محرومیت‌زدایی سیستان و بلوچستان/ دستور ویژه رئیس‌جمهور ‌برای اجرای دقیق سندرادیو تسنیم سیستان و بلوچستان| از شناسایی کانون جدید کرونایی تا مصائب بیماران اورژانسی سورانی150 واحد پلاسما برای درمان بیماران کرونایی استان سیستان و بلوچستان اهدا شد

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: تمام دلسوزان نظام اسلامی به توسعه همه جانبه سیستان و بلوچستان دلبسته‌اند و ما در «سیل همدلی» تعامل یکپارچه مردم با مسئولان شاهد رشد پرشتاب خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان و خانوارهای نیازمند بلوچستان بودیم.

استاندار یکی از فرصت‌های خوب دولت برای کمک به مرزنشینان استان را اختصاص سهمیه 1500 لیتری فروش سوخت در بورس عنوان کرد که باید این امر محقق و 20 درصد از سود آن را به حساب مرزنشینان واریز شود.

وی اظهار داشت: در مباحث مختلف صنعتی، اشتغال‌زایی، تولید و اکتشاف معادن شاهد اجرای مگاپروژه‌هایی هستیم که چهره سیستان و بلوچستان را متحول خواهند ساخت.

موهبتی ادامه داد: علاوه بر آن نیز در بخش‌های دیگر شاهد پویایی و ارتقای شاخص‌های خدمت‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان هستیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، معاون برنامه ریزی استانداری، شماری از مدیران کل ستادی استانداری و مدیران کل ادارات و نهادها و فرمانداران شهرهاستان‌های سیستان و بلوچستان نیز گزارش‌هایی از مشکلات و توانمندی‌ها و بیان اقدامات دولت در این مناطق ارائه دادند.

انتهای پیام/391/ش

R7843/P/S6,65/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سیستان و بلوچستان بیشتر بخوانید... هواشناسی سیستان و بلوچستان نسبت به رگبار و رعدوبرق در جنوب هشدار داد امام جمعه زاهدان: اجرای پروژه‌های جدید در سیستان و بلوچستان بر اساس اولویت باشد وزش بادهای ۱۲۰ روزه در سیستان شدت می‌گیرد؛ تندباد لحظه ای دید افقی در ایرانشهر را ۴۰۰۰ متر کاهش داد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... هواشناسی سیستان و بلوچستان نسبت به رگبار و رعدوبرق در جنوب هشدار داد امام جمعه زاهدان: اجرای پروژه‌های جدید در سیستان و بلوچستان بر اساس اولویت باشد وزش بادهای ۱۲۰ روزه در سیستان شدت می‌گیرد؛ تندباد لحظه ای دید افقی در ایرانشهر را ۴۰۰۰ متر کاهش داد واژه های کاربردی مرتبط سیستان و بلوچستان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ چگونه از خطر ابتلا به کووید-۱۹ در امان بمانیم+ پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی ۲ نوبخت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر ماه اجرایی می‌شود / واریز پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده ۳ گزارش ویدئویی | چرا جوانان ازدواج نمی‌کنند؟ ۴ کل اراضی قله دماوند به نام دولت سنددار شد / یک سانتی متر از اراضی این منطقه وقف نیست ۵ گزارش میدانی خبرنگار تسنیم از آتش‌سوزی تانکرهای حمل سوخت در کرمانشاه به همراه جزئیات و علت حادثه +‌ فیلم ۶ وعده رئیس‌جمهور برای توسعه پتروشیمی خراسان منتفی شد/ تیم‌داری صنایع ‌معنایی ندارد+ فیلم ۷ پرداخت ۸۲ درصد از مطالبات چایکاران/ تولید چای خشک امسال ۱۵ درصد افزایش یافت ۸ قطب صنعتی ایران محروم از صنایع تبدیلی کشاورزی/ وقتی محصولات کشاورزی استان مرکزی دور‌ریز می‌شود+ فیلم مهمترین اخبار استانها وعده رئیس‌جمهور برای توسعه پتروشیمی خراسان منتفی شد/ تیم‌داری صنایع ‌معنایی ندارد+ فیلم کل اراضی قله دماوند به نام دولت سنددار شد / یک سانتی متر از اراضی این منطقه وقف نیست عمل قلب باز کودک ۲۶ روزه در مشهد با موفقیت انجام شد ‌مصلحی در گفت‌وگو با تسنیم: توطئه‌های دشمن هیچ‌گاه به نتیجه نمی‌رسد / «امنیت پایدار» در کشور برقرار است مهمترین اخبار تسنیم دومین روز رزمایش پیامبر اعظم (ص) سپاه|حملات گسترده موشکی و پهپادی علیه اهداف در خلیج‌فارس/ شلیک موشک‌های بالستیک از عمق زمین گزارش| چرا آمار کرونا در کشور افزایش یافت؟/ از دوراهی سلامت و معیشت تا کلاف سردرگم ماسک و طرح ترافیک گزارش| آشفته بازارِ اصلاح طلبان پیش از انتخابات ۱۴۰۰/ تلاش برای فرار از کارنامه دولت روحانی و مجلس دهم عدنان منصور: پاسخ حزب‌الله قطعی است/ دوران بزن‌دررو برای اسرائیل پایان یافته است روحانی: چارچوب اقتصاد کشور به خوبی اداره شده است/وفور وجود دارد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۰۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت نخبگان موجب توسعه می‌شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه توانایی خوبی میان دانش آموزان و دانشجویان نخبه وجود دارد، گفت: تفکر، استعداد و خلاقیت جوانان و نوجوانان می‌تواند موجب تحول مثبت در جامعه شود که به همین دلیل باید از این توانایی‌ها در امر توسعه شهری و روستایی بهره گرفت.

محمد کرمی امروز، دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در نشست بزرگداشت روز ملی شوراها اظهار کرد: خوشبختانه سیستان و بلوچستان به سرعت در حال توسعه و پیشرفت است اما لازمه توسعه؛ مشارکت همه مردم است.

وی افزود: با توجه به اهمیت اقتصاد دیجیتال و استفاده از علم و فناوری در حوزه اقتصادی، تاکنون پنج هزار نفر در این زمینه آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: خوشبختانه توانایی خوبی در بین دانش آموزان و دانشجویان وجود دارد که می‌توان از این توانایی‌ها در امر توسعه شهری بهره گرفت.

وی تصریح کرد: کارها باید با نیت کسب رضایت الهی انجام شود چرا که این رضایت الهی، رضایت مردم را نیز به دنبال دارد و در نهایت اوست که شاهد و ناظر بر همه اعمال ماست.

کرمی اذعان کرد: امروز برای رسیدن استان به شاخص های توسعه کشوری، بیش از هر زمانی نیازمند وحدت و همبستگی هستیم چرا که اختلاف و دودستگی، برکت را از کارها می‌گیرد و موجب می‌شود ظرفیت‌های ما صرف رفع اختلافات شود.

وی خاطرنشان کرد: نواقص و مشکلاتی در همه شهرهای استان وجود دارد که ضرورت دارد به کیفیت انجام امور محوله در شهرها توجه ویژه شود و همواره استفاده از ایده‌ها و روش‌های نوین برای بهبود وضعیت شهرها در دستور کار شهرداری‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • استفاده از ظرفیت نخبگان موجب توسعه می‌شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است
  • نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل