Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی صادقی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح طرح اشتغال گلخانه‌ای مددجوی تحت حمایت کمیته امداد در راین بیان داشت: سیاست کلی کمیته امداد ایجاد اشتغال است، به ویژه در مشاغل جدید زودبازده که کمتر از یک سال به بازدهی برسند.

وی به تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال کمیته امداد اشاره کرد و افزود: در سال‌جاری به کمیته امداد بخش راین دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: طرح‌های گلخانه‌ای بخش راین بسیار موفقیت آمیز بوده‌اند که در این راستا از محل تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال شاهد افتتاح طرح اشتغال گلخانه‌ای با زیربنای هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا بودیم که این طرح زمینه اشتغال سه نفر را فراهم کرده است.

صادقی تصریح کرد: با اختصاص تسهیلات قرض الحسنه‌ای که کمیته امداد در اختیار مددجویان بخش‌های آسیب پذیر بخش راین قرار داده زمینه ایجاد ۱۰۰ طرح اشتغال فراهم شده است.

وی بیان کرد: اگر همه دستگاه‌های مربوطه با مددجویان کمیته امداد در زمینه صدور مجوزها همکاری لازم را داشته باشند تسهیلات اشتغالزایی این بخش افزایش می‌یابد که در این صورت شاهد اشتغال مددجویان تحت حمایت این بخش و فرزندان آن‌ها خواهیم بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کرمان به مزیت راه اندازی گلخانه‌ها در بخش راین اشاره کرد و ادامه داد: عمده‌ی گلخانه‌ها در جنوب استان واقع شده‌اند و فصل محصولات گلخانه‌ای جنوب عمدتاً در زمستان است لذا با راه اندازی گلخانه در منطقه راین می‌توان نیاز بخشی از استان و منطقه را به محصولات گلخانه‌ای جبران کرد.

وی گفت: در هر منطقه‌ای شاهد اصالت برخی از مشاغل هستیم که در بخش راین صنعت چاقوسازی قدمت خاصی دارد بنابراین کمیته امداد آمادگی دارد در بحث توسعه این صنعت تسهیلاتی در اختیار متقاضیان واجد شرایط بگذارد.

صادقی خطاب به کارفرمایانی که زمینه اشتغال مددجویان را فراهم می‌آورند افزود: به ازای به کارگیری هر فرزند مددجو به کارفرما مبلغ ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال پرداخت خواهیم کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کرمان در بخشی از سخنان خود به اصالت و محبوبیت جهانی فرش کرمان اشاره کرد و یادآور شد: کمیته امداد از سال‌ها قبل در بحث اشتغال‌زایی در حوزه قالیبافی در برخی از مناطق استان فعالیت داشته که هم اکنون چهار هزار و ۴۰۰ قالیباف تحت حمایت این نهاد در استان فعالیت دارند.

وی ادامه داد: یکی از مدل‌های جدید اشتغال توسط کمیته امداد که در بخش راین انجام شده آموزش بافت گلیم شیرگی پیج سیرجان در این منطقه می‌باشد و در حال حاضر تعدادی از مددجویان این بخش آموزش‌های لازم را فراگرفته‌اند و در حال بافت این نوع گلیم هستند.

کد خبر 4986038

منبع: مهر

کلیدواژه: تسهیلات اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد یحیی صادقی کمیته امداد کرمان ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه اقامه نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا ازدواج بیرجند مجلس شورای اسلامی عید سعید قربان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال کمیته امداد گلخانه ای بخش راین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۰۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، این خیر ۳۵ ساله حدود ۷ سال پیش در شب‌های قدر با طرح اکرام ایتام کمیته امداد آشنا شد و با مراجعه به کمیته امداد حمایت یک فرزند یتیم را بر عهده گرفت و کم کم در این سال‌ها به همراه همسرش تعداد فرزندان را افزایش داد.


وی انگیزه خود را از انجام امور خیرخواهانه دستگیری از نیازمندان به‌ویژه ایتام و رفع مشکلات آنها بیان کرد و گفت: افزایش حقوق، پذیرش در مقطع دکتری، بهبود شرایط کاری از ثمرات دعای یتیمان بوده است.


این معلم نیکوکار قصد دارد یتیمان بیشتری را تحت حمایت قرار دهد.

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد