Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حمزه برین،معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت تلاش داریم تا در ارائۀ تسهیلات مناسب به نیازمندان در عرصۀ اشتغال کمک کنیم و عرصه‌های شغلی که نیازمند مشارکت و کمک دستگاه‌ها هستند را فعال کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمزه برین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات با عنوان نهضت تعاون و احسان اظهار کرد: در راستای بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای مرحلۀ دوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه، برنامه‌ریزی از سوی مجموعۀ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدواریم براساس این برنامه‌ریزی، در سه مرحله و سه مقطع زمانی مشخص از جمله دهۀ ولایت و به مناسبت ایام این دهه و به نام امام علی(ع)، دهۀ اول محرم به نام امام حسین(ع) و دهۀ پایانی ماه صفر به نام پیامبر اکرم(ص) برنامۀ زرمایش را داشته باشیم.

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: مرحلۀ دوم رزمایش مواسات با عنوان نهضت تعاون و احسان، یک فعالیت مشترک است و مطابق مرحلۀ نخست رزمایش با کمک تمام دستگاه‌های دولتی و نهادی انقلابی در سطح استانی اجرا می‌شود.

برین بیان کرد: جلسات ستاد استانی شکل گرفته و فعالیت‌های آن در حال انجام است؛ امیدواریم با همت گروه‌های جهادی بسیج، پایگاه‌های مقاومت بسیج، هیئت‌های مذهبی و ارگان‌های انقلابی در راستای شناسایی دقیق نیازمندان، نظم خاصی در توزیع بسته‌های حمایتی صورت بگیرد.

توزیع بسته‌های حمایتی در ایام محرم و صفر
وی ادامه داد: امیدواریم در ایامی که پیش رو داریم و نذوراتی که مردم هر ساله در ایام مختلف از جمله محرم، عید غدیر و دهۀ پایانی صفر توزیع می‌کنند، در سال‌جاری نیز این نذورات برای تهیۀ بسته‌های حمایتی جمع‌آوری و متناسب با نیاز نیازمندان توزیع شود.

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به برنامه‌های سپاه در راستای راهبرد سال‌جاری مبنی بر جهش تولید تصریح کرد: مجموعۀ سپاه به واسطۀ بهره‌مندی از اقشار مختلف بسیج و سازوکار مناسبی که در این راستا شکل گرفته است، تلاش دارد با فعالیت گروه‌های مختلف در به کارگیری مناسب از متخصصان و فعال‌سازی صنوف مختلف در این حوزه کمک کند.

این مقام مسئول یادآور شد: همچنین تلاش داریم تا در ارائۀ تسهیلات مناسب به نیازمندان در عرصۀ اشتغال کمک کنیم و عرصه‌های شغلی که نیازمند مشارکت و کمک دستگاه‌ها هستند را فعال کنیم.

وی در پایان گفت: هماهنگی خوبی از سوی سپاه با سایر دستگاه‌ها ایجاد شده و ستادهای تخصصی در جهاد کشاورزی، صنعت و مشاغل موجود شکل گرفته است تا بتوانیم با کمک یکدیگر زمینه‌های رفع موانع موجود در حوزه‌های مختلف را رفع کنیم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: دوم رزمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۰۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی

ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت:  ۱۱۰ دندانپزشک و ۲۰۰ دستیار دندانپزشک داوطلب به نیازمندان زنجانی خدمات دندانپزشکی ارائه و داروهای مورد نیاز مراجعان رایگان ارائه خواهد شد.

حکمت‌اله هاشمی شامگاه دیروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه)  در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جمعیت  هلال‌احمر استان زنجان با مشارکت قرارگاه الکفیل ۱۱۰ یونیت دندان‌پزشکی برای ارائه خدمات به نیازمندان در کشیدن، پر کردن، جرم‌گیری، برساژ و عصب‌کشی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در مجموعه ۶ هزار نفری ورزشگاه انقلاب شهر زنجان مستقر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ۳۱۰ دندانپزشک و دستیار دندان‌پزشک در ارائه این خدمات همکاری و مشارکت دارند، تصریح کرد: از این تعداد ۲۴۰ نفر از داوطلبان جمعیت هلال‌احمر وظیفه خدمت‌رسانی به مراجعان را بر عهده دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با تاکید بر اینکه هزار فریم عینک برای مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و بهزیستی تامین شده است، گفت: پس از انجام معاینات مورد نیاز این فریم‌ها تحویل بیماران نیازمند داده خواهد شد.

او از راه اندازی بیمارستان درمان و توان‌بخشی در کنار خدمات دندانپزشکی خبرداد و یادآور شد: در این بیمارستان خدمات ویزیت و ارائه داروی رایگان به مراجعان از ۱۲ لغایت ۱۵ اردیبهشت ماه جاری انجام خواهد شد.

هاشمی با یادآوری اینکه در این مدت بیان شده پزشکان عمومی و متخصص کودکان، زنان و زایمان، تغذیه، داخلی، کلیه، ریه کودکان و قرنیه در بیمارستان درمان و توان‌بخشی، بیماران نیازمند را ویزیت خواهند کرد، افزود: نوزادان و کودکان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد به لحاظ سلامت حرکتی و جسمی معاینه خواهند شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، این معاینات را صافی کف پا، پای پرانتزی و گودی کمر برشمرد و گفت: در صورت تشخیص پزشک برای درمان در صورت داشتن مشکل، این کودکان و نوزادان  جهت درمان به مراکز درمان و توانبخشی هلال احمر استان ارجاع داده می‌شوند.

 وی با بیان اینکه در مدت ارائه خدمات دندانپزشکی، درمان و توانبخشی پنج  مشاور داوطلب جمعیت هلال احمر آماده ارائه خدمات مشاوره به مراجعان خواهند بود، افزود: علاوه بر خدمات بیان شده، روزانه چهار مربی هلال‌احمر اقدام به ارائه آموزش‌های امداد و کمک‌های اولیه به عموم مردم و علاقمندان به صورت رایگان خواهند کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد
  • پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در بوشهر
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • رزمایش اطفای حریق در جنگل‌های تمام استان‌ها اجرا می‌شود
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  • اشتغال‌زایی جوامع محلی با فرآوری محصولات بلوط
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی