Web Analytics Made Easy - Statcounter

 خرده‌فروش مواد مخدر با 6 میلیون تومان درآمد روزانه توسط پلیس شناسایی و به دام افتاد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت یک خرده‌فروش موادمخدر خبر داد و گفت: از وی بیش از ۶ میلیون تومان اسکناس کشف و در بررسی‌های بیشتر مشخص شد این وجوه نقد درآمد حاصله از فروش موادمخدر توسط وی در یک روز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا ،  سی و هفتمین مرحله از طرح "رعد" توسط پلیس پیشگیری تهران بزرگ به اجرا درآمد.در این طرح کلانتری‌ها، مکلف شده‌اند حوزه استحفاظی خود را از وجود مجرمان، پاکسازی کنند.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان؛ سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران انتظامی موفق به بازداشت خرده‌فروش مواد مخدر و کشف حدود 700 گرم حشیش از وی شدند.

وی تصریح کرد: این موادفروش پس از مواجه شدن با مأموران قصد فرار و درگیری با آنها را داشت که توسط مأموران کلانتری 130 نازی‌آباد بازداشت شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: از این خرده‌فروش موادمخدر بیش از 6 میلیون و 500 هزار تومان اسکناس کشف و در بررسی‌های بیشتر مشخص شد این وجوه نقد درآمد حاصل از فروش موادمخدر توسط وی در یک روز بوده است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا رکنا فرار اخبار حوادث پول عکس مرد دام فروش مواد مخدر حوادث تهران اخبار تهران عکس فیلم تهران اخبار تهران ایران تلگرام قتل حوادث تهران کرونا مرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۱۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد

به گزارش قدس خراسان، سرتیپ محمدکاظم تقوی اظهار کرد: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان در اقدامی اطلاعاتی، یک محموله موادمخدر را ردزنی و پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی در اقدامی غافلگیرانه، خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر را در یکی از خیابان‌های شهر مشهد متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در بازرسی از خودرو ۵۰ کیلوگرم حشیش کشف و یک متهم زن و یک متهم مرد تبعه خارجی را نیز دستگیر کردند.

به گفته وی، در بازرسی از مخفیگاه متهمان در بلوار توس نیز ۱۹۷ کیلوگرم حشیش کشف شد.

تقوی گفت: ۲متهم دستگیرشده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • شروین و گوهری: تو ستاره‌ای نه من!
  • جام حذفی عجیب: هوادار، تنها تهرانی یک چهارم!
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم موادمخدر در مراغه