Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: با هماهنگی به عمل آمده طی یک ابتکار در سپاه ثارالله پویشی برای قربانی به نیت شهید سلیمانی و در راستای کمک مؤمنانه فعال شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سردار حسین معروفی، چهارشنبه(8 مرداد) با تبریک پیشاپیش عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت و ابراز امیدواری بر اینکه به توفیق الهی در این دهه با در معرفت بیشتر نسبت به ائمه هدی علیهم السلام زندگی را در مسیر حقیقی ائمه هدی که حقیقت دین هستند قرار دهیم؛ نکاتی راجع به کمک مؤمنانه با سنت حسنه قربانی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: سردار شهید و عزیزمان سرداردلها حاج قاسم سلیمانی حق بزرگی بر گردن ملت بزرگ ایران به طور خاص و طبیعتاً مردم عزیز و نجیب کرمان و به طور عام برای همه بشریت دارد.

 

 

وی با بیان اینکه آن شهید عزیز بیش از چهل سال همه وجود و جان و آبروی خود را کف دست گذاشت؛ گفت: هم در دوران پرافتخار دفاع مقدس در آن جنگ نابرابر فرماندهی لشکر همیشه پیروز ثارالله و هم در جریان پاکسازی اشرار و امنیت منطقه جنوب شرق کشور جمهوری اسلامی ایران و هم در جبهه مقاومت مقابله با همه دشمنان بشریت و دشمنان مسلین و دشمنان مردم عزیز منطقه و دشمنان ملت بزگ ایران و انقلاب اسلامی چهل سال مجاهدت کرد و امسال به این ایام در عید سعید قربان اولین عید قربانی آن شهید عزیز و بزرگوارمان است.

 

 

سردار معروفی اظهار داشت: با هماهنگی به عمل آمده با یک ابتکار در سپاه ثارالله پویشی را فعال کردیم با این مضمون که هر ناحیه مقاومت یک قربانی، هر حوزه مقاومت یک قربانی، هر پایگاه بسیج یک قربانی، و هرمسجد یک قربانی، در روز عید سعید قربان به نام این شهید عزیز قربانی و گوشت آن را بین خانواده هایی که به واسطه ویروس منحوس کرونا دچار آسیب شدند، توزیع کنند.

 

 

وی این حرکت را در راستای آنچه که شهید سلیمانی در حوزه مردم محوری همه وجودش را برای ملت بزرگ ایران تقدیم کرد، دانست و افزود: ضمن قربانی کردن به نام این شهید عزیز و بزرگوارمان با همان نگاه بزرگ ایشان نسبت به مردم که مردم خط قرمز بزرگ ما هستند ما هم این قربانی را که به نیابت از این شهید عزیز و برای این شهید عزیز انجام می دهیم گوشت آن را تقدیم به خانواده های عزیزی که دچار این ویروس منحوس شده اند می کنیم که بزرگ ترین انفاق هم همین موضوع در جریان کمک مؤمنانه است.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: شروع کمک مؤمنانه از اول دهه امامت در مرحله دوم کمک مؤمنانه در کشور و در استان است که امیدواریم با یک کار ارزشمند و بیادماندنی حرکت بزرگ دیگری را در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی به فضل الهی انجام بدهیم.

 

 

کسانی که می خواهند در این پویش بزرگ شرکت کنند می توانند به مساجد و پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسییج سپاه در سراسر استان مراجعه کنند و فرماندهان نواحی و حوزه مقاومت و فرماندهان بسیج آماده هستند که نذورات آنها را تحویل بگیرند و با رعایت پروتکل های بهداشتی آنها را ذبح و تقدیم مردم کنند.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: مساجد و پایگاه های مقاومت پویش قربانی شهید سلیمانی شهید عزیز سپاه ثارالله کمک مؤمنانه یک قربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۱۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی در ایجاد پایگاه‌های بزرگ‌داده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دکتر دهقانی در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه جدی دولت برای توسعه فناوری هوش مصنوعی افزود:با حمایت و پیگیری جدی شخص رئیس‌جمهوری، معاونت علمی و مرکز ملی هوش مصنوعی امسال شاهد ارتقای جایگاه، کاربرد‌ها و رتبه ایران در هوش مصنوعی خواهیم بود و سرعت این توسعه افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای کاربردی‌سازی مقالات علمی و مقاله‌های این حوزه افزود: رتبه تولید علم عموماً به تعداد مقالات علمی و ضریب تأثیر آنها ارجاع داده می‌شود. برای آن‌که بتوانیم تولیدات علمی و پژوهش‌ها را کاربردی کنیم به زیرساخت‌ها و سخت‌افزار‌های پیشرفته، قانون‌گذاری یا تنظیم‌گری و حمایت‌های عملی و اجرایی نیاز داریم.

دکتر دهقانی با اشاره به راه اندازی مرکز ملی هوش مصنوعی و نقش آفرینی شورای راهبری فناوری هوش مصنوعی با هدف توسعه کاربرد‌های این فناوری به دست مردم عنوان کرد: ایجاد بستر و زمینه توسعه زیرساخت‌ها و امکانات کاربری هوش مصنوعی از اهداف اصلی این مرکز ملی است، به طوری که بخش خصوصی بتواند با استفاده از امکانات و کاربری سخت‌افزارها، توسعه ابزار‌ها و کاربرد‌های هوش مصنوعی را محقق کند. بخش خصوصی در این امر نقش آفرینی خواهد کرد و زیرساخت‌های پردازشی و پایگاه‌های داده‌ای بزرگ را فراهم می‌کند. داده از مهم‌ترین ابزار‌هایی است که کمک می‌کند جریان کاربردی‌سازی هوش مصنوعی در حوزه‌های مختلف پزشکی، ارتباطات و مالی و دیگر حوزه‌ها شکل گیرد.

وی با اشاره به تمرکز جدی شخص رئیس‌جمهوری، معاونت علمی و مرکز ملی هوش مصنوعی بر توسعه و کاربردی سازی این فناوری گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال از نظر عملیاتی و اجرایی شدن کار‌های کاربردی سال پرباری باشد تا کشور هم از نظر رتبه کاربرد هوش مصنوعی سریع‌تر ارتقای پیدا کند.

دیگر خبرها

  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • لزوم فرهنگ سازی مراجعه به مشاوره، ضرورت جامعه مدرن
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی در ایجاد پایگاه‌های بزرگ‌داده
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد