Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان از دریافت مجوز برای برگزاری آزمون ورودی مدارس سمپاد خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، از وزارت آموزش‌وپرورش، آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان روزهای نهم و دهم مردادماه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش آزمون ورودی پایه هفتم روز پنجشنبه نهم مردادماه از ساعت 9 صبح و در محل حوزه‌های از پیش تعیین‌شده برگزار خواهد شد، همچنین آزمون ورودی پایه دهم روز جمعه دهم مردادماه از ساعت 9 صبح و در محل حوزه‌هایی که در کارت‌های ورود به جلسه تعیین‌شده است،برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارت‌های ورود به جلسه‌ای که برای 27 تیرماه صادرشده بود برای این آزمون نیز معتبر بوده به‌جز تاریخ برگزاری بقیه موارد آن قابل استناد است.

لذا خانواده‌های گرامی نیازی به چاپ مجدد کارت ورود به جلسه ندارند.

همچنین سمپاد از خانواده‌های عزیز درخواست کرد نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای پیشگیری از سرایت ویروس کووید- 19 اهتمام جدی به عمل‌آورده از ازدحام مقابل حوزه‌های آزمون پرهیز نمایند.

انتهای پیام/4145

منبع: آنا

کلیدواژه: سمپاد آزمون سمپاد سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان آزمون ورودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۱۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ احسان طاهری گفت: از مجموع هزارو ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد استان شرکت کردند.
وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.
وی گفت: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • روز دوم نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ با رقابت گروه‌ تجربی
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • انتقاد از رایگان نشدن هزینه سمپاد دهک اول تا چهارم
  • اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
  • آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳
  • امروز، چهارشنبه آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • ساعت ۱۲ امشب آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳
  • امروز آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری