Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@07:46:59 GMT

نرم‌افزار پخش کسبه، ویژه بازاریاب‌ها و مراکز پخش

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۱۴۸۲

نرم‌افزار پخش کسبه، ویژه بازاریاب‌ها و مراکز پخش

کسبه سیار به ویژه بازاریاب‌ها و مراکز پخش مویرگی برای مدیریت بهینه کسب و کار خود به یک نرم افزار حسابداری قدرتمند با قابلیت استفاده به صورت سیار نیازمند هستند. نرم‌افزارهای حسابداری پخش با قابلیت استفاده همزمان روی کامپیوتر، گوشی موبایل و دستگاه کارتخوان اندرویدی گزینه بسیار ایده‌آلی برای این دسته از افراد می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کسبه، نرم افزار پخش مویرگی کسبه با قابلیت اجرا روی کامپیوتر، موبایل، تبلت و کارتخوان بانکی امکانات کم نظیری را جهت صدور فاکتور در محل و جمع آوری حساب در اختیار افراد سیار و مراکز پخش  قرار می‌دهد. شما می‌توانید نرم‌افزار کسبه را فقط روی یکی از این دستگاه‌ها یا روی تمامی آنها استفاده نمایید. معمولا نصب نسخه تحت اندروید نرم‌افزار کسبه روی موبایل یا تبلت، یا خرید کارتخوان اندرویدی کسبه برای افراد سیاری که به صورت شخصی فعالیت می‌نمایند گزینه بسیار مناسبی است. این در حالی است که مراکز پخش مویرگی علاوه بر نسخه‌های اندرویدی حسابداری کسبه، به نسخه ویندوز آن نیز نیازمند هستند تا بتوانید از طریق کامپیوتر عملکرد بازاریاب‌ها را بهتر مدیریت نمایند.

در صورتی که شما به صورت شخصی فعالیت می نمایید و قصد صدور فاکتور، چاپ آن و تسویه حساب در محل مشتری را دارید بهترین گزینه برای شما  خرید کارتخوان اندرویدی می‌باشد. با استفاده از کارتخوان اندرویدی کسبه می‌توانید رسید تراکنش بانکی و فاکتور را همزمان روی چاپگر دستگاه پوز چاپ نمایید. البته در صورتی که قبلا اقدام به خرید چاپگرهای سیار نموده‌اید، باز هم نرم افزار کسبه برای شما مثمر ثمر خواهد بود. با نصب نرم‌افزار کسبه روی موبایل یا تبلت خود براحتی از طریق بلوتوث می‌توانید فاکتور را روی چاپگر سیار چاپ نمایید. در صورتی که می‌خواهید هزینه‌های خود را کمینه نمایید و قصد خرید کارتخوان اندرویدی یا چاپگر سیار را ندارید، این بار نیز نرم‌افزار کسبه با امکان اشتراک گذاری فاکتور از طریق شبکه‌های اجتماعی شما را یاری خواهد کرد.

در صورتی که فعالیت شما در قالب مراکز پخش مویرگی می‌باشد و قصد مدیریت مانده حساب بازاریاب‌ها و مشتریان خود را دارید، بایستی نسخه تحت ویندوز نرم‌افزار کسبه را نیز تهیه نمایید. بازاریاب‌ها و عوامل پخش مجموعه شما از طریق موبایل، تبلت یا کارتخوان اندرویدی اقدام به ثبت و چاپ فاکتور می‌نمایند. سپس فاکتورهای صادر شده را از طریق فضای ابری نرم‌فزار کسبه، از طریق اینترنت، برای سیستم کامپیوتر مرکزی ارسال می‌نمایند. حال شما در دفتر کار خود اسناد ثبت شده توسط بازاریاب‌ها را بررسی می نمایید و تنها با چند کلیک ماوس فاکتورها و سایر اسناد حسابداری ایجاد شده توسط بازایاب‌ها تایید نهایی می‌شوند و به نرم افزار حسابداری کسبه تحت ویندوز منتقل خواهند شد.

در مجموع با امکاناتی که نرم افزار حسابداری پخش کسبه در اختیار شما قرار می‌دهد، براحتی می توانید به صورت سیار اقدام به صدور، چاپ و تسویه‌ی فاکتورها نمایید. علاوه بر این، مدیریت آسان مانده حساب اشخاص و مانده موجودی انبار از امکانات برجسته این نرم‌افزار است. در نهایت نرم‌افزار کسبه گزارشات متنوع و کابردی، مانند گزارش سود و زیان، را در اختیار شما قرار می‌دهد. به منظور آشنایی بیشتر با نرم‌افزار پخش کسبه می توانید به وب سایت حسابداری کسبه مراجعه و اقدام به برقراری تماس تلفنی با این مجموعه نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کسبه نرم افزار حسابداری کارتخوان اندرویدی نرم افزار کسبه بازاریاب ها پخش مویرگی مراکز پخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۱۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بافق میزبان کنفرانس بین المللی تحقیقات شتر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، خمیس آبادی در نشست کمیته فنی شتر کشور در بافق گفت: اولین کنفرانس بین المللی شتر در آبان ماه ۱۴۰۳ که سال جهانی شتر است، در ایستگاه تحقیق و توسعه شتر تک کوهانه کشور، وابسته به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی کشور برگزار خواهد شد. 

وی افزود: نشست هماهنگی برگزاری این کنفرانس، به میزبانی فرمانداری بافق برگزار و برای تدوین برنامه‌های آن برنامه ریزی شد چراکه این کنفرانس نقش مهمی در توسعه اقتصادی و اجتماعی شهرستان بافق خواهد شد. 

خمیس آبادی بیان کرد: استان یزد از نظر تعداد نفرات شتر، سومین استان کشور ولی از نظرتحقیقات و مطالعات فناورانه و کاربردی انجام شده، جایگاه استان یزد در کشور برتر است.

وی ادامه داد: در سند یزد نوین که برنامه دولت سیزدهم در استان یزد است، قرار است تعداد نفرات شتر از حدود ۱۵ هزار نفر به ۳۰ هزار نفر در بازه زمانی پنج ساله و براساس پهنه‌های موجود در استان، افزایش پیدا کند و فعالیت‌های جمعی و نیاز‌های فناورانه آن به نتیجه برسد.

رئیس مؤسسه تحقیقات دام کشور گفت: در راستای توسعه تحقیقات شتر یکی از محورها، موضوع سامانه بهره وری شتر است که طرح تحقیقاتی آن در چندسال اخیر انجام شد و خروجی این طرح، نرم افزار ساربانیار است که توانسته ایم با این نرم افزار تمامی شتر‌ها و شترداران، را ردیابی کنیم. 

وی، افزود: این نرم افزار باعث می‌شود که شتر‌ها رصد شوند و درصورت خطر و خارج از حوزه چرای خود، نرم افزار اخطار می‌دهد و علاوه بر این، وضعیت تولیدمثلی شتر، تغذیه، وزن شتر و... از طریق این نرم افزار مشخص می‌شود و می‌توان مدیریت تغذیه و بهداشت و... شتر را توسعه داد.

خمیس آبادی بیان داشت: سالیانه در استان یزد حدود ۸۰۰ تن گوشت شتر تولید می‌شود که قرار است طبق سند یزد نوین، این میزان ۲ برابر شود. 

وی گفت: شهرستان بافق دارای ۲ هزار و ۵۰۰ نفر شتر است که حدود ۵۰۰ نفر بهره بردار در این حوزه فعالیت دارند.

رئیس مؤسسه تحقیقات دام کشور بیان کرد: پهنه ۵۰ هکتاری برای بحث تخصصی و صنعتی کردن پرورش شتر در نظر گرفته شده است که برای واگذاری در حال اقدام است.

دیگر خبرها

  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • بافق میزبان کنفرانس بین المللی تحقیقات شتر
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • کاسب حبیب الله‌،طرحی برای تجلیل از کاسبان خوشنام
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است