Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@11:25:13 GMT

فصل‌های آخر بازی تاج و تخت بن سلمان

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۱۵۰۰

فصل‌های آخر بازی تاج و تخت بن سلمان

گفته می شود بن سلمان در بازی تاج و تخت آل سعود همه رقبای خود را به بهانه های مختلف بازداشت کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از  پرس تیوی، بزرگترین حزب در پارلمان اروپا اظهار داشت كه این نگرانی وجود دارد كه محمد بن سلمان ، ولیعهد عربستان سعودی ، كوشش كند محمد بن نایف ، رقیب خود را در بازداشت به قتل برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد که حزب خلق اروپا (EPP) خواستار تعیین فوری سرنوشت بن نایف در بازداشت شده است. گفته می شود بن سلمان در بازی تاج و تخت آل سعود همه رقبای خود را به بهانه های مختلف بازداشت کرده است.

 

این گروه گفتند شواهدی بدست آورده اند که نشان می دهد وضعیت سلامتی بن نایف در زندان سعودی رو به وخامت گذاشته است.

 

بن سلمان در جریان یک کودتای داخلی در سال 2017 بن نایف را از سمت ولیعهدی برکنار کرد و خودش این سمت را برگزید.

 

از زمان برکناری وی ، بن نایف به طور موقت تحت بازداشت خانگی بوده و از خروج او از کشور خودداری شده است.

 

واشنگتن پست با انتشار گزارشی فاش كرد كه بن سلمان در حال آماده سازی مجموعه ای از فساد و اتهامات علیه بن نایف است. از نمونه اینها اتهام اختلاس 15 میلیارد دلاری توسط بن نایف است.

 

لشگر سایبری سلمان و پسرش از ماه ها پیش در فضای مجازی یک سری شکایت ها و اتهامات علیه شاهزاده های سعودی از جمله بن نایف مطرح می کنند. کاربران توئیتری با حساب های جعلی سعی می کنند اینطور نشان دهند که مردم عربستان از این شاهزاده ها دل خوشی ندارند.

 

شواهد نشان می دهد بن سلمان تا پایان سال 2020 تخت پادشاهی را به طور رسمی از پدرش تحویل خواهد گرفت. سلمان پادشاه عربستان به سختی بیمار است و قادر به اداره امور کشور نیست. پادشاه 84 ساله هفته گذشته به سختی از محل بیمارستان جلسه مجلس این کشور را اداره کرد.

 

شرایط در خاندان آل سعود به گونه ای است که هیچ شاهزاده ای حق مصاحبه با رسانه ها را ندارد و هیچ کس هم حق مسافرت به خارج از عربستان را ندارد.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: اختلاف بن سلمان و سلمان ادعاهای بن سلمان محمدبن سلمان بن سلمان بن نایف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۱۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!

رئیس لالیگا اعلام کرد که مسابقات فوتبال اسپانیا در آمریکا برگزار می‌شود.

به گزارش فارس،‌ خاویر تباس از برگزاری لالیگا در آمریکا از فصل 2026-2025 خبر داد.

تباس در خصوص اینکه چه تعداد مسابقه و در کدام هفته‌ها در آمریکا برگزار می‌شود را به وقتی دیگر موکول کرد. به احتمال فراوان بازی‌های لالیگا اگر در آمریکا برگزار شود، به وقت ایران بامداد خواهد بود.

فوتبال اسپانیا به دلیل درآمد زایی در این سال‌ها تصمیم گرفته در ورزشگاه‌های نقاط دیگر جهان مسابقات خود را برگزار کند.

از 2 سال پیش، بازی‌های سوپرکاپ اسپانیا در عربستان برگزار می‌شود!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مسی و رونالدو، مانند فراری و لامبورگینی هستند شکست پروژه لژیونرهای پولی در عربستان!

دیگر خبرها

  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد