Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@03:10:37 GMT

قطعه جدید غلامرضاصنعتگر برای امام رضا(ع)/ فیلم

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۱۵۴۱

قطعه جدید غلامرضاصنعتگر برای امام رضا(ع)/ فیلم

به گزارش افکارنیوز،

 ویژه برنامه «با تو حالم خوبه» با همکاری مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی چهارشنبه شب‌ها از ساعت ۱۹ تا ۲۰ به صورت زنده از صحن انقلاب حرم مطهر امام رضا (ع) روی آنتن رادیو «جوان» می‌رود.

اخبار فرهنگ و هنر - ترانه تیتراژ «با تو حالم خوبه» با شعری از قاسم صرافان و به خوانندگی و آهنگسازی غلامرضا صنعتگر تولید شده که از امشب و در آستانه دهه ولایت رونمایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این برنامه به صورت ویژه در دهه ولایت ۸ تا ۱۸ مرداد هر شب ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۰ پخش می‌شود.

چهارشنبه‌ها از جمله روزهای وارده برای زیارت حضرت رضا (ع) است و به همین دلیل این برنامه هر چهارشنبه روی آنتن می‌رود. در روزها و ماه‌های اخیر، جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، بسیاری از مردم نمی‌توانند به مشهد مقدس سفر کنند، در این شرایط شبکه رادیویی جوان بر آن شد تا هر هفته، چهارشنبه‌ها به این شهر سفر کند تا مخاطبان بتوانند از طریق امواج این ایستگاه رادیویی، امام رضا (ع) را زیارت کنند.

بخش «نجات یافتگان» از جمله آیتم‌های این برنامه است که در هر قسمت با همکاری آستان قدس رضوی، یکی از بیمارانی که در حرم امام رضا (ع) شفا یافته است درباره داستان بیماری خود و حال و احوالش پس از بهبودی، با رادیو جوان گفتگو می‌کند.

«گردشگری در حرم رضوی» از دیگر آیتم‌ها است که به معرفی بخش‌های مختلف حرم، موزه‌ها و نگارخانه‌ها، آشپزخانه حرم، بزرگان دفن شده در جوار حرم مطهر و … می‌پردازد.

«پویش عکس سلفی» جوان‌ها و نوجوان‌ها با حرمین شریفین امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) از بخش‌های دیگر این برنامه است که هر روز شنوندگان از طریق فضای مجازی تصاویر خود را برای رادیو جوان ارسال می‌کنند تا با اسم خودشان در رادیونمای این ایستگاه رادیویی منتشر شود.

شنوندگان این ایستگاه رادیویی همزمان می‌توانند از طریق لایو اینستاگرام به نشانی @radiojavan.ir به صورت زنده بارگاه امام رضا (ع) را زیارت کنند.

سیروس رجبی و مجتبی حسنی تهیه‌کنندگان، حسن خلقت دوست، مجید عسگری، حامد مشکینی و ابوالفضل اینانلو گویندگان، صادق علیخانی، گزارشگر و مهدی شاهرضایی، مشاور این برنامه هستند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: امام رضا ع حضرت معصومه س رادیو جوان غلامرضا صنعتگر خواننده مشهور پاپ امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۱۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاحیه برنامه های هفته سنه / سردیس استاد عباس کمندی رونمایی شد + فیلم

 شهردار سنندج پنجشنبه شب در آئین افتتاحیه برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی هفته سنه که در پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد، اظهار کرد: سنندج در طول تاریخ همواره مامن و خاستگاه مردان و زنانی است که با شجاعت، جسارت، عشق و ایمان خشت بر خشت نهاده و میراثی اینچین گرانبها و گنجینه‌ای پر از هنر و دانایی و خرد از خویش به یادگار گذاشته‌اند.

سیدانور رشیدی گفت: به مناسبت هفته فرهنگی سنه ۱۹ عنوان برنامه شاخص شهرداری سنندج تدارک شده است.

وی یادآور شد: در برنامه‌ریزی برای اجرای ویژه برنامه‌های هفته سنه به هنر‌های گوناگون و اقشار و طیف‌های مختلف سنی توجه شده است.

وی، رونمایی از سردیس استاد نام آشنای کردستان استاد عباس کمندی را از برنامه‌های شاخص هفته سنه بیان کرد و ادامه داد: طی روز‌های اخیر شاهد ایثار جان یکی از شهروندان به نام آرمان بنفشی که برای نجات ۴ شهروند گرفتار در چاه بودیم با پیشنهاد استاندار مسیری به نام این جوان ایثارگر در این مراسم فرهنگی خواهیم بود.

همزمان با برگزاری آیین افتتاحیه ویژه برنامه‌های هفته سنه از سردیس استاد نام‌اوازه عباس کمندی رونمایی شد.

زنده یاد عباس کمندی متولد سال ۱۳۳۱ در شهر سنندج است. بر اساس آنچه عنوان شده است این هنرمند عرصه موسیقی هرگز از هیچ کس تقلید نکرده و سبک مخصوص به خود را داشت.

استاد کمندی اول خرداد ماه سال ۹۳ در سن ۶۲ سالگی به دلیل ایست قلبی در بیمارستان توحید سنندج دار فانی را وداع گفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • نظر علیرضا طلیسچی درباره حضورش در شب‌های زودیاک و آهنگ پرطرفدارش «پاقدم»
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • پای «توقف اتانازی» به رادیونمایش باز شد
  • افتتاحیه برنامه های هفته سنه / سردیس استاد عباس کمندی رونمایی شد + فیلم
  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»
  • بحران فرونشست در ۳۵۹ دشت ایران
  • درخشش رادیو فرهنگ در جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • پژوهش ستون مستندسازی رادیویی است/ برنامه‌ساز حرفه‌ای آموزش ببیند
  • ۲۷ سال برنامه‌های «راه شب» را اجرا کردم