Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی و سرپرست تیم ملی فرنگی نونهالان گفت: کشتی‌گیرها هم راضی به برگزاری مسابقات نیستند چرا که حتی مسائل مالی هم نمی‌تواند کاری کند که جانشان را به خطر بیندازند.

فرهاد اسماعیل نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: اکنون در فضای باز شهر نوشهر و استادیوم‌های فوتبال تمرین می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره برگزاری لیگ کشتی عنوان کرد: برگزاری لیگ باید بدون تماشاگر باشد و نبود تماشاگر هم حضور اسپانسرها را لغو می‌کند. برخلاف تمام رشته‌های دیگر، کشتی درگیری خیلی نزدیکی با هم دارد و بعید می‌دانم وزارت بهداشت، ستاد مبارزه با کرونا و حتی فدراسیون اجازه برگزاری مسابقات را بدهند. 

مربی سابق تیم ملی فرنگی در المپیک ریو عنوان کرد: در فوتبال با آن فاصله‌شان، چند تیم به کرونا مبتلا شدند. در کشتی شرایط خیلی بدتر است. فکر نمی‌کنم کشتی‌گیرها هم راضی به برگزاری مسابقات باشند؛ حتی مسائل مالی هم نمی‌تواند کاری کند که جانشان را به خطر بیندازند. حسین نوری در حین تمرین مبتلا شد. خیلی از کشتی‌گیرانی که به صورت مخفی تمرین می‌کنند، شاید به این بیماری مبتلا شده باشند. با برگزاری لیگ جان خیلی‌ها به خطر می‌افتد. فعلا قراردادها را بسته‌ و منتظر هستند تا مردادماه ببینند شرایط چگونه می‌شود. 

سرمربی تیم ملی نونهالان خاطر نشان ساخت: وقتی حرف از لغو المپیک در ژاپن است، چگونه می‌شود لیگ را برگزار کنیم. وقتی باشگاه‌ها بسته است و کشتی‌گیران آمادگی لازم را ندارند، برگزاری این مسابقات چه نفعی دارد؟ وقتی کسی نمی‌تواند تمرین کند، چه معنایی دارد در لیگ حضور پیدا کند و کشتی بگیرد؟ الان فقط انگیزه مالی مهم نیست. لیگ باید یکی از اهدافش آمادگی نفرات برای حضور در مسابقات بین‌المللی باشد. نمی‌شود در چمن فوتبال و فضای باز کشتی‌گیر را به سطح آمادگی لازم رساند.

وی در خصوص اینکه چرا سازمان لیگ اصرار به برگزاری لیگ دارد، عنوان کرد: تنها دلیل، منافع مالی است. می‌خواهند به یک شکلی به کشتی‌گیران کمک کنند اما این راهش نیست که جان همه را به خطر بیندازند. امیدوارم این بیماری فروکش کند و وزارت بهداشت اجازه برگزاری لیگ را بدهد. 

اسماعیل نژاد در خصوص مشکلات به وجود آمده به دلیل کرونا برای مربیان، اظهار داشت: خیلی از مربیان به دلیل تعطیلی باشگاه‌ها از حقوقی برخوردار نیستند و شرایط خیلی سختی دارند. وزارت ورزش قرار بود با رایزنی با بانکها وامی را به مربیان پرداخت کند اما این اتفاق رخ نداده. فدراسیون هم در این شرایط و بدهی‌ها نمی‌تواند برنامه‌ای داشته باشد. امیدواریم یک هماهنگی به وجود بیاید. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی کشتی فوتبال برگزاری لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۱۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محمدعلی پهناور اظهار کرد: رئیس فدراسیون تکواندو با برگزاری مسابقات کشوری این فدراسیون در قالب جام صفوی به میزبانی استان اردبیل موافقت کرد.

وی با اعلام حمایت از رشته ورزشی تکواندو افزود: تفاهم‌نامه این مسابقات در سفر خرداد رئیس فدراسیون تکواندو به استان اردبیل به امضا خواهد رسید.

به گزارش ایمنا، استان اردبیل پیش از این نیز در قالب جام صفوی میزبان مسابقات ملی کشتی فرنگی نوجوانان در سال‌جاری بوده است.

کد خبر 751510

دیگر خبرها

  • مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود
  • اسماعیل‌نژاد: تلاش می‌‌کنم جای خالی دوستانم را پر کنم
  • امین اسماعیل‌ نژاد: تیم آینده من؟ چیزی نمی گویم، سورپرایز خواهید شد!
  • هفته اول خوب باشیم کسب سهمیه المپیک آسان خواهد بود
  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • امید اول ایران در لیگ ملت‌ها اینجاست، کنار پائز!
  • نتایج دونده در امارات اهمیت نداشت/ حاشیه‌ها را دور می‌کنیم
  • قصه تکراری FIVB: دلتنگی برای این ستاره ایران
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد