Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا( AFC)،خبر پیوستن دروازه بان شماره یک تیم ملی کشورمان به تیم آنتورپ بلژیک را بازتاب داد.  به به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، انتقال به تعویق افتاده علیرضا بیرانوند به فوتبال اروپا سرانجام تایید شد و دروازه بان تیم ملی  فوتبال جمهوری اسلامی ایران با قراردادی سه ساله به تیم بلژیکی رویال آنتورپ پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این دروازه بان بلند قامت ۲۷ ساله، ۲ هفته قبل وارد بلژیک شد، اما این انتقال به طور رسمی روز سه شنبه از سوی باشگاه اعلام شد.

بیرانوند به عنوان یکی از بهترین دروازه بانان آسیا معروف شده است. او نقش کلیدی در تیم پرسپولیسی داشت که اخیراً برای چهارمین سال متوالی قهرمان لیگ برتر ایران شده است و همچنین سال ۲۰۱۹ به عنوان دومین بازیکن برتر سال آسیا انتخاب شد.

بیرانوند در تیم ملی ایران هم عملکرد درخشانی داشته است که معروف‌ترین آن مهار ضربه پنالتی کریستیانو   رونالدو در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است.

تیم رویال آنتورپ فصل ۲۰۲۰ -۲۰۱۹ به عنوان چهارم لیگ برتر بلژیک دست یافت و این امر به بیرانوند امکان می‌دهد که در رقابت‌های فصل ۲۰۲۱ -۲۰۲۰ لیگ اروپا بازی کند.

بیرانوند اولین بازیکن آسیایی نیست که برای آنتورپ بازی می‌کند. "کوجی میوشی" هافبک ژاپنی فصل گذشته به صورت قرضی در این تیم بازی می‌کرد و "دونگ فانگژو" بازیکن سابق تیم ملی چین نیز قبلا در این تیم بازی کرده است.

فصل جدید مسابقات لیگ برتر بلژیک قرار است روز ۸ آگوست برگزار شود و آنتورپ در اولین بازی برابر خنت به میدان خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال آنتورپ علیرضا بیرانوند تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۱۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌وپنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

کد خبر 847513 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند

دیگر خبرها

  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ یکشنبه ۹‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۷‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری