Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@07:28:14 GMT

استقرار قربانگاه ذبح بهداشتی در کمیته امداد نکا

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۱۸۸۸

استقرار قربانگاه ذبح بهداشتی در کمیته امداد نکا

بریمانی ورندی از آمادگی قربانگاه ذبح بهداشتی کمیته امداد نکا جهت دریافت نذورات و ذبح قربانی خبر داد و گفت: تلاش داریم تا ذبح گوسفند در این قربانگاه با رعایت پروتکل بهداشتی انجام شود.

« حسین بریمانی ورندی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا گفت: جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی در خصوص عید سعید قربان  و قربانگاه ابراهیمی در نکا با حضور امام جمعه نکا برگزار و مقرر شد تا برای دسترسی آسان مردم، این قربانگاه با رعایت پروتکل بهداشتی دائر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نکا افزود: در عید سعید قربان امسال ذبح گوسفند، بز و گاو در  قربانگاه ابراهیمی نکا به صورت متمرکز و با استقرار اکیپ دامپزشکی ،همکاران شبکه بهداشت و درمان و شهرداری و با حفظ تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

وی اظهار کرد:  مردم خیر شهرستان نکا و حجاج معززی که امسال به حج مشرف نشدند و همه عزیزانی که قصد ذبح گوسفند قربانی را دارند می توانند دام های خود را در این قربانگاه به صورت رایگان ذبح و تحویل بگیرند و بین همان نیازمندان شناخته شده خودشان و مددجویان تحت حمایت توزیع نمایند.

 

 بریمانی ورندی از آمادگی قربانگاه ذبح بهداشتی کمیته امداد نکا جهت دریافت و ذبح قربانی خبر داد و گفت: تلاش داریم تا ذبح گوسفند در این قربانگاه با رعایت پروتکل بهداشتی انجام شود.

 

رییس کمیته امداد نکا افزود: مردم خیر شهرستان نکا همچنین می توانند کمک های نقدی خود با حداقل مبلغ ۲۰ هزار تومان به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۹۲۵۲ بانک ملی به نام کمیته واریز کنند.

 

وی همچنین با اشاره به ذبح رایگان گوسفند در قربانگاه ابراهیمی کمیته امداد نکا برای آحاد شهروندان یادآور شد: با برنامه ریزی انجام شده و با توجه به عدم وجود کشتارگاه در نکا، ذبح قربانی امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، با استقرار اکیپ دامپزشکی ،همکاران شبکه بهداشت و درمان و شهرداری و با حفظ تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

بریمانی ورندی گفت: تاکنون 31 راس گوسفند و 300 میلیون ریال کمک نقدی از سوی خیران و حامیان طرح اکرام ایتام به کمیته امداد نکا اهدا شده است که علاوه بر آن شبکه های نیکوکاری شهرستان هم در این راستا به صورت جداگانه اقدام به جمع آوری دام اهدایی می کنند.

 

وی تصریح کرد: مراکز نیکوکاری با تمام توان در این حوزه وارد کار شده اند و مرکز نیکوکاری بسیج رسانه شهید طزره نکا هم پوشش کامل رسانه ای در این بخش را برعهده دارد.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: ذبح قربانی کمیته امداد نکا ذبح گوسفند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۱۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب‌اله آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: طی ۱۲ ماه سال ۱۴۰۲ در مجموع ۲۰ هزار و ۹۲۵ میلیارد تومان در حوزه مشارکت‌های مردمی جذب شد که از این میزان، ۲۶۹۹ میلیارد تومان آن مربوط به زکوات، ۴۵۷۲ میلیارد آن مربوط به اکرام و ایتام و ۹۳۱ میلیارد تومان آن مربوط به صدقات است.

وی افزود: حدود ۱۲۰ درصد برنامه عملیاتی طی سال گذشته در معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد محقق شده است.

به گفته آسوده، میزان مشارکت‌های مردمی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته با رشد ۲۶ درصدی همراه بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: صدقات جمع‌آوری شده در کمیته امداد در امور معیشتی، تامین جهیزیه و لوازم ضروری زندگی، امور تحصیلی و درمان خانواده‌های تحت حمایت هزینه می‌شود.

کد خبر 6093169

دیگر خبرها

  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند
  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد