Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: تکه‌تکه کردن، ضعیف‌کردن اراده در ایستادگی و مقاومت و کاهش جمعیت از برنامه‌هایی است که دشمنان علیه ما دنبال می‌کنند و برای آن به صورت جدی هزینه می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در دومین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، اظهار کرد: ارتباط با خداوند در روز عرفه می‌تواند بخش زیادی از مشکلات را حل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مشکلاتی که امروز به شکل‌های مختلف ایجاد شده و در جامعه بشری شاهد آن هستیم به دست کسانی اتفاق می‌افتاد که دستورات خدا را نادیده و قانون الهی را زیرپا می‌گذارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: خداوند در قرآن می‌آفرید دستور خدا و رسول خدا را اجابت کنید تا رشد پیدا کرده و به سعادت دنیا و آخرت دست پیدا کنید.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت توجه به صرفه‌جویی در مصرف حامل‌های انرژی، اذعان کرد: باید از ظرفیت‌های مختلف برای مدیریت آب شرب بهره بگیریم و اجازه ندهیم آب شرب در زمینه فضای سبز و سایر مصارف استفاده شود.

حسینی‌شاهرودی تصریح کرد: صرفه‌جویی در حامل‌های انرژی نیاز به برنامه‌ریزی و تدبیر درست هم از سوی مسئولان و هم از جانب مردم دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه شیطان در طول تاریخ زندگی بشریت همواره دنبال ایجاد فساد و گسترش فقر بوده است، گفت: شیطان به اندازه تصور قوی نیست بلکه انسان‌هایی که تسلیم شیطان می‌شوند ضعیف هستند و از خداوند دور شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: کسانی که تحت سلطه شیطان قرار گرفته‌اند خودشان به شیطان اجازه داده‌اند و همین موضوع آنها را به سمت نابودی و فنا می‌کشاند.

وی اظهار کرد: خداوند شیاطین را به دو بخش شیطان انس و جن تقسیم می‌کند و در تقسیم‌بندی، شیاطین انس به مراتب خطرناک‌تر از شیاطین جن هستند.

حسینی‌شاهرودی افزود: شیاطین جن انسان را وسوسه می‌کنند ولی شیاطین انس برای انسان برنامه‌ریزی می‌کنند و به صورت سازمان یافته انسان‌ها را به دام می‌اندازند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام در طول تاریخ از زمان تولد پیامبر مکرم اسلام دنبال انحراف و شکست مسلمان‌ها بوده و قرآن هم خیلی به این مسئله پرداخته و انسان را نهی کرده که آنها را به عنوان ولی خود قرار ندهیم.

حسینی‌شاهرودی خاطرنشان کرد: امریکا هم یک شیطان بزرگ است که دشمنی آنها در گذشته نامحسوس بود اما اکنون کاملا عیان است، دشمن با تمام زوایای زندگی از معنوی، اقتصادی و غیره ما کار دارند و هجمه‌های گسترده‌ای را علیه دین، رهبری و غیره اعمال می‌کنند.

وی اذعان کرد: امروز شیطان بزرگ خود را در برابر ملت ایران شکست خورده می‌داند و مهم‌ترین دلیل این شکست وجود رهبری است که با آن کلام محکم و تدبیر توانسته قدرتمندانه در برابر زیادخواهی ابرقدرت‌ها ایستادگی کرده و توطئه‌ها را به فرصتی برای کشور تبدیل کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: امروز دشمنان به صورت جدی مردم ایران را هدف قرار داده‌اند چون ملت ایران بنا به فرموده امام راحل، از مسلمانان صدر اسلام پای‌کارتر هستند و پای انقلاب خود ایستاده‌اند.

وی یادآوری کرد: آلوده‌سازی جامعه از برنامه‌ها و استراتژی‌های دشمنان برای ضربه‌زدن به جوامعی است که در مقابل خود می‌بینند.

حسینی‌شاهرودی گفت: تکه‌تکه کردن، ضعیف‌کردن اراده در ایستادگی و مقاومت و کاهش جمعیت از برنامه‌هایی است که دشمنان علیه ما دنبال می‌کنند و برای آن به صورت جدی هزینه می‌کنند.

وی امر به معروف و نهی از منکر را رسالت همگانی دانست و گفت: از امکاناتی که در نظام در اختیار داریم باید به نحو احسن در مسیر امر به معروف و نهی از منکر بهره بگیریم.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان قرآن آب شرب فضای سبز نماینده ولی فقیه در نماینده ولی فقیه در استان کردستان حسینی شاهرودی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۱۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است

رئیس جمهور در آیین گشایش نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴، گفت: این نمایشگاه نشان‌دهنده این است که ایران تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور و با اراده پولادین مردم به نتیجه نرسیده و نخواهد رسید. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز شنبه در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو 2024) طی سخنانی بیان کرد: این نمایشگاه نشان‌ دهنده این است که ایران تحریم‌ ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور و با اراده پولادین مردم به نتیجه نرسیده و نخواهد رسید.

رئیسی ادامه داد: هم‌چنین طرح‌های شیطانی منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران هرگز به نتیجه نرسیده و نخواهد رسید.

دستور رئیسی برای رفع مشکلات جنوب غرب تهران وی افزود: این نمایشگاه نشان می‌دهد کشور ما با ذخایر مادی، معنوی و نیروی انسانی کارآمد و با اراده و بهره‌مندی از فناوری‌های نوین می‌تواند در عرصه‌های مختلف برای دنیا نوآوری داشته باشد.

رئیس‌جمهور اظهار داشت: آنچه به‌دست جوانان عزیز ما رقم خورده در این نمایشگاه آورده شده و ترجمان این رویداد بزرگ اقتصادی این است که ما توانسته‌ایم و می‌توانیم.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • تقدیر از ۲۷۸۰ معلم شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • لوپتگی حالا شیطان است؛ اسلوت بهترین شغل دنیا را می‌گیرد
  • رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است