Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-02@15:59:41 GMT

درخواست چین برای یمن

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۲۰۰۲

درخواست چین برای یمن

به گزارش خبرگزاری رسمی چین "شینهوا"، ژانگ جون، نماینده دائم این کشور در سازمان ملل گفت، وضعیت فعلی یمن مناسب نیست و جامعه بین الملل باید تلاش خود را برای حل و فصل سیاسی بحران این کشور بیشتر کند.

وی در شورای امنیت گفت، چین از تلاش ها برای حل بحران یمن از طریق برقراری آتش بس در سطح ملی، اقدامات اقتصادی و انسانی و مذاکرات سیاسی فراگیر حمایت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرف های درگیر باید خشونت را کنار گذاشته و وضعیت امنیتی را بهبود ببخشند.

جون ادامه داد، بین ماههای آوریل تا مه در شمال یمن آتش بس برقرار شد و این نشان می دهد تا زمانی که اراده سیاسی وجود داشته باشد برقراری آتش بس و توقف خشونت غیر ممکن نیست اما تشدید اقدامات خصمانه میان طرف های درگیر در شمال و جنوب یمن به ایجاد ناامنی منجر شد و چین بابت این مساله نگران است.

نماینده چین بار دیگر تاکید کرد، با راه حل نظامی هیچ مشکلی حل نمی شود تنها جنگ و رنج مردم طولانی خواهد شد. چین از همه طرف های ذیربط می خواهد به درخواست دبیرکل سازمان ملل و مارتین گریفیث، نماینده ویژه او در یمن پاسخ داده و فورا تمامی اقدامات متجاوزانه را کنار بگذارند.

312 310

کد خبر 1415663

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: چین یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۲۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی آب در شهرک خاوران تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اطلاعیه این شرکت، با توجه به اجرای عملیات جابجایی تأسیسات آبرسانی ۸۰۰ میلیمتری در محل احداث پل خلعت پوشان واقع در جاده باسمنج که به درخواست شهرداری کلانشهر تبریز برنامه ریزی شده، آب شرب لوله کشی این شهرک از ساعت هشت صبح تا ساعت ۲۰ امروز قطع خواهد شد.

در این اطلاعیه از شهروندان ساکن در این شهرک، درخواست شده است تا با صبر و شکیبایی، این شرکت را در ارائه خدمات به مشترکان همراهی کنند.

کد خبر 6093941

دیگر خبرها

  • راهکار‌های رئیس دستگاه قضا برای حمایت از حقوق کارگران
  • اژه‌ای: حکومت وظایف و مسئولیت‌هایی را در قبال کارگران بر عهده دارد
  • راهکارهای رئیس دستگاه قضا برای حمایت از حقوق کارگران
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • خواهان بررسی مجدد درخواست عضویت کامل خود در سازمان ملل هستیم
  • قطعی آب در شهرک خاوران تبریز
  • درخواست کیهان از مردم برای تماس با ۱۱۰ و ۱۹۷ برای حمایت از طرح نور
  •  تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان
  • گفت‌وگوی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه با «خاجی»
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد