Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مصطفوی روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار سلماس بیان کرد: موضوع مهم در این خصوص، جلب رضایت کشور ترکیه برای این امر بوده که در این خصوص رایزنی‌ها از مجاری مختلف در حال انجام است.

وی اضافه کرد: باید به این مساله توجه شود که امروزه تجارت مرزی و مراوده تجاری با کشورهای همسایه مهمترین اقدام در شرایط ظالمانه تحریم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: همچنین طرح تبدیل ۲ روستای ملحم و سیلاب سلماس به نقاط شهری توسط استانداری انجام شده و امیدواریم روند اداری آن اتمام یافته و به زودی تبدیل به شهر شوند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه هفته دولت فرصتی برای تببین دستاوردهای امیدبخش به مردم است، گفت: مسوولان باید در زمینه تبیین دستاوردهای دولت در حوزه های مختلف و امیدبخشی به مردم گام بردارند.

مصطفوی گفت: هفته دولت امسال باید متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود تا اقدامات دولت طی هفت سال گذشته به خوبی در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با اشاره به اقدامات دولت در حوزه دریاچه ارومیه، ادامه داد: دولت در حوزه نجات دریاچه ارومیه و انجام طرح‌های مختلف در سطح استان عملکرد خوبی داشته و نیاز است تا همه کارگزاران نظام جمهوری اسلامی در زمینه‌هایی چون توجه به جوانان، تامین مسکن و اشتغال این قشر جامعه تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

وی با اشاره به اینکه استان در شرایط ویژه از نظر ابتلا به کرونا قرار دارد و لحظه‌ای غفلت در این خصوص می‌تواند زحمات چندین ماهه کادر زحمتکش درمان و سلامت را به هدر بدهد، بیان کرد: با توجه به رعایت‌نکردن موارد بهداشتی توسط برخی مردم شاهد افزایش آمار ابتلا و فوتی ناشی از کرونا در سطح استان بودیم که با توجه مردم و تلاش مسوولان در چند روز اخیر این مورد کنترل شد.

به گزارش ایرنا در ادامه این جلسه  از خدمات مرتضی اصغری قدردانی و علی اکبر عسگری به عنوان سرپرست فرمانداری سلماس منصوب شد.

مرتضی اصغری از ۲۷ اسفند سال ۱۳۹۶ به عنوان فرماندار سلماس معارفه شده بود.

سلماس در شمال آذربایجان‌غربی و ۹۰ کیلومتری شهر ارومیه مرکز استان قرار دارد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه دولت سلماس دریاچه ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه دولت سلماس دریاچه ارومیه آذربایجان غربی ارومیه دولت سلماس دریاچه ارومیه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۲۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پروازهای حج تمتع فرودگاه ارومیه از ۱۸ خرداد

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی از آغاز پروازهای حج تمتع فرودگاه ارومیه از هجدهم خرداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان، محمدعلی نائل قراملکی با اشاره به پروازهای حج اظهار کرد: نخستین پرواز مربوط به حج تمتع امسال از فرودگاه بین‌المللی شهید باکری ارومیه روز هجدهم خرداد انجام خواهد شد.

وی افزود: عملیات رفت زائران از هجدهم تا بیست‌ویکم خرداد صورت خواهد گرفت.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: در این چهار روز ۱۹۲۰ نفر در قالب ۱۵ کاروان توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به فرودگاه جده منتقل خواهند شد.

قراملکی تاکید کرد: تمهیدات لازم برای حضور زائران و همچنین همراهان آنها اندیشیده شده است و امیدواریم با این تمهیدات مشکلی در روزهای بدرقه حجاج در فرودگاه شهید باکری ارومیه نداشته باشیم.

کد خبر 751280

دیگر خبرها

  • افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود
  • آغاز پروازهای حج تمتع فرودگاه ارومیه از ۱۸ خرداد
  • تصویب مطالعات طرح ویژه تفصیلی بافت تاریخی شهر ارومیه
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • مصدومیت سه تن در سانحه رانندگی محور ارومیه - سلماس
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • اجرای طرح نور خواست عمومی است
  • عزاداری مردم آذربایجان غربی در سوگ شهادت امام صادق(ع)