Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: به‌زودی بخشی از طلب 500 نفر از شکات باقی‌مانده پرونده گلیم و کبه کرمانشاه که معادل 23 میلیارد تومان است، پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهرام کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به آخرین وضعیت پرونده کلاهبرداری گلیم و گبه کرمانشاهان، اظهار داشت: طی چندسال گذشته تلاش‌های زیادی از سوی مسؤولان قضایی استان برای به سرانجام رساندن این پرونده و پرداخت طلب شکات انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته تاکنون بخش عمده‌ای از طلب شکات پرداخته شد، افزود: در این مدت طی چهار مرحله ۱۲۰ میلیارد تومان پول به حساب ۱۱ هزار و ۲۸۸ نفر از مالباختگان پرونده گلیم و گبه کرمانشاهان واریز شد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: تمام این مالباختگان ۱۰۰درصد سپرده اولیه خود را با کسر سودهای دریافتی که از متهم پرونده داشته‌اند، دریافت کرده‌اند.

وی افزود: درحال حاضر حدود 500 نفر از شکات باقی مانده‌اند که طلب خود را که معادل 23 میلیارد تومان است، دریافت نکرده‌اند.

کرمی با بیان اینکه برای پرداخت طلب باقی مالباختگان بخشی از اموال متهم طی ماه گذشته به مزایده گذاشته شد، اعلام کرد: باتوجه به اینکه برنده مزایده باید این ماه پول اموال را به حساب دستگاه قضایی واریز کند، لذا امیدوار هستیم به‌زودی بتوانیم بخشی دیگر از طلب مالباختگان را پرداخت کنیم.

وی تاکید کرد: اهتمام دستگاه قضایی استان به سرانجام رساندن این پرونده و پرداخت طلب تمامی مالباختگان است.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه دستگاه قضایی مالباختگان گلیم گبه کرمانشاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۲۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم

حجت الاسلام محمد موحدی آزاد دادستان کل کشور به همراه هیأت عالی قضایی نیز در روز نخست از سفر به  استان هرمزگان به صورت سرزده از شعب مختلف دادگاه های تجدیدنظر و دادسرای شهرستان بندرعباس بازدید کرد.

وی در دیدار چهره به چهره و گفت و گوی صمیمانه با برخی از قضات و کارکنان علاوه بر شنیدن درخواست های آنان، به بررسی تعدادی از پرونده های شعب از نظر نوع و نحوه رسیدگی و مواردی از این قبیل نیز پرداخت و اظهار کرد: همچنین از رسیدگی سریع‌ همراه با دقت به پرونده‌ ها نبایدغافل شد.

این مقام عالی رتبه قضایی در توصیه به کارکنان قضایی و اداری این مجموعه ها عنوان کرد: محور قرار دادن سند تحول قضایی برای پیشبرد امور و انجام وظایف محوله در خدمت رسانی مطلوب تر به مردم امری ضروری است.
 

حجت الاسلام موحدی آزاد با بیان اینکه سند تحول قضایی ریل گذاری اصولی برای تعامل و ارایه خدمت بهتر به مردم است، تصریح کرد: انتظار می رود تمامی فعالان حوزه قضایی از راهکارهای بنیادین و جامع این سند در برنامه ریزی های خود برای جلب رضایت مردمی بهره بگیرند.

 دادستان کل کشور همچنین در سفر به میناب افزود: قضات ما از تمام ظرفیت های قانونی برای اعطای نهادهای ارفاقی به زندانیان در راستای کاهش جمعیت زندان و رفتن به سمت کاهش آسیب های اجتماعی بهره می گیرند، با این وجود در مواجه با مجرمان مرتبط با جرایم خشن به ویژه  قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ که زندگی مردم را به آتش اعتیاد می سوزانند هیچ گونه ترحمی نداشته و نخواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بلاتکلیفی هزار و ۶۲ دستگاه ماشین آلات راهسازی در بندرشهید رجایی/ تعیین تکلیف به زودی
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی
  • آیفون تاشو به زودی روی خط تولید قرار می‌گیرد/ عکس
  • تراشه‌های مغزی به‌زودی از رده خارج می‌شوند/ چه بلایی بر سر بیماران می‌آید؟
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در استان کرمانشاه
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم