Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@08:20:59 GMT

تعطیلی چند کافه در جاده حیدره همدان

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۲۷۹۷

تعطیلی چند کافه در جاده حیدره همدان

ایسنا/همدان دادستان همدان از تعطیلی چند کافه در جاده حیدره خبر داد و گفت: این کافه‌ها به علت بی توجهی به مصوبه ستاد ملی و استانی کرونا و وضعیت قرمز شهرستان همدان پلمب شدند.

حسن خانجانی در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: با اعمال محدودیت‌های ستاد کرونا بعضی از واحدهای صنفی که فعالیتشان تهدید علیه بهداشت عمومی است و به عنوان ناقل بیماری کرونا عمل می‌کنند، ممنوعیت فعالیت دارند که کافه‌ها و تالارها از این دست هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در اجرای این تصمیم تعلل شده بود، مطرح کرد: از اواخر هفته گذشته شخصاً به این قضیه ورود کرده و پیگیری‌هایی انجام شد، در این مدت چند واحد توسط اتحادیه تعطیل شد و دو روز گذشته متوجه شدیم چند کافه در جاده حیدره همچنان فعالیت می‌کنند که به اتاق اصناف اعلام و پلمب شدند.

دادستان همدان درباره برخورد با برگزارکنندگان مراسم عروسی در همدان هم اظهار کرد: در شهر همدان دستگیری بانی برگزارکننده مراسم عروسی نداشتیم اما در شهرستان‌ها برخوردهایی شده است.

وی با اشاره به اینکه درباره نحوه برخورد با برگزارکنندگان مواردی به پلیس اعلام شده است، ادامه داد: دستگاه قضا به مراسمی که در حال برگزاری است، ورود مستقیم نمی‌کند چراکه ممکن است تبعاتی داشته باشد به همین علت همچنان اقدامات پیشگیرانه را انجام می‌دهیم.

وی اضافه کرد: اگر مأموران پلیس متوجه برگزاری مراسم شوند، برخورد خواهند کرد و اگر به ما هم گزارش دهند دستور دستگیری می‌دهیم، کسانی که مراسم عروسی را در خانه برگزار می‌کنند اگر به شکل کاروان عروس دیده شوند، پلیس ورود می‌کند و خودرو به پارکینگ منتقل می‌شود.

دادستان همدان در پایان خاطرنشان کرد: از مردم انتظار داریم برای حفظ جان خود و عزیزانشان بانی تشکیل تجمعات نباشند و اگر مراسمی تشکیل شد در آن شرکت نکنند تا زنحیره انتقال بیماری در استان قطع شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كافه پلمب دادستان عمومي و انقلاب کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۲۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی پنجشنبه‌ها مراودات اقتصادی را به سه روز کاهش می‌دهد

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس گفت: باید توجه کرد که مسئله تعطیلی روز پنجشنبه کشور باعث اختلاف چهار روزه مراودات اقتصادی کشور ما با بازارهای جهانی می‌شود. - اخبار سیاسی -

الهام آزاد عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره بحث افزایش تعطیلات آخر هفته و تعطیلی شنبه یا پنجشنبه، اظهار کرد: باید توجه کرد که مسئله تعطیلی روز پنجشنبه کشور باعث اختلاف چهار روزه مراودات اقتصادی کشور ما با بازارهای جهانی می‌شود.

وی با اشاره به مزایای تعطیلی روزهای شنبه، گفت: به نظر می‌رسد تعطیلی شنبه‌ها گام بلندی با هدف بهبود شرایط اقتصادی کشور باشد و به نوعی ما را به بازار‌های جهانی می‌رساند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعداد روزهای تعطیل در کشور، گفت: در کشور ما (با احتساب 26 روز تعطیل رسمی و 52 روز تعطیل روز جمعه) تعداد تعطیلات سالانه 104 روز است که نسبت به متوسط جهانی پایین‌تر است؛ لذا اگر تعداد تعطیلات آخر هفته در ایران 2 روز باشد، میزان تعطیلات سالانه، 125 روز می‌شود که با متوسط جهانی هم همخوانی دارد.

آزاد بیان کرد: اگر در ایران تصمیم به تعطیلی پنجشنبه گرفته شود، تنها کشوری در جهان خواهیم بود که این روز را تعطیل کرده است و احتمالاً این موضوع، مراودات مالی و اقتصادی ایران با دنیا را با مشکلاتی مواجه خواهد کرد چرا که تنها 3 روز در هفته فرصت باقی می‌ماند.

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • ورود رییس جمهور به مراسم تجلیل از قهرمانان سال ۱۴۰۲
  • ورود قطار ۵ ستاره به شبکه ریلی همدان
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها مراودات اقتصادی را به سه روز کاهش می‌دهد
  • حمامی که کافه کتاب شد
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • پذیرایی «شایسته» از عادل فردوسی پور
  • شانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد
  • ورود سامانه جدید بارشی به همدان / فردا دمای سطح خاک به صفر می‌رسد
  • صالح آبادی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشستند + فیلم و تصاویر
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی داشت